Part 4

59 6 0
                                    

"Haih,boring nyer."monolog eun ji."weyh,hamba.ko buat apa tu?"chan yeol yng dari mana entah datang menyapa eun ji yng sedang termenung merenung naseb."aq ke?""kau la,saper jer ada lagi kat sini?""aq tengah buat apa,ya?mestilah aq tengah memburu gajah.""aq tau ko bosan.keluar yok."ajak chan yeol."hah?tak naklah."tolak eun ji lembut.chan yeol terus tarik tangan eun ji."yah,ko nak bawak aq gi mana?""mana2 jer.jomlah.""alah,ko pergi la lepak ngan geng kau.""aq tak penah pon keluar ngan kau.skali sekala,boleh la*puppy eyes."eun ji menayangkan muka menyampah."nasib baik hensem.kalau tak dh lama aq flying kick kau."ujar eun ji."heheh,aq memang hensem pon.sebab tu ko suka aq kan?"chan yeol terlepas cakap.habes merah muke,bapak arh.eun ji memandang chan yeol."dah la,jom pergi."chan yeol terus tukar topik dan pegang tangan eun ji."cari pasallah kau ni."ucap eun ji.
Kedai manisan...
"Chan yeol,kenapa kau bawak aq pergi kedai ni?"soal eun ji."kau kan tau omma dan appa aq bukak kedai manisan.lupa ke?"eun ji tersengih."dah tu naper bawak aq pergi sini?""jom kita buat manisan."ajak chan yeol teruja."aq mana pandai.masak tengah hari boleh la.kalau kau suruh aq masak manisan mau terbelah dua oven kau."balas eun ji risau."kelakarlah kau ni.takper aq ada,jangan risau sangat."chan yeol meyakinkan eun ji."hurm...yelah."eun ji mengalah akhirnya."Bagus,camni la baru aq sayang."ucap chan yeol perlahan.tengah buat manisan...
"Chan yeol,camner nak buat ni?"jerit eun ji cemas.chan yeol pergi ke arah eun ji."apa?""ni haa,betul tak.aq takut tak jadik."eun ji memandang chan yeol."betullah ni,dah pergi Bakar sana.""okey."balas eun ji pendek.
Tak lama kemudian...
"Chan yeol,tengok ni.jadiklah!"ujar eun ji teruja."wah,dah bgus ni.aq ajar 5 kali baru ada kemajuan ye?"perli chan yeol.eun ji tersenyum menyeringai.tiba-tiba eun ji peluk chan yeol.chan yeol sedikit terkejut,tapi dye balas pelukan eun ji."gumawo...""kenapa tiba2 terima kasih ni?""sebab kau tak putus asa ajar aq buat manisan ni."jawab eun ji lembut.chan yeol mengusap lembut rambut eun ji.

Lupe nak cakap,mak ayah chan yeol ni diorang gi bandar beli barang...👆

My Best LoveWhere stories live. Discover now