Öncelikle, herkese merhaba!
Ön sözleri hep gereksiz bulmuşumdur, ama kendim bir şeyler yazmaya gelince biraz gerekli buldum ama sıkıcı ve uzun ön sözlerden olmamasına çabalayacağım, söz.
Umarım hikayenin kapağını ve etiketlerindeki "hayran kurgu" yazısıni görüp okumaktan vazgeçmemişsinizdir çünkü bu hikaye basit hayran kurgulardan olmayacak. Çoğu kişinin hayran kurgu okumayı sevmediğini biliyorum, bende sevmiyorum çünkü çoğu hayran kurguda aynı şeyler oluyor. (Baş roldeki kız yazarın en sevdiği karakterin sevgilisi oluyor ve çok zor aşamalardan geçiyorlar. Ve ya, baş rol kitaptaki karakterlerin arkadaş grubuna giriyor ve arada parlıyor.)
Bu öyle bir hikaye değil. Bu hikayeye hayran kurgu etiketini eklememin tek sebebi Percy Jackson hikayesindeki kampı ve yarı tanrı fikrini kullanacak olmamdır, onun dışında okuyacağınız her şey tamamen kendi hayal gücüm ile kurguladığım bir hikayedir.
Hikaye'nin ilk 4bölümünü daha önceden yayınlamıştım, ama aralarında tutarsızlıklar ve paylaşımların arasında uzun zaman olduğu için, silip başdan düzenledim ve sizin için baştan paylaştım. Bugün bu bölüm ile beraber 5bölüm paylaşmamın nedeni budur, bu açıklamak için, 4bölüm önceden eklendiği için ve 5.bölüm yeni olduğu için.
Planladığıma göre bölümleri cuma günleri paylaşacağım ve ilk bölümlerin umarım sıkıcı olduğunu düşünmezsiniz çünkü takdir edersiniz ki ilk bölümlerin böyle hikayelerde biraz bilgi ağırlıklı olması gerekir. Ilerleyen bölümlerde istediğiniz heycana ulaşacağınızı umaraktan iyi okumalar diliyorum!
~Yapıcı eleştiriye açığım ve yorum yaparsanız sevinirim.~
~Karakterleri paylaşmak ve onları temsilen bir isim verme taraftarı değilim ama istek üzerine bunun için ayrı bir bölüm paylaşıp aklımdakine en yakın kişileri sizlerle paylaşabilirim~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elixir
FantasyKaranlık, zifiri karanlık ve ıssız. Usulca ve yavasça yaklaşan birinin, bir şeyin ayak sesleri. Yaklaşıyor. Gördüğüm tek şey bir pelerin, yüzünü gölgeler örtmüş bir kimse, karanlığın içinde duruyor. Kafasının duruşundan anladığım kadarıyla bana bakı...