1. Ердөө л найзууд...

12.4K 329 9
                                    

Бүсгүй нүдээ нээн хажуудаа хэвтэх залууруу ширтэж эхэллээ. Залуугийн өргөн цээжнээс эхлээд гэдэсний булчинг нь дайруулан бяцхан андыг нь хүртэл гараараа зөөлөн илээд уруулаа хазлав. Залуу бага зэрэг хөдлөхөд бүсгүй инээмсэглээд орны хажууханд байрлах шүүгээ рүү гараа сунгаж торгон халаат авч нөмрөн босож угаалгын өрөөг зүглэлээ.

- Бюн Бэкхён шалан дээр!

Бүсгүй үсээ шуун боож, нүүрээ хөнгөхөн будчихаад угаалгын өрөөнөөс гарч ирээд орон дээр нь тайван унтах залуу руу зандрангуй орилов.

Залуу нүдээ нухлаж сэрээд түүнрүү гайхсан харцаар харсан ч хормын дотор л харц нь өөрчлөгдөн, хурдхан босож орны хажууд зассан хөнжил рүү шургалаа.

- Чи илүү их дасгал хийх хэрэгтэй. Наад өгзөг чинь удаан байна.

Бүсгүй ийн хэлээд Бэкхёны өгзөг рүү нилээд хүчтэй өшиглөв. Тэр шууд л орондоо орж хэвтээд доод давхараас өрөөг чиглэн ирэх хөлийн чимээг чагналаа. Өрөөнд минут хэртэй чимээ аниргүй байсны дараа хаалга онгойн 40 орчим насны богино шаргал үстэй, цэнхэр нүд, өтгөн хөмсөг нь өөрт нь зохьсон, бариу богино даашинз өмсөж түүнтэйгээ өнгө хослох шаргал өндөр өсгийт өмссөн эмэгтэй орж ирэв. Тэр орлуу хараад, дараа нь газарт унтах Бэкхёныг анзаарлаа.

- Emmy, who is he?

- My classmate.

- Really?

- Yes mum, we are just friends...

Эммигийн ээж гэх эмэгтэй толгой дохин өрөөний хаалгыг хаахад Бэкхён өндийж суугаад санаа алдлаа.

- Одоо энийгээ боль, Мисү!

- Чи миний өөдөөс том дуугарахгүй!

- Мисү...

- Намайг англи нэрээр минь дууд.

- Би чамд уурламааргүй байна.

Бүсгүй чангаар инээн орноосоо босож залуугийн өвөр дээр суун чихэнд нь уруулаа наав.

- Чи уурлахаараа яана гэж?

- Чи л зовно.

Залуу шүдээ зуун ийн хэлэхдээ урдах ханаа цоолох шахам ширтэж байлаа. Түүний нүдэнд уур хилэнгийн гал авалцана.

- Бюн Бэкхён, сонс. Би чам шиг сул дорой бацаанаас болж зовно гэж байхгүй. Бас би чамтай хэзээ ч унтахгүй! Ахиж манай гэрт ирж тачаадсан төрхөө харуулна гэдэгт чинь итгэж байна, эс бөгөөс хараал идсэн баруун гараараа өөрийгөө хангаж байгаа бичлэг чинь олон хүнийг баясгах байх...

Бүсгүй үгээ дуусгахдаа Бэкхёны чихэн дээр үнсээд нэг гараараа эрхтэнг нь чангаар атгахад залуугийн нүүрэнд бага зэргийн ярвайлт үүсэв. Гэвч түүний нүд бүсгүйг бассан харцаар харж байлаа...

Бюн Бэкхён....
"Юугаа ч мэдэхгүй онгон өлөгчин. Чи ч буруу тоглоомоо эхлүүлж байна даа"

Пак Мисү....
"Дуугүй хүний доодох нойтон гэж... Сургуулийн хамгийн доожоогүй залуу өөрийгөө хангахдаа ийм сайхан харагдах гэж..."


Emmy's note: Knock, Knock!
МАМА үзсэн чинь Бэкхён бүүр алаад өглөө. Би бүүр хайлж урсаад Лэе, Сэхүн хоёрыг мөөмөндөө нуугаад Бэкхёныг биас болгох талаар хүртэл бодоод амжив.
Тэгээд шинэ өгүүллэг эхлүүлэхээр шийдсээн. Гэхдээ одоо бичиж байгаа өгүүллэг олон байгаа болохоор хурдан оруулна гэж хэлж чадахгүй ээ. Ямартай ч энэ өгүүллэгийн онгод орж ирээд, Бэкхён надад харагдаад би үхэх нь....

Бүрэн хэмжээний 18+....!!!

Энд секстэй холбоотой үг хэллэг хангалттай их гарна. Би угаасаа ** ашиглаж үгээ булзааруулах дургүй болохоор бүх үг бүрэн бичигдэнэ шүү. Бас Мазоксист өвчинтэй хүн гарах болохоор садист үйлдлүүд ч гарна шүү.

Зааа тэгээд анхнаасаа насаа бодож унших эсэхээ шийдээрэй. Би ямар эрүүл мэндийн багш биш сексийн зөв боловсрол олгох гэж бичихгүй нь лавтай шүү.

Удахгүй дараа дараагийн хэсгүүдээр уулзацгаая 🤗🤗🤗

+++Anomaly+++ COMPLETEDWhere stories live. Discover now