Enda sen jag har fått komma hem har Omar varit väldigt petig med att jag sak vila och han ska ta hand om mig samt städa, laga mat och bla bla bla. Jag är rädd att han sliter ut sig själv när han gör så mycket utan att vila något.
"Omar!" Ropar jag och snabbt är han inne i sovrummet.
"Ja babe?" Frågar han.
Jag slår försiktigt på madrassen bredvid mig för att visa att jag vill att han ska lägga sig bredvid mig. Han gör som jag ber och sjunker ner på sängen bredvid mig. Han lägger sig försiktigt så nära mig som det går. Jag lägger armen om hans midja. Han drar försiktigt fingertopparna över bandaget.
"Gör det ont?" Frågar han och jag skakar på huvudet.
"Nej det är ingen fara" Säger jag.
"Jag kan inte fatta att du nästan riskerade ditt liv för mig" Mumlar han och jag hör lite ångest och skuld i hans röst.
"Jag gör allt för dig hjärtat, jag älskar dig" Säger jag och kysser honom.
Han besvarar kyssen som senare utvecklas till hångel. Med försiktiga rörelser lägger jag mig över honom.
"Ogge, vad gör du?" Frågar han.
"Jag vill älska med dig Omar" Säger jag.
"Men du är skadad och doktorn sa att du skulle vila" Säger han.
"Låt mig ta dig ömt, snälla, vi har inte älskat på ett tag" Säger jag och pillar med hans tröjkant.
"Okej, men var försiktigt, så fort det gör ont så slutar du!" Säger han allvarligt och jag nickar.
Jag kysser hans kindben och sedan neråt mot halsen. Omar sträcker på sin hals så jag kan komma åt mer. Jag kysser hans svaga punkt och suger sedan på den vilket får Omar att stöna. Jag stöter mina höfter försiktigt mot hans vilket får honom att stöna ännu mer. Jag trär av han sin tröja och slänger den på golvet.
"Ogge försiktigt" Säger Omar när jag ska ta av min tröja.
"Jaja" Säger jag, kan inte undgå att grimasera när en lite smärta uppstår.
När min tröja är av och ligger på golvet tillsammans med Omars. Byxorna tar vi snabbt av oss, tror vi båda är för sugna för att vänta. När byxorna och underkläderna gör golvet sällskap så stöter jag mig mot Omar.
"S-sluta" Stönar han.
"Sluta med vad?" Frågar jag.
"R-retas" Stönar han. "T-ta mig Ogge."
Omars desperata yttrande får mig att lyda. Jag sträcker mig efter en kondom som finns i en av det två nattygsborden. Snabbt sliter jag upp paketet och trär på den.
"Redo älskling?" Frågar jag när jag lägger mig tillrätta.
"J-ja, kom ihåg, försiktigt" Säger han och jag nickar innan jag stöter mig in.
Omar greppar hårt tag i lakanet, knogarna blir vita så hårt håller han. Han slänger bak huvudet och stönar.
"O-Ogge" Stönar han.
"Babe" Stönar jag mot hans hals, ökar takten vilket får hans stön att bli fler och högre.
Smärtan sprider sig i midjan men jag försöker att ignorerar det, försöker att inte grimasera vilket jag lyckas med. När Omar senare stönar mitt namn, skriker att han är nära så känner jag hur magen drar ihop sig och tillsammans kommer vi.
----------------------------------Pringles är bae omg I'm in love<33
//Linnsan
YOU ARE READING
Jag älskar dig || Ogmar
Fanfiction"Nu drar jag!" "Nej Omar vänta" "Ge mig en andeledning Ogge, en andeledning" "För att jag älskar dig!" Uppföljare till Ditt SMS räddade mitt liv, rekommenderar att du läser den först annars fattar du nada ;)