𝓬𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 22 ✔

149 11 4
                                    

Third Person's POV

" Alden? " Maine said while observing the person beside her. The guy at her side lift his head up and tried to study her features.

" uhh... Miss sino ka ?" nagtatakang tanong ni Alden while trying to know her.

" hi...hindi mo ba ako nakikilala? " Maine said while holding back her tears.

" hindi eh... Kilala ba kita? " tanong ni Alden habang ang isip ni Maine ay gulong gulong.

" ah.... " yun lang ang lumabas sa kanyang bibig.

" miss? " sabi ni Alden.

" sorry " sabi ni Maine atsaka siya umalis.

Maine's POV

Hindi ko kinaya.

Ang sakit.

Bakit ba kasi ganito?!

Bakit hindi niya ako makikilala?

When I saw his face a while ago, I was speechless, he was finally in front of me yet he didn't even recognize.

Alden's POV

The moment the girl mentioned my name, my whole world stops, I just can't explain it. I feel liked I've known her for a long time, but I can't just put a ring to it.

( A/N single ladies lang ang peg?)

Sumulpot ka na naman.

( A/N may reklamo ka? )

Umm... Oo 😁

( A/N naiinis na ko sayo)

Pero mahal mo naman 😂

( A/N Alden tantanan mo ako)

Hindi ko kayang mawala ka sa paningin ko 😉

( A/N hindi ako si Maine ha! Tsaka pwede ba Alden tigilan mo ko sa pagiging cute mo)

Yieee.... Umamin si author oh.

( A/N guys sorry ha? Balik na po tayo sa story)

Bye author love you 😘

( A/N 😝 )

So ayun na nga. I just can't explain all the happenings.

Maine's POV

Umuwi ako nang bahay at dumiretso sa kwarto ko, pero napansin ako ni lola nidora.

" apo? Ayos ka lang ba? " I wiped my tears away and faced lola.

" oo... naman po. " sabi ko kay lola.

" bakit ang maga ng mga mata mo? Umiiyak ka ba? May gumalaw ba sayo?! Ano?! Sasapakin ko y-" naputol yung sinabi ni lola tidora.

" ano ka ba naman! Ang OA mo naman. " sabi ni lola nidora Kay lola tidora.

" ayos lang po ako.. May nakita lang po akong nakakaiyak. " sabi ko kay lola while faking a smile to them.

" sure ka ba apo? " sabi ni lola nidora.

" kakasabi lang diba? Bingi ka ba ate? " sabi naman ni lola Tinidora. I just went to my room shaking my head.

When I arrived in my room, I took a deep breath and groaned.

Why do I need to suffer this?

I think this is the biggest problem that I ever experienced.

Alden's POV

When the girl left her seat, I was left here wondering.

Out of now where my phone rang. I looked at the caller I'D, I just silent my phone.

I got up from my seat and started walking in the streets.

While walking, I suddenly felt dizzy I grabbed the railings for support.

" Ok po sir. Will just serve your order " said the cashier. I silently walk but I suddenly bump into someone.

" sorr-"

" ughhh ano ba?! Tumingin ka naman sa dinadaanan mo!"

"Alden! Naku miss sorry... hindi po sinasadya nang kaibigan ko " Ruru said.

"You just ruined my day! " she said. Babae pala ang nabangga ko.

"Sorry talaga miss.... ako nga pala si Ruru kaibigan ko si Alden. Sorry talaga ha. Hindi talaga sinasadya ni Alden . My friend is bl-" I cut him off.

" Alden... I'm really sorry for what I did to you" I extend my hand.

"Kaliwa nang kunti Alden " Ruru whispered. So I moved my hand.

"It's ok. I'm just really in a hurry. " she said.

" I can repay you a cup of coffee " I said to her.

"No it's ok. I really need to go. I'm already late for work " she said.

"Pare ang ganda niya " Ruru said. Sinuntok ko siya sa braso.

" ikaw talaga o" I said.

I gasped and people around me look at me but I don't care I just had a flashback I remembered her, but not that much.

Third Person's POV

A mysterious guy was watching the two. He clenched his fist in anger.

" you'll never get her back Alden! I'm gonna get my girl back " he said then left the place thinking of a plan.

A/N

WHO IS THIS GUY? ARE YOU GUYS CURIOUS WHO THIS IS? WELL... YOU WILL KNOW THIS GUY IN THE NEXT CHAPTER

HEY GUYS!

SORRY FOR THE LATE UPDATE

HOPE YOU WILL ENJOY THIS CHAPTER AND INSTEAD OF 25 CHAPTERS I'M GONNA EXTEND THE STORY.

THANK YOU FOR SUPPORTING MY STORY. THE READERS ARE INCREASING NEVER IN MY WHOLE LIFE I EXPERIENCED THIS. I JUST HOPED THIS WILL REACH 1M...

WELL I JUST HOPED.. SO THAT'S IT FOR TODAY GUYS.

DON'T FORGET TO COMMENT AND LIKE IF YOU LIKE THIS CHAPTER OR QUESTIONS DON'T HESITATE TO ASK.

PLEASE SUPPORTING MY NEW STORY 'THE BAD BOY STOLE MY HEART '

AYUMI *^_^*

𝐁𝐋𝐈𝐍𝐃 𝐋𝐎𝐕𝐄Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon