(37)Zadzwonię...

52 5 0
                                    

Emily opowiedziała mi, gdzie była. Zamieszkała w Eretshy, mieście "duchów". Ta miejscowość jest jakieś 230km stąd. Emily mówiła też, że poznała tam dużo fajnych ludzi. Chodziła do szkoły, a następnie do szkół wyższych.

Teraz przeprowadziła się tutaj. Nie ze względu,że tęskni, tylko z chłopakiem, który znalazł tu pracę.Zabolały mnie te słowa,jednak nie powiedziałam jej tego.

Chciałam wyciągnąć od niej jak najwięcej informacji,jednak niewiele udało mi się dowiedzieć. Z rozmowy wywnioskowałam, że jest bardzo skryta i przy rozmowie ze mną była trochę spięta.

-Powiedziałaś,że człowiek, który...

-Tak,nie mam pewności czy nie żyje-powiedziała nie dając mi dokończyć-Proszę Cię pomóż mi.

-Jak?-zapytałam trochę podnosząc ton głosu.

Nagle usłyszałam dźwięk przychodzącego sms-a. Emily wyjęła telefon z kieszeni i nerwowo zaczęła szukać czegoś w swoim telefonie. Przez chwilę żadna z nas nic nie mówiła, ale ciszę postanowiła przerwać dziewczyna stojąca przede mną.

-Zadzwonię...

Powiedziała odchodząc. Patrzyłam za jej sylwetką póki nie zniknęła w kolorowym dywanie z jesiennych liści.

🎄🎄🎄🎄🎄🎁🎁🎁🎁🎁
Witajcie! Jak myślicie kto jest chłopakiem Emily,a kto jej bratem? Czy tą osobą jest znajomy Aliny?

Z okazji świąt życzę Wam dużo radości i miłych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Wszystkiego najlepszego!

To Nie Moja DecyzjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz