0*Voorstelling*

86 4 0
                                    

Lang, lang geleden.

Eigenlijk twee minuten geleden.

Was er een meisje.

Ik dus.

Zij zat achter haar papieren verhalen te schrijven.

Vervang die papieren maar in computer.

Zij fantaseerde over die andere wereld. Een wereld waarin sprookjes geen mythe zijn, maar echt bestaan.

Waarin dappere ridders het opnemen tegen slechte heksen, gevaarlijke trollen en gemene stiefmoeders om hun prachtige jonkvrouwe te redden. Uit een diepe slaap of uit een hoge toren.

Waarin prinsessen moeten uithuwelijken aan vervelende prinsen, die uiteindelijk toch niet zo vervelend blijken te zijn. ^_^

Waarin kabouters en gnomen je buren kunnen zijn in een levend bos.

Waarin je geen fiets of auto nodig hebt, maar gebruik kunt maken van een regenboog of vliegende eenhoorn.

Waarin zelfs de zee tot leven komt, de meerminnen, zeenimfen en watergeesten onschuldige mensen in het water lokken om met hen te spelen.

Waarin je kunt wegdromen in een levensechte fantasie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In dit boek komen korte sprookjes die ik zelf verzin of die ik link met een foto. Dus het kan eens voorvallen dat je dat sprookje of fantasie herkent. De verhalen kunnen één tot drie hoofdstukken lang zijn.

Heb jij nog een leuk sprookje dat er zeker bij moet? Comment hieronder dan een korte vermelding met personages en plot.

Ook ga ik een paar genderbends doen van verschillende Disney-sprookjes. De eerste komt in het volgende hoofdstuk: Sleeping Beauty.

Foto's en GIF's komen van Pinterest. Ik zet hier nog een link naar de volledige map waar je nog meer foto's kunt bekijken.

Link: https://nl.pinterest.com/bauwensfleur/fairy-tales/

Ga naar het volgende hoofdstuk en stap binnen in een wonderbaarlijke wereld waar je ogen tekort komt...

...

Enjoy...

...

x F.

...

Fairy TalesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu