Klon

475 27 8
                                    

            Klonowanie zawsze przebiegało tak samo. Osoba, która chciała to zrobić kładła się na łóżku gdzie była skanowana jej budowa ciała, następnie pobierano jej odciski palców i krew (na materiał genetyczny). Ostatnim zabiegiem było skopiowanie wspomnień (na głowę przyklejało się elektrody, które je pobierały), następnie czekało się paręnaście minut i klon był gotowy.

Nie inaczej było z klonem Kai. Po dziesięciu minutach wyszedł gotowy z laboratorium.

- Moja droga – zaczęła Kaja – jesteś mi potrzebna. Będę chciała wejść do gry i najpewniej nie będę miała ochoty wracać. Proszę cię, zastąp mnie gdy mnie nie będzie.

- W porządku, ale mam jedno pytanie, po co ty mi to mówisz skoro myślimy w ten sam sposób.

- No tak sorki ale trochę ciężko mi rozmawiać z samym sobą.

- Spoko.

- To co zechcesz mnie zastąpić?

- Jasne wiem co robić.

- To dobrze, umówmy się tak, że jeżeli będę coś potrzebowała to dam ci sygnał na kompie.

- A jak wejdziemy do domu. – spytał klon

- To proste ty wejdziesz drzwiami a ja drzewem i przez okno (Kai pokuj był na poddaszu).

- Ok widzimy się w pokoju.

Na górze Kaja była pierwsza, dopiero po dłuższej chwili do pokoju wbiegł zdyszany klon.

- Mistrzu Shifu, to jest mój klon, dzięki któremu będę mogła być u was przez długi czas.

- Skoro tak to możemy już w końcu iść czy nie? – zapytał lekko już poirytowany Shifu

- Stań tu. Klonie wiesz co robić.

- Ma się rozumieć.

Po chwili klon nacisną guzik start i nastała ciemność. Niedługo potem Kaja obudziła się na placu przed pałacowymi schodami, usiadła i zobaczyła mistrza patrzącego na nią.

- No w końcu się obudziłaś. – powiedział zniecierpliwionym głosem

- Jesteśmy już w Chinach? - zapytała

- Nie zadawaj zbędnych pytań tylko chodź, mam dość już wrażeń na dziś.

Próbowała wstać, ale nogi odmówiły jej posłuszeństwa, nagle spostrzegła, że jej ręce zamieniły się w łapy, ciało pokryło futro i wyrósł jej ogon, w tedy zrozumiała, że wybór postaci miał ogromne znaczenie. Stała się lwicą.

Kung Fu Panda - Opowieść Z PrzyszłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz