Бэкхён гэнэт л ямар нэгэн зүйлээр хатгуулсан мэт хөдлөхөө болин хөшөө мэт хэсэг зогсов. Тэгээд амандаа хараал уншсаар хана руу хэдэнтээ өшиглөлөө. Шаналал, өвчин... Эмэгтэй хүний орилоон бүр түүний сэтгэлийг минь гижигддэг. Илүү их цохь, илүү их өвтгө, намайг алаач гэж байгаа мэт. Хамгийн анх ахлах сургуульдаа үерхэж байсан охинтойгоо унтахдаа тэр өөрийнхөө гажиг гэмээр хүслийг мэдсэн. Сексийн үед "тэр миний найз охин", "би түүнд хайртай" гэж хэдэнтээ сануулсан ч тэр бүхнээс илүүтэйгээр амийг нь авах хүсэл минь Бэкхёныг дийлж байсан юм. Тэр хэзээ ч гэмшиж байгаагүй. Эмэгтэйчүүд бол арчаагүй амьтад гэж бодон Бэкхён биш байсан ч тэд хэн нэгний доор орж, учир утгагүй олон удаа шаалгана гэх бодолдоо бат зогссоор ирсэн..
- ХАРААЛ ИД.
Бэкхён ээжийгээ нас барснаас хойш анх удаа хэн нэгнийг хамгаалах сэтгэл төрж, бие нь ханаагүй байсан ч доор нь байх эмэгтэйн царайг хараад зогссон нь энэ байв. Тэр хувцасаа өмсөөд Мисүгийн хоёр гарын гавыг тайлахад бугуй нь тэр чигтээ улайж, хавдсан байлаа. Баруун гар дээр нь тодоос тод сорив үлдсэн байгааг хараад өмнө нь амиа хорлох оролдлого хийж байсан байх нь гэж бодоход хүрэв.
Бэкхён Мисүг хоёр гар дээрээ өргөөд биеийг нь нэгд нэгэнгүй харлаа. Түүний гуяны дотор тал тэр чигтээ цус болсон байгааг нь харав. Энэ их зантай, гаж донтой, галзуу эмэгтэй онгон байсан л гэдэгт Бэкхён огтхон ч итгэхийг хүссэнгүй.
Мисүг өрөөнд нь оруулж орон дээр нь хэвтүүлээд эргэж өрөөндөө орж ирэхдээ хаа сайгүй цус болсон орны цагаан хэрэглэл, мөн хэд хэдэн дусал цус болсон цагаан өнгийн хуримын даашинзан дээр харцаа тогтоолоо.
- Хуримын анхны шөнө
Бэкхёны сэтгэлд гунигтай гэмээр мэдрэмж төрж, зүрхэн тушаа хатгуулах шиг болов. Тэр өөрийн мэдрэмжээ тархиндаа эсэргүүцэж, шуудхан утсаа аваад Юуа руу зурвас илгээлээ."Кёнсүүг дууд. Мисүг үзүүлэх хэрэгтэй байна."
Бэкхён орны цагаан хэрэглэлээ өөрөө солиод усанд орлоо. Түүний эрхтэн ч бас Мисүгийн цусаар будагджээ. Цээж хэсэг дээр нь цусны толбо байгаа нь магадгүй Мисүгийн хөхний толгой эсвэл амнаас нь гарсан цус. Бэкхён өөрийгөө дурласан гэдгийг хүлээн зөвшөөрч байсан ч өөртөө хэд хэдэн удаа "хэнийг ч бүү өрөвд" гэж хэлээд шүршүүр доор хагас цаг орчим зогсов.
- Шөнө дунд эмэгтэй хүн эмчлүүлэхээр дуудаад л... Энэ хэн бэ?
- Битгий олон юм яриад бай. Дээд давхарт байгаа.
- Хурим хийсэн биш хүн болждээ
Кёнсүү чимээгүй байсангүй. Хэдэн үг хэлээд дээд давхар луу гарахад нь Бэкхён ч бас араас нь дагав.
YOU ARE READING
+++Anomaly+++ COMPLETED
FanfictionХээнцэр уруулын хээ түүний цамцан дээр үлджээ. Энэ бол бүсгүйн ирсэн гэх тэмдэг... Хатаж гандсан нулимсны мөр дэрэн дээр харагдана. Энэ бол бүсгүйн шаналалын илрэл... Хасах хасахын нэмэх. Гажиг залуу, галзуу эмэгтэй... Донтолт... Хүсэл тачаал... ...