20

38 12 2
                                    

Kelihatan sepucuk senapang yang tergantung di dinding menarik perhatian arief dan yang lain.

"Seriously Accuracy international AS50 sniper rifle " arief meraba raba kaca yang memisahkan arief dan senapang itu. (Apakah)

"Acc.. sniper? Apa tadi " haikal memandang arief dengan muka yang pelik.

"Mana kau tau rief ?" Nabila membetulkan rambutnya.

"Adalah " arief tidak menoleh ke belakang malah lebih mendekatkan mukanya ke arah senapang tadi . 😂😂

"Selamat datang ke pusat latihan APP , nampaknya kamu semua teruja dengan latihan pertama kau " seorang perempuan yang umurnya lingkungan 30 tahun tersenyum.

"Hehehehe makcik ni sape eh " arief melepaskan tangannya dari cermin tadi.

"Makcik kepala kau , dia yang akan ajar kita la " puteri mengetuk kepala arief . (Kalau korang boleh kira dah berapa kali dia kena ketuk kepala) 😂😂😂..

"Oh, maaf maaf "

Perempuan tadi yang duduk di balkoni bilik itu turun daripada tangga. Tersemat nama J. Amira di dadanya.

"Tak mengapa, panggil saya J, boleh kita mulakan ?"

Kami mengangguk.

Tit..

J.Amira menekan butang pada alat kawalan jauh dan keluarlah screen di dinding yang luas dan menunjukkan tujuh concetric points .

"J nak kitorang tembak guna senapang gajah tu " fatin menunjukkan jari ke senapang tadi.

"Bukan , bukan . Kamu semua akan menggunakan pistol yang akan dipasang sendiri oleh kamu." Sambil meletakkan suit case hitam di depan tujuh buah meja dan cermin mata.

Lalu mereka berdiri di hadapan meja masing masing. "Jadi nak buat apa ?" Haikal membuka suit case tadi.

"Kamu semua harus memasang semula barang itu dengan sempurna dan menembak sebanyak mungkin pada concetric points di hadapan kamu. Sesiapa yang mendapat markah tertinggi akan menang. Jelas?"

"Jelas" mereka mengangguk.

"Latihan bermula sekarang"

Arief membuka suit case tadi dan-

"Fu** , jenis glock 23 jen 4 bhai " arief membelek rangka bawah pistol itu.

"Ejen arief ! Sila focus " kata J.Amira.

"Ok , ok, umm senang je, masukkan yang ni dalam ni pastu amik duo spring letak Kat sini , pastu beral, letak rangka atas-"

"Siap" arief , batrisyia dan puteri berkata serentak.

"Ha apakah" Ryan membelek rangka atas glock 23.

"Buat je cepat " Nabila kelihatan tidak mahu mengalah.

Puteri , batrisyia dan arief memakai cermin mata .

"Tak pakai penutup teling- auch!" Arief memegang tepi kepalanya.

"Jarum mana lak tercucuk ni!!!" Jerit nya lagi.

"Itu lah sebab kamu tidak perlu memakai penutup telinga. Jarum tadi telah disambung ke dalam kepada kamu dan sekarang kamu tinggal menembak sahaja." Kita J.Amira.

"Tapi bullet ?" Kata arief apabila perasan tiada peluru disediakan.

"Imaginasi kamu "

Bum..

"Woo ada la " arief  kelihatan teruja apabila dia menembak tanpa peluru tetapi apabila memakai cermin mata tadi ada lak perluru .huhuhuhu......

Puteri dan batrisyia sudah mula menembak. Haikal hendak memakai cermin mata dan yang lagi tiga ekor still tak tau nak buat apa....




Hmm amacam hebat tak arief ? Put ngan bat pun apa kurangnya .. latihan pertama siap! Lepas ni apa pula diorang kena buat ? Actually ni first time aku buat cerita sampai bab 20 selalu tak sampai lagi dah unpublish tu yang excited tu.. thank sape yang sokong tu.. lagipun ada orang tu suruh publish bab 20 cepat cepat syaaaqmr Hehehehe

Thank you gais,

Tbc........

puterinorasyiah





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SevenWhere stories live. Discover now