Rozdział 19

347 17 6
                                    

Perspektywa Sansa

Podszedłem do kwiata do którego szeptała Sonia. Uklękłem i i wysłuchali się co szeptał...
"Ja nie mogę odejść. Za dużo rzeczy mnie tu trzyma. Po za tym Sans tyle rzeczy dla mnie zrobił... No i, kocham go. Nie zostawię go, ani jego brata. Przecież obiecałam mu ze się nimi zajmę. Prawda? Karina powiedziała że mam słuchać głosu serca, ale nie potrafię... Brakuje mi jej. To moja najlepsza przyjaciółka... Tęsknię za nią. Eh... "

Zrobiło mi się jej przykro. Do tego te słowa w barze... Naprawdę mi je szkoda. Nie ma rodziny,  a praktycznie 12 lat spędziła między ludźmi. Przynajmniej znalazła sobie tą Karinę...

Z rozmyśleń wyrwał mnie głos brata. Powiedział że wracamy do domu. Wstałem i poszedłem w stronę Papsa.

***TIME SKIP ***

Po powrocie wszyscy udaliśmy się do pokoju Papyrusa, bo tam miał telewizor. Włączyliśmy jakiś film. Papyrus usiadł na swoim łóżku w kształcie samochodu. Ja usiadłem na podłodze, a obok mnie usiadła Sonia i oparła się o moje ramię. Lekko ją przytuliłem.

Oglądaliśmy film do puki Paps nie zasnął. Ja z Sonią poszliśmy do pokoju.

- miło tak wyjść na spacer. c'nie?
- Yup.
- heh... polubiłaś ten tekst.

Weszliśmy do pokoju.

- Mówiłam ci już, uczę się od najlepszych.

Chwyciłem ją w tali. Spojrzałem prosto w oczy. Teraz to ona się rumieniła. Delikatnie przejechałem ręką po jej "policzku". "Ona jest taka piekna"-pomyślałem w duchu. Przybliżyłem nasze twarze bliżej i po chwili trwaliśmy w pocałunku. Z kazda chwilą pocałunek stawał się coraz bardziej namiętny. Upadliśmy na łóżko.

- Co w ciebie wystąpiło? Nigdy taki nie byłeś.
- miłość do ciebie mnie zmieniła. brzmi SANSOWNIE?

Po chwili oboje niemal dusilismy się ze śmiechu.

- T-tak, bardzo.
- kocham cię, najbardziej na świecie.
- Nawzajem. -  powiedziała ziewając.
- dobranoc. -  powiedziałem kładąc się na swoim miejscu.
- Dzięki.

Sonia przytulił się do mnie i zasnęła. Po chwili tej zasnąłem z myślą że mam u swojego boku  najwspanialszą dziewczynę na świecie.

Mówiłam że jeszcze dzisiaj coś dodam? A teraz dobranoc i miłego czytania.

Undertale - " Inna, ale taka sama... "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz