Part 14

36 5 0
                                    

Eun ji memandang ji hyo dan min Ah.apahalnye ni?"haa,eun ji.omma lupa nk kenalkan.ini min Ah."tibe-tibe eun ji potong,"eun ji tau dye ni min Ah.tapi apa hubungan omma dengan min Ah?tu jer yng eun ji bingung.""oh,min Ah ni dye...Anak sepupu boss omma.tu yang dye kat sini nak jadik penunjuk arah kat sini.dye yang tunjuk mana kita nak duk mana nanti."terang ji hyo.min Ah tersenyum manis memandang eun ji.eun ji terpinga-pinga.Loading...."ooh,baru paham."eun ji pun senyum.min Ah membalas senyuman eun ji.
Min Ah dan ji hyo berbual manakala eun ji dok main phone dye mesej line ngn bomi dan na eun.*diorang kat kafe starbucks.*"eun ji,kau nak minum apa?"soal min Ah."aq nak minum kopi americano jer la.""kk."min Ah pun amik pesanan.bapak arh,cepat giler mesra.kenal tak sampai sehari dah rapat cam kenal setahun.okeyh,sambung.sorry menyibuk.
"So,min Ah.sekarang ni belajar kat mana?""alah,kat sini2 jer.University Oxford Centre.nanti eun ji blajar  satu U dengan min Ah boleh(bantai sajaaaa,lantaklah wujud ke tak universiti tu)?"pinta min Ah teruja.eun ji taraf kepandaian dye sama dengan min Ah.cuma min Ah bijak lagi daripada eun ji."boleh jer,eun ji nak tak satu U dengan min Ah.""hmm?eun ji ikut jer.""yeayy!!!"min Ah menjerit teruja lau memeluk eun ji.ji hyo hanya senyum melihat telatah min Ah yang nampak gedik(sorry) semacam tu."ada gak kawan pompuan finally."ujar min Ah.ji hyo kat depan.dahi eun ji berkerut."kau memang tade kawan pompuan ke sebelum ni?""ada,tapi sumenye orang asing.ada pun sorang,dari china sana.asalnya kawan aq tu dok china,tapi dye pindah sini.""laki,eh?""haah.nanti aq kenalkan dye kat kau.""ok."balas eun ji sepatah.

Di rumah yang bakal eun ji dn ji hyo duduki..
"Nice!"ujar ji hyo."not bad."uucap eun ji pula."boleh kan?"soal min Ah."nampak ringkas la rumah ni."eun ji memberi pendapat terhadap min Ah."orang sini diorang lagi suka rumah yang ringkas tapi lawa."jelas min Ah."eh,Alamak.aq kene pergi la.ji hyo,saya gi dulu."min Ah keluar dari rumah tu sambil tersenyum.terselah eyes smile nya.eun ji pun tersenyum.eyes smile pun timbul.dah macam twins bile tengok eun ji dengan min Ah buat eyes smile.eun ji teringat tadi min Ah kata dye boleh start masuk U minggu depan.eun ji risau mulanya sebab nanti dye bakal bertemu orang asing.tapi dye sedikit lega bila min Ah akan menemaninya di sana nanti.apakah eun ji akan menemui orang yang dapat menggantikan chan yeol yang kini hanya dihatinya?eun ji berusaha memujuk hatinya untuk melupakan chan yeol yang selama ini menemaninya sepanjang dye berseorangan.dan akhirnya eun ji tertidur.

My Best LoveWhere stories live. Discover now