10

22 3 11
                                    

~Chris Rochester

"Hadi ama Khiron, bu iyi bir fikir!"

Ona adıyla hitap eddiğim için bana attığı bakışları görmezden gelip konu karşısındaki kararlılığımı ortaya serdim. Şikayet almaktan bıktım yahu!

"Chris bence şu anki düzenimiz iyi. Kamp'a ne kadar melez gelip ne kadarının gideceğini bilmeden böyle bir yatırım saçma olur."

"En azından birkaç kulübe için uygulayabiliriz! Kampda şu an 45 Hermes melezi var zaten, yaz sonuna kadar elbet çoğalacaktır. O kulübe çok sıkışık ve her gün şikayet alıyorum. Daha az melez barındıran kulübelerle bir anlaşmazlık söz konusu. Düşünmeye değer bir konu bu."

Yarım saattir Khiron'u kulübelere 2. kat açmaya ikna etmeye çalışıyordum ama onun ilgisini çekemiyordum. Ona göre zaten az melez vardı ve burası bir kamptı, otel değil. Kim demiş kamplarda rahatsız uyumak zorundayız diye? Hermes, Afrodit ve Hephaestus kulübesi gibi kalabalık kulübelerde melezler sıkışık sıkışık uyuyor hareket edemiyorlardı ve bu onlara ve bana göre büyük bir haksızlıktı.

"Bunun için yeterli bir bütçemiz olduğunu düşünmüyorum."

Bahaneler, bahaneler, blah, blah, blah...

"Demeter kulübesi ile konuştum. Bu sene olan karımızın yeterli olduğunu söylediler."

Khiron sonunda pes edercesine bir nefes verdiğinde yüzüme klasik gülümsemem yayıldı.

"Düşüneceğim Chris."

"Düşünmene gerek yok! Hem ayrıca Hephaestus melezleri de yapabilir, bu masraflarımızı da azaltır. Ayrıca-"

"Düşüneceğim Christopher." Diye tekrarlayarak lafımı böldüğünde tatmin olmuş bir şekilde gülümsedim.

"Teşekkürler efendim." Diyerek Khiron'un 'Söylemek istediğin başka bir şey var mı?" Demesini bekledim.

Khiron bana, ben ona bakarken odaya sessizlik hakimdi. Bu kadar ciddiyet bana fazlaydı. Gülmemek için dudağımı dişledim. Bu halimiz biraz daha devam ederse kahkaha atmaya başlayabilirdim ve size şunu söyleyebilirim ki, gülmeye başladıktan sonra kolayca duramıyorum.

"Chris?" Khiron sonunda bir şey söylemişti ama bu beklediğim şey değildi.

"Efendim efendim?" Söylediğim şeyin mantıksızlığını sonra kafamda tartışmak için not aldım.

"Henüz gitmediğine göre bir şey istiyorsun." Aradığım fırsat işte buydu!

"Aslında bir şey daha var." Dediğimde Khiron kafasını hafifçe sallayarak beni onayladı.

"Alex, Hephaestus kulübesinden, melez görevleri için bir tür ulaşım aracı tasarlamış ve sizinle bunu konuşmam için ısrar etti."

Khiron derin bir nefes aldıktan sonra kamu spotu moduma girip devam ettim.

"Biliyorsunuz, görevlere çilek kamyonları ve taksilerle gidip gelmek hem masraflı hem de zor. Yani öyle büyük araçlarla görev süremiz uzuyor ve dışarıda kaldığımız her saniye hayatımızı daha da riske sokuyor. Alex'in tasarladığı bu araç hepimizi bu dertten kurtarabilir. Şu an sadece bir tane var o da örnek, sana ve Bay.D ye sunmak için. Tasarladığı araca gelirsek, bir cip. Siyah bir cip, aslında safari cipi gibi ve pratik bir araç. 5 kişilik oturma yeri var ve normal bir araca benziyor ama benzin yerine çilek ile çalışıyor. Çilek püresi, çilek suyu her şey kullanılabilir. Eğer yer sıkışıklığı varsa veya görevden bir şey getirmemiz gerekirse anahtarından onu bir çift kabine dönüştürebiliriz. Park sorunu da yok, kullanımı bittiğinde anahtarından kilitleyip onu minyatür bir kübe dönüştürebilir ve saklayabiliriz. Alex bunu geri dönüştürülebilir malzemelerle yaptığı için fazla masrafımızın da olmayacağını düşünüyorum." Konuşmam ardından nefes alıp Khiron'un cevabını beklemeye başladım. Daha doğrusu reddetmesine karşı savunmamı hazırlamaya başladım.

ElixirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin