16:Omar:

177 14 6
                                    

Där står han. Lutad mot tegelväggen och väntar på mig. När han får syn på mig så flinar han.

"Du kom" Flinar han.

Han sneglar ner på min hand och tittar på ringen runt mitt finger.

"Jaså, horan har friat ser jag" Säger han och korsar armarna över bröstkorgen.

"Du håller dig fan borta från mina vänner! Hör du det?" Fräser jag.

"Oj, sen när blev nörden kaxig?" Frågar han.

"Sen idioten rörde min vän!" Fräser jag.

"Jaså? Killen med det fluffiga håret? Det krypet krossade jag enkelt, säg till honom att aldrig lämna sin dricka obevakad" Säger han.

"Förgiftade du honom?" Frågar jag ilsket.

"Ja? Är inte det uppenbart" Skrattar Brad.

"Du är ju fan sjuk!" Fräser jag.

"Ja, kanske jag är, men det är inte jag som vill döda någon just nu" Säger han.

"Jag vill bara att du ska lämna oss ifred! Du dödade nästan min kille!" Fräser jag.

"Jag dödade nästan din make" Säger han. "Han är inte den rätt Omar, när ska du inse det?"

"Han är fan mycket bättre än dig!" Säger jag.

"Kan han röra dig som jag? Kan han kyssa dig som jag? Kan han knulla dig som jag?" Frågar han.

"Nej, han gör det bättre, plus att jag känner mig inte tvingad med honom! Du fucking tvingade mig till att ha sex med dig! Du våldtog mig Brad! Du misshandlade mig!" Skriker jag.

"Jag älskade dig Omar" Säger han.

"N-nej det gjorde du inte! Allt du var ute efter var sex! Fick du inte det slog du mig! Du är ett svin Brad!" Skriker jag denna gången med tårar som rinner ner för mina kinder.

"Du är patetisk Omar" Suckar han.

"Visst det kanske jag är men jag har något som gillar mig för den jag är" Säger jag. "Jag vill inte att du ska vara som du är Brad, låt mig hjälpa dig istället."

"Fan asså är du trög? Jag är såhär! Du kan inte ändra på det!" Säger han. "Och om inte jag får ha dig! Får ingen!"

Sekunden senare har han en pistol riktad mot sig.

"Gör det" Säger han. "Tryck av."

Mina händer börjar skaka samt hela jag.

"Gör det!" Fräser han.

Och i samma sekund trycker jag av....

----------------------------

...

//Linnsan

Jag älskar dig || OgmarWhere stories live. Discover now