"Eun ji...""ape,park sajangnim?"soal eun ji geram.dari tadi dok panggil jer nama.'tau la nama aq ni satu dalam dunia(prasan giler).'getus eun ji dalam hati."Lunch ni makan dengan saya nak?"ajak chan yeol yang berdiri di depan bilik pejabat eun ji.eun ji memandang chan yeol yang menayangkan muka bajet serius."kan ke kau ade meeting dengan klien ke?"teka eun ji."memangla ade,tapi kau tu kan P.A aq.so,nak tak ikut?"eun ji diam.kemudian dye berkata,"tak nak lah."jawab eun ji bersahaja.halah,buat pe nak serius2?"aq belanja.""bile perginya?"soal,eun ji.tu diaaaaaa,eun ji terus setuju bile dengar perkataan 'BELANJA'.
"Jap lagi.nanti kau turun bawah,tunggu kat area menunggu.aq bawak kau.no tapi2.kalau tak potong gaji."ugut chan yeol.tu diaaa gais,kejam kan chan yeol?CHAN YEOL:kau ni semak la author.
AUTHOR:aq boring dowh.nak jugak nyelit.
CHAN YEOL:pasni part lain jangan nak menyelit lagi kau paham?!
AUTHOR:hak alah...ini semua poyo..!yelah,huh..😒"Hurm,okey.""good girl..."chan yeol mengusap lembut itu rambut panjang eun ji.eun ji sekadar menjeling sekilas chan yeol.
Tak lama pastu chan yeol pun pi amik eun ji gi lunch.pekerja lain pi lunch dah.ramai yang jeles dengan keakraban diorang.lagi2 pompuan.suasana dalam kereta senyap.dan chan yeol pun membuka bicara."jadi...camner life kau dekat L.A sana lepas aq pergi?""ermm...cam tu la."eun ji cuba bergurau."ingat lawak?"chan ysol memandang eun ji lalu menayangkan poker face nye..."ok tak lawak."balas eun ji.suasana kembali awkward dan hening.dan diorang pun sampai ke sebuah kafe.dan berbincang pasal syarikat.then balik.k,actually author tade idea.jadik kita skip jer la.
Di pejabat..
Pekerja semuanya dh balik.maklumlah,time tu dh pukul 10:00 malam.yang tinggal chan yeol yang tengah buat keje dan eun ji yang tertido akibat penat. Chan yeol yang dh siap keje pun nak balik.masa chan yeol nak kluar dari Ofis tu dye ternampak bilik eun ji masih terang benderang."aik,belum balik ke Minah tu?"desis chan yeol pelik.dye pun pergi ke bilik pejabat eun ji.kelihatannya eun ji sedang lena tidur.chan yeol just tengok jer.pastu pegang bahu eun ji."ji,bangunlah.kau ta nak balik ke apa?""alah...aq nak tido lah.tak yah la kacau!"rintih eun ji menolak badan chan yeol."eun ji sayang2,bangun~""tak nak.."rengek eun ji cam budak kecik.tak padan dengan umur."hish,lambat baliklah aq camni.eun ji..."panggil chan yeol lembut.eun ji tak membalas.dan akhirnya chan yeol angkat eun ji gaya bridal style.dan masukkan eun ji kat tempat duduk depan."eun ji,rumah kau kat ne?""rumah lama aq.""rumah yang kau dudk tu?sebelum pindah L.A?"soal Chan yeol terkejut yang lebih over daripada beruk."ye...pandu jer la.banyak mulut."balas eun ji perlahan.eun ji ni malas dh nk bukak mulut."okey2."chan yeol pun pandu kereta dye dengan laju."dah sampai weh."ujar chan yeol.eun ji tu pun kluar dan menggalas beg tangannya.tak sampai depan pintu dye dah terbaring sebab ngantuk sangat."eun ji yaa..adoi la kau ni."chan yeol membebel lalu mengangkat eun ji.naseb baik eun ji ni ringan.dye pun masukkan eun ji dalam bilik.dan balik.
YOU ARE READING
My Best Love
Fanfiction"Ko nak tau kopi apa paling pahit pernah kita rasa?"-Chan yeol "Entah,aku tx tau..."-Eun ji "kopilih dia berbanding aq(ketawa berdekah-dekah)"-Chan yeol "Hahahambarrrlah!kau nak makan penampar aq tak?"-Eun ji bestfriend sejak kecik?itulah agaknya p...