5

56 12 0
                                    

Bilik muzik

Fatin pov

Masuk sahaja ke dalam bilik muzik, aku terus mengunci pintu . Takut beb... laki tu scary gile.

"Bukak aircond tu we." Aku menunjuk pada aircond yang berada di hujung bilik .

"Oh , ok" haikal mengambil remote aircond lalu membukanya.

"Kau rasa lelaki tadi ikut kita tak,"

"Kau ni fatin, jangan lah cakap cam tu.."ryan menarik tangan ku supaya duduk di sebelahnya.

Aku melihat puteri dan batrisyia . Aku sedar diorang nampak gelisah sangat bila nampak laki tu . Aku tak nafikan lah sebab aku pun takut, tapi tak lah sampai macam tu. Aku pandang yang lain pula. Yang lain relax je . Kenapa eh ?

________________________________

"Oii... kau fikir ape tu ? Serius je muka" ryan memukul lengan ku perlahan .

"Ha? Tak... tak de pape la"

"Betul?"

Aku mengangguk lalu memberikan ryan seukir senyuman.

"Umm put kenapa kau nampak cam tengah-"belum habis cakap loceng dah bunyi haihh..

Krrriiinngggg

"Ha?? Tengah ape ?? Eh tak de pape la dah bunyi loceng la Umm... balik jom" puteri terus keluar dari bilik muzik.

"dah bunyi loceng la . Jom balik.."

"Jom" mereka jawab serentak.

"Eh fatin, kau nak tanya ape tadi kat put?" Nabila berbisik di telinga ku.

"Oh.. tak de pape la umm...eh petang ni pukul berapa?" Aku baru teringat petang ni kitorang nak hangout. Aku tak nak la kalau aku cakap nanti diorang fikir bukan bukan lak.

"Nanti aku inform korang ok ?" Kata Nabila.

"Ok jumpa korang petang ni " aku melambai kepada mereka dan semestinya ryan paling semangat. Arief ? Jangan cakap la dia semua benda semangat.

________________________________

Puteri pov

THE SE7EN 💀♥🔥

uii....
pukul berapa?

Fatin kecik
entah ?
Tanya nab
Nab
Nab
Nab on la
Mana nab ni
Oooo nab

Nab sado 💪
Ape ni seru seru nama aku ni
Ha ???
Oooo kul 2 kul 2.

K
Aku nak siap bye
jumpa jap lagi.

Arief manja 😑
Nab kau hantu eh yang harus
di seru 😂😂😂😂

Nab sado 💪
Kepala kau ..
Dah diam la

Arief manja 😑
Ok...ok
Relax aaa
Yang lain mana
Seen je!!!
Bagus 👍👍

Ian gila..
Hahaha biar la
Kalau aq seen pun salah
ke??

- Offline -

K.... bab ni hambar... hahaha k tak lawak. Sorry bab ni pendek tengah x de idea ni... korang ape tau.. aku perah otak kot nak cari plot 😒

tbc.....

puterinorasyiah

SevenWhere stories live. Discover now