Efter ett lång tid av gråtande och förklaringar så hade Ogge packat sina nödvändigaste saker och sen hade vi stuckit, vart vet jag inte. Ogge sa något om en stuga hans familj äger, långt ute i skogen låg den, avskild från allt och alla.
Mitt huvud är lutat mot glasrutan där regndropparna rinner ner som mina tårar gjorde ner för mina kinder. Ogge är fullt koncentrerad på vägen. Jag ser på honom att han är arg, nej förbannad. Jag är rädd att han är arg på mig för att jag inte har berättat om Brad och allt annat.
Plötsligt så svänger han in på en grusväg. Skog omringar oss snabbt och snart ser man inte den stora vägen alls. Stugan dyker upp mellan träden. Ogge parkerar utanför stugan. Han stänger av bilen och placerar en hand på mitt lår vilket får mig att först kolla på hans hand och sen kolla upp för att möta hans blick.
"Hur är det hjärtat?" Frågar han oroligt.
"Det är inte så bra" Svarar jag och suckar.
"Ingen fara, han kan inte komma åt dig nu" Säger han och kysser min panna mjukt.
"O-Ogge?" Frågar jag och får ett hum som svar. "Är du arg på mig?"
"Va? Såklart jag inte är hjärtat" Säger han och tar min hand.
"D-det känns som det" Säger jag ärligt.
"Men det är jag inte, jag är arg på den idioten som behandlade och behandlar dig så dåligt" Säger han och kysser mina knogar ömt.
"Lovar du?" Frågar jag.
"Jag lovar, kom nu så går vi in" Säger han och öppnar bil dörren och jag gör som han.
Ogge tar våra väskor och vi går mot stugan. Han låser upp och jag inspekterar stugan. Den är ganska stor. Det finns ett kök plus matsal, två sovrum, ett vardagsrum och en toalett.
"Det är jätte fint ju" Säger jag.
Ett par starka armar läggs runt min midja och kyssar delas ut i min nacke.
"Du är finare" Säger han vilket får mig att fnissa.
Jag vrider huvudet så mina läppar kan möta hans. Hans mjuka läppar träffar mina och jag kysser tillbaka.
"Asså fan vad jag har saknat dig" Säger Ogge mellan våra läppar.
"Jag har saknat dig med" Säger jag.
"Vi gör såhär, vi låser alla dörrar och fönster sen lägger vi oss i sängen och myser lite" Säger han och jag nickar.
Fan vad jag har saknat honom....
-----------------------
God morgon!
Jag vill att DU som läser detta ska in kolla in min julkalender, den heter Christmas wishes och är en Foscar! Finns i min profil så kolla in den så är du gullig, du är gullig ändå...
//Linnsan
YOU ARE READING
Jag älskar dig || Ogmar
Fanfiction"Nu drar jag!" "Nej Omar vänta" "Ge mig en andeledning Ogge, en andeledning" "För att jag älskar dig!" Uppföljare till Ditt SMS räddade mitt liv, rekommenderar att du läser den först annars fattar du nada ;)