Luku 8. Bad start

112 6 6
                                    

Louis👆🏻Susannan nk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louis👆🏻
Susannan nk.
Aamuni alkoi suoraan sanottuna kaameasti. Ensiksi heräsin tunnin liian aikaisin, toiseksi käteeni sattui aivan samperisti. Pienikin liike niin kipu valtasi koko alueen sormenpäästä lapaluuhun. Otin puhelimeni ja hipsin vessaan. Vessan peilikaapista otin särkylääkettä ja menin ottamaan sen veden kera alakerran keittiöön. Lääkkeen otettua päädyin olohuoneen valkoiselle sohvalle makoilemaan.

Minua vitutti se että olin herännyt liian aikaisin ja yleensä, jos näin käy olen koko päivän hirveän huonolla päällä.
Se siitä tulevasta päivästä

Viimein Lucian herätyskello soi yläkerrassa ja hän nousi sängystään. Hän tuli ryminällä alas yläkerrasta ensimmäiseksi hän näkee minut huonolla päällä. Huomasin hänen ilmeen vaihtuvan, kun hän tajusi että hänen ei kannattaisi sanoa minulle mitään paitsi, jos minä aloittaisin keskustelun.
"Huomenta" töksäytin.
"Huomenta sullekkin" Lucku vastasi huomattavasti pirteämmin. Miksi hänen piti olla tollanen aamuvirkku?
"Keitänkö kahvia?" hän kysyi. Minä vain tuhahdin vastaukseksi.

Menin yläkerrantaan vaihtamaan päivä vaatteet. Täällä kertaa päälleni valikoitui ihan perus farkut toppi ja neule. Palasin portaat alas ja menin suoraan keittiöön. Siellä minua odotti kuppi kuumaa kahvia.

Join kahvin parin suklaakeksin kera. Laitoin mukini allaspöydälle ja menin eteiseen laittamaan kenkiä. En ajatellut laittaa takkia, ei ulkona niin kylmä ollut. Warrenit lupasivat tulla hakemaan meidät heidän uudella autollaan, olihan sillä pakko päästä ajamaan.

Jack parkkeerasi auton koulun viereiseen parkkihalliin, ymmärrätte varmaankin syyn. Kävelimme rivakkaasti pois parkkihallista, kohti koulua.

Lucian nk.
Menimme äikän tunnille. Susanna lysähti heti tuolille päästyään luokkaan. Tuoli kuitenkin kaatui ja suski päätyi lattialle ryminällä.
"Voi vittu!" Suski kirosi.
"Saatanan hermo" Suski kirosi toistamiseen. Hän nousi takaisin penkille ja laski pään pöydälle. Pian alkoi kuulua hento kuorsaus, hän nukahti. Pian opettaja käveli luokkaan korot kopisten ja aloitti tunnin.

Kertasimme verbejä ja niiden aikamuotoja. Eikö tää ole ala-asteen juttu?
"Susanna keskittyisikkö tuntiin!" Opettaja karjui Suskille. Suski säpsähti ja nosti katseensa opettajaan. Katse oli murhaava ja hän näytti keskaria. Opettaja ignoorasi keskarin ja kysyi: "Vastaisitko kuitenkin kysymykseen?" Opettaja osoitti taululle, Suski vain nojasi tuoliin ja katsoi hetken taululle.
"Se on imperseksi" Suski vastasi.
"Imper mikä?" Opettaja ihmetteli.
"SOS!" huusin väliin.
"Seksi!" Suski selvensi.
"Se on imperfekti" jatkoin hiljaa. Opettajan leuka oli maassa asti ja silmät tee vadin kokoiset.

Warrenit katsoivat ja kysyivät äänettömästi 'mikä tol on?'
Kuiskasin takaisin:"Huono aamu"
He vain nyökkäsivät ymmärtäväisesti.

Future bad girlsWhere stories live. Discover now