Dagen är kommen. Äntligen kommer jag kunna kalla honom min make. Jag är otroligt nervös över detta. Jag vet att jag kommer börja gråta av lycka, mina känslor är överallt. Det är inget stort bröllop, bara Ogges familj, Felix och Oscar, som sagt, inget stort.
Med skakiga händer rättar jag till kavajen en sista gång. Orgeln börjar spela och jag öppnar en av dörrarna. De få folken ställer sig upp och jag blir genast nervösare. Jag möter till slut Ogges lugna men lyckliga ögon där han står framför altaret.
Hans fånigt leende får mig att le minst lika stort. När jag kommer fram till den lilla trappan framme vid altaret så sträcker Ogge ut sin hand och jag tar glatt emot den. När vi står där framme fokuserar jag på hans ögon och lyssnar på prästen som pratar.
"Tager du Oscar, Omar till att bli din äkta make och älska i nöd och lust?" Frågar han.
"Ja" Svarar Ogge och jag trär på honom ringen.
"Och Omar, tager du Oscar till att bli din äkta make och älska i nöd och lust?" Frågar han mig och jag ler lyckligt samtidigt som jag nickar.
"Ja" Svarar jag och ler ännu mer när Ogge trär på mig ringen.
"Då förklarar jag er nu som man och man tills döden skiljer er åt" Säger han.
Alla ställer sig upp och applåderar samt visslar. Ogge lägger armen om min svank, drar mig närmare och kysser mina läppar ömt. När vi dragit ifrån så torkar Ogge mina glädje tårar.
"Jag älskar dig" Viskar han och jag ler.
"Jag älskar dig också" Säger jag innan vi möts i en ny kyss.
***
Fnissades snubblar vi in genom ytterdörren efter efterfesten. Vi kanske har fått i oss lite för mycket alkohol men vi båda vet fortfarande vad vi håller på med, kommer minnas detta i morgon. Ogges läppar arbetar hungrigt över min hans samtidigt som hans händer ligger på mina höfter som pressar mig mot den ljusa hallväggen.
"Ogge" Fnissar jag när hans händer slinker under min tröja och smeker min mage.
"Mm babe?" Frågar han mellan min hud och hans läppar.
"Det kittlas" Fnissar jag och han skrattar kort.
Han slutar upp med att smeka min mage och drar istället av mig mina skor och min jacka. Han slänger av sig sina skor och sliter av sin jacka. Jag hoppar upp i hans famn, knyter fast mina hällar runt hans svank. Han placerar sina händer på mina under lår och bär mig mot sovrummet där släpper ner mig i sängen innan han lägger sig över mig.
Hans läppar arbetar mot mina och nöjt besvarar jag kyssen. Han tar av min kavaj och sen tar han av sig sin egen. Han knäpper upp min vita skjorta och slänger iväg den tvärs över rummet. Han drar sina läppar mot min mage vilket får mig att svanka och ta tag i lakanet. Hans händer tar av sin skjorta och byxor. Snabbt tar han av mina byxor och lägger sig över mig igen.
Han stöter sina höfter emot mina vilket får mig att desperat stöna. Han greppar tag om mina rumpa och stöter mig upp emot sig.
"F-fucking sluta" Stönar jag och han flinar.
Snart ligger våra underkläder på golvet. Ogge trär på en kondom och kysser mig en sista gång innan han trycker sig in, fyller upp mig.
"Jag älskar dig" Stönar han.
"Jag älskar dig också" Stönar jag.
Det är vi för alltid.
--------------------------------------------
SLUT!
Det var jätte roligt att skriva denna boken men här avslutar jag den. Tack ord kommer senare!!
//Linnsan
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Jag älskar dig || Ogmar
Фанфик"Nu drar jag!" "Nej Omar vänta" "Ge mig en andeledning Ogge, en andeledning" "För att jag älskar dig!" Uppföljare till Ditt SMS räddade mitt liv, rekommenderar att du läser den först annars fattar du nada ;)