4. Чи надаас зугатаж чадахгүй

5.9K 265 21
                                    

Бэкхён зочны өрөөнөөсөө камер болон камерын хөл авч ирэн өрөөний буланд, орлуу харуулж байрлуулаад бичлэгээ эхлэж байх хооронд Мисү баруун гараа гавнаас гаргах гэж хичээн, бугуй хэсгээ улайлгаж байлаа. Тэр мэддэг бүхий л хараалаа урсгаж, Бэкхёныг үзэн ядсан харцаар ширтэнэ.

Бэкхён орны хажууд зогсоод "Тэгэхээр, тоглоомоо эхэлцгээе" гэж хэлэн ёжтой инээмсэглэл нүүрэндээ тодруулав. Тэр дотроо Мисүг амь эрэн орилж байгааг төсөөлөн бах нь ханаж байв.

Саяхан л учиргүй тийчигнэн, зугтах гэж хичээж байсан Мисүгийн төрх тайван болон хувирч, тэр яг л орон дээрээ тухалж буй мэт орны толгойг налан суугаад Бэкхёныг ширтэж эхлэв.

- Чи намайг хүчиндэж чадахгүй
- Хаха... Харамсалтай нь чи миний урхинд аль хэдийн орчихсон

Бэкхён бахдалтайгаар чанга инээн шүүгээнээсээ хэрэгсэлүүдээ гаргаж эхлэхэд орны хажууд унасан Мисүгийн цүнхэнд утас дуугарав.

- Ааааашш, мартчихаж

Бэкхён ярвайсаар утсыг нь аван шууд л цонхоор шидэж орхилоо. Мисү түүний үйлдлийг нэг бүрчлэн ажиглан өдийг хүртэл тайван суусаар л байв. Тэр Бэкхёнаас хэрхэн мултрах талаараа нухацтай бодож байгаа юм.

Бэкхён орон дээр гараараа тулаад Мисү рүү бага зэрэг ойртоход Мисү баруун хөлөөрөө нүүрлүү өшиглөх гэж оролдсон ч биед нь хүрэхээс өмнө Бэкхён хөлийг нь барьж авав.

Энэ үед нь Мисү хурдхан хөдөлж зүүн хөлөөрөө Бэкхёны толгой руу хүчтэй өшиглөв. Бэкхён өвдөлтөндөө багахан ярвайсан ч хормын дотор л Мисүгийн зүүн хөлийг ч бас барьж аваад өвөр дээр нь гарч суув.

Мисү чөлөөтэй байгаа зүүн гараараа Бэкхёныг цохих гэж оролдоод дэмий гэдгийг мэдэж байсан учраас ганц л цохилтоор Бэкхёныг ухаан алдуулах талаар бодон боломжтой цагийг хүлээнэ. Бэкхён бүсгүйн өмссөн нимгэн торон цамцыг ганц таталтаар урж хаяад, цээж рүү нь дайран шунаглан үнсэж бас шимж эхлэв. Гараа явуулж хөхний даруулгыг нь тайлаад хоёр хөхийг нь зэрэг базаж байхдаа Мисүгийн царай руу харахад тэр ямар ч хувиралгүй байсаар байлаа.

Бэкхён Мисүг эсэргүүцэл үзүүлэхгүй байгаад уур нь хүрч шууд л хөхнийх нь толгойг чангаар хазахад сая нэг юм Мисү чангаар орилов. Бэкхёны бах нь ханан дээш өндийж Мисүгийн өвдөж байгаа царайг харах үед нь Мисү зүүн гараа хүчтэй атган яг хамрыг нь онож цохиж чадлаа.

- Яаа!! Муу өлөгчин!!

Бэкхён муухай орилон хамараа барьсаар түүнээс холдоход Мисүгийн нүцгэн цээжин дээр нилээн хэдэн дусал цус үлдсэн байв. Мөн түүний баруун хөхний толгойноос ч цус дусаллаа.

+++Anomaly+++ COMPLETEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin