3

66 12 0
                                    

Batrisyia memandang ke arah seorang lelaki yang sedang memerhatikan sesuatu.

Tak lama kemudian batrisyia berlari kelang kabut. Ye la mane tak kelang kabut orang yang dia tengok tu sebenarnya tengah tengok dia . Gile tak kabut...

______________________

" kau dah kenapa pagi pagi dah lari macam nampak hantu ni .." kata fatin.
"Aaa???? Eh tak de la , tak de pape. "

Fatin pandang batrisyia pelik.

____________________

Di dalam kelas

Haikal termenung seorang diri sambil melihat bangunan di sebelahnya.

"Dekat tingkat tu ada je orang, tapi macam mana diorang masuk eh ?" Soalnya di dalam hati.

"Oii.. fikir ape tuu.... ?" Bartisyia duduk di depan Haikal.

"Aku fikir kau la. Semalam aku tak datang datang sekolah aku dok ingat kau je tau...so, hargai la aku."

"Eee mengada... " dia bangun dan menguis kasar rambut haikal sehingga kelihatan serabai selepas itu dia lari.

"Batrisyia....." haikal menjeling.

"Haihh comel je aku tengok dia ni " omel haikal sendiri. Dia membetulkan rambutnya .

___________________________

Arief pov

"Batrisyia....." haikal menjeling.

"Haihh sweet je aku tengok diorang ni.aku ? Sorry la aku tak main la sweet sweet ni uhh" omel ku sendiri.

"Bat, kau buat ape do ? " tanya aku.

"Ah? Oh tu " batrisyia menunjuk ke arah haikal .

Aku mengangguk.

"Aku rosakkan rambut dia" selamba bat bercakap.

"Asal ??"

"Dah dia dok sweet , sweet so.... " bat tergelak kecil.

Aku menggeleng. Ade Ade je diorang ni.

Aku pandang pula sebelah kiri aku . Dah hagak dah diorang je yang ada virus nyanyi dalam kelas ni.

"Put, nyanyi lagu lain la " kata nabila.

"Lagu ape do.... " balas puteri.

"Entah nyanyi je la "

"Ni nyanyi lagu closer the chainsmokers tuu" (betul ke eja dia cam tu hah lantak ahh). Selit aku tetiba.

"Ha nab bf kau dah request tu nyanyi ah " sakat puteri .

Nabila membisu.

Semua yang melihat kami hanya mampu tergelak termasuk aku.Hahahahahaha.haihh.. macam macam.

Aku terpandang ke arah koridor . Kelihatan seorang lelaki berbaju hitam sedang memerhatikan kami dari koridor.ape dia nak??

Apo la dia tu nak sebenarnya.....
Haihh... macam tak de kerja lain nak buat . Hendap orang je tau . Nak tau kenapa tunggu la update 😋😋

Tbc.......

puterinorasyiah

SevenWhere stories live. Discover now