Jag skriker och gråter. Mina händer är röda av blod och våta av tårar. Vad har jag gjort? Jag dödade precis någon. Jag begraver ansiktet i händerna där jag skriker högt.
Snart hör jag steg och rop, någon ropar mitt namn.
"Omar?" Ogges röst når mina öron vilket får mig att tänka, vad ska Ogge säga?
Plötsligt hör jag att stegen blir snabbare. Jag hör ett 'åh nej' och sen känner jag armar runt min kropp.
"Älskling, snälla säga att du är okej" Säger Ogge.
"J-jag m-menade i-inte a-att d-döda h-honom" Snyftar jag.
"Schh så, det är ingen fara" Säger han.
"O-Ogge jag k-kommer b-bli inlåst" Snyftar jag. "J-jag har d-dödat något."
"Lugn älskling, det är ingen fara" Säger han.
Jag bryter ihop i hans famn, gråter så jag knappt kan andas. Plötsligt hörs sirener, polisen, ambulansen, jag kommer hamna i fängelset. Jag kommer bli inlåst, bort låst från Ogge och alla andra. Snart hör jag ännu mer steg och snart står jag upp i Ogges famn.
"Vad har hänt här?" Frågar en kvinna.
"Asså jag vet helt ärligt inte" Svarar Ogge.
"Kan du berätta?" Frågar kvinnan mig.
"J-jag m-menade inte a-att d-döda honom" Snyftar jag.
"Vill du lugna ner dig först eller orkar du att prata om det?" Frågar hon.
"J-jag kan b-berätta, m-men i-inte här" Svarar jag.
Vi går till ambulansen där vi sätter oss och pratar. Jag berättar om allt. Allt Brad gjort, våldtagit mig, slagit mig, hotat mig, nästan dödat Ogge och förgiftat Oscar. Jag berättar att jag ville prata med honom, inte döda honom.
"K-kommer jag h-hamna i fängelset?" Frågar jag.
"Jag vet inte lilla vän, efter det du har gått igenom vet jag inte men du får följa med till polisstationen, hur gammal är du?" Frågar hon.
"17" Svarar jag.
"Har du någon person som ansvarar över dig? Någon vuxen?" Frågar hon.
"Ogge" Svarar jag.
"Okej och det är han här eller?" Frågar hon och jag nickar. "Berätta för mig Ogge, hur gammal är du?"
"Jag är 20" Svarar han.
"Okej men ni får följa med till polisstationen så pratar vi mer där" Säger hon och Ogge nickar.
"Kom älskling" Säger Ogge, tar min hand och tillsammans går vi till polisbilen.
-------------------------
Kaos...
//Linnsan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jag älskar dig || Ogmar
Hayran Kurgu"Nu drar jag!" "Nej Omar vänta" "Ge mig en andeledning Ogge, en andeledning" "För att jag älskar dig!" Uppföljare till Ditt SMS räddade mitt liv, rekommenderar att du läser den först annars fattar du nada ;)