- Боль!!!
Ишин гэх залуу руу чангаар орилоход түүний харц улам ширүүн болоод баруун хацрыг халуу дүүгтэл алгадчихав.
- Яасан? Өвдөж байна уу? Айж байна уу? Чи ч гэсэн миний хайртай хүний шаналалыг мэдрэх хэрэгтэй.
- Үгүй ээ. Яагаад би мэдрэх хэрэгтэй гэж?
- Чи бол тэр новшийн хайртай хүн нь!!!
- Бэкхён түүнийг алсан байхад чи Бэкхёныг сэтгэл зүрхтэй гэж бодоод байгаа хэрэг үү?Хажуу тийш толгойгоо гэлжийлгэн төмөр орон дээр ухаангүй хэвтэх бүсгүй рүү харахад биеэнд минь аймшигтай өвдөлт мэдрэгдэв. Ишин намайг ахиад л ташуурдчихав. Түүнд яг л Бэкхёнд байдаг шиг бүхий л тамлалын зүйлс байх бөгөөд хийж байгаа үйлдэл нь Бэкхёныхтай адил.
Гэхдээ би энэ залууг Бэкхён шиг өвчингүй гэдгийг мэдэрч байна. Тэр зүгээр л өшөө авалтанд сохорсон нэгэн. Харин би сая Бэкхёны талаар хэлэхдээ үнэн сэтгэлээсээ хэлсэн юм. Тэрэнд үнэхээр сэтгэл зүрх байхгүй. Би түүн шиг болохыг хүсэж байна. Сэтгэл зүрхгүй...
Энэ орон дээр хэвтээд бараг аль хэдийн цаг болчихсонг илтгэж ханан дээрх том дугуй цаг оройн 9 болж байгааг заана. Ишин эрхтэнээ надруу бүлээгүй ч маш их ташуурдаж, байн байн алгадаж, бас бүхий л биеээр минь хазаж, шимж байгаа учраас би хангалттай ядарч байна. Угийн бие сул болоод ч тэрүү одоо амьсгалахад ч хэцүү санагдаж байна.
Бэкхёны хэн нэгнийг хүчиндэж байгаа хэдэн зураг цагдаа нарын гарт орохвий гэсэндээ энд ирж, сүүлийн боломжоо ашиглаж түүнрүү зурвас бичсэндээ харамсаад барсангүй. Яг л энэ орчлонд төрсөндөө харамсдаг шигээ... Маш их харамсаж байна.
Гуяны минь дотор талд аймшигтай өвдөлт мэдрэгдэн нүдээ нээгээд доош хартал Ишин миний гуяны дотор талаас хазсан байв. Өвчинөө тэсэхийн тулд шүдээ зуун нүдээ аних гэсэн ч Ишиний өмднийхөө тэлээг тайлж байгааг нь хараад шууд л нулимс урслаа.
Үгүй ээ... Энэ л биш шүү. Хараал идсэн энэ өдөр ээжийнхээ араас явах байсан ч хүчиндүүлж л лав биш. Энэ бол миний хамгийн их үзэн яддаг зүйл. Үгүй ээ...
Толгойгоо сэгсэрсээр орны толгой руу улам шигдэхэд Ишин зэвүүн инээмсэглэл нүүрэндээ тодруулсаар өмдөө тайлаад дотуур өмдтэйгөө орон дээр суун, хоёр хөлнөөс минь хүчтэй татан дээрээс дарлаа. Доор түүний эрхтэн аль хэдийн хатуурсан байгаа нь мэдрэгдэж, би уруулаа хазаад нүдээ анив...
Хормын дараа буун дуу гарахад би нүдээ нээн Ишин рүү харахад тэр ч бас гайхсан царайтай байлаа. Бид хоёул том нүдлэн нэгэн рүүгээ харж байх хооронд ахин нэг удаа буун дуу гарч өрөөний хаалга нээгдэв.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+++Anomaly+++ COMPLETED
Hayran KurguХээнцэр уруулын хээ түүний цамцан дээр үлджээ. Энэ бол бүсгүйн ирсэн гэх тэмдэг... Хатаж гандсан нулимсны мөр дэрэн дээр харагдана. Энэ бол бүсгүйн шаналалын илрэл... Хасах хасахын нэмэх. Гажиг залуу, галзуу эмэгтэй... Донтолт... Хүсэл тачаал... ...