Tattoos~

5K 52 11
                                    

TANITIM

İnsanlar yaratıldıkları andan bu yana inanacak birşey aradılar, hepsi içlerindeki korku ve kötülüğü örtmek için bir Tanrıya ihtiyaç duydu, onun varlığına inandılar ve içlerindekinden korundular. İnsanoğlu her zaman meraklı ve doymsuz olmuştu, kendileri dışında kimseyi umursamadan rahat ve korkusuzca yaşadılar. Ama bilmedikleri ise bu dünyada tek olmadıklarıydı... Aralarında dolananlar vardı... Tıpkı onlar gibi görünüp hiçbir insanoğluna benzemeyenler. Yıllarca insaların haklarında hikayeler anlattığı, kitaplara, filmlere, bazılarının inanışlarına inen yaratıklar, canlılar hepsi gerçekti... Geceleri insanlara korku salan vampirler, dolunayda insanların etiyle beslenen kurt adamlar, avını kolayca ağına düşüren şekil değiştirenler, insanın kanına girip onun içindeki gizlenmiş kötülüğü gözler önüne seren siyah gözlü iblisler, dalga geçilip yeşille bütünleşmiş-ki insanoğlundan hiçbir farkı olmayan- uzaylılar, geceleri çocukların dişlerini alıp yerine para bırakmasıyla ünlü periler, iyiliği kötülükle bezeleyen ya da kararmış bir günü aydınlatan ama asla tarafını kestiremeyceğiniz ikili oynayan cadılar... Evet aslında hepsi gerçekti. İnsanlar farkında olmasada onlar gerçekten vardı. Onları görme şarefine erişenler ise bir daha ki günün ışıklarını göremeden dünyadan göç ediyorlardı zaten...

Ama asıl insan oğlunun daha önce hiç duymadığı iki klan vardı... Birbiriyle yüzyıllardır savaş içinde olan ve insanlardan nefret eden iki klan... Neffin ve Kraus... İki ırkta diğer fantastik karakterlerin tersine insanlardan pek farkları yoktu, sadece hepsi özel dövmeler ve kendilerine has bir özellikle ödüllendirilmişti. Neffin klanı, her ne kadar insanlardan nefret etsede oların bu dünyanın sahibi olduğunu biliyorlardı, geceleri karanlık tarafından emilmelerini istemiyorlardı, onlar karanlık dünyanın ışığıydılar. Peki ya bu karanlıkta müttefikleri var mıydı? Uzaylılar ve bir kaç cadı... Periler hep iyi diye mi bilirdiniz? Kesinlikle bir Kraus'tan tehlikeli bir yaratık varsa o da perilerdi... Hikayelerdeki gibi olmayan bu dünyada karşısında birleşen tüm ırklara karşı ayakta durmaya çalışan Neffinler umut etmeyi asla bırakmadılar.

Aralarındaki bu savaşı bitirmenin tek yolu ise kehanette geçenlerin onların yoluna ışık tutmasıydı... Böylece insaların ve bu dünyanın kaderi belli olacaktı. Karanlıklara gömülüp tüm kanları mı emilecekti yoksa karanlığın içinde onları hayatta tutabilecek olan aydınlıkla mı ödüllendirileceklerdi?

Tüm bunları cevaplayacak olan iki kişi seçilmişti. İyiliğin ışığını tutan Anka ve ölümü yanında taşıyan Kuzgun'un bu savaşında herkesi ne bekliyordu? 

~~

Kim Jongin, 18 yaşında lise son sınıfa giden normalinde normali bir gençken, karşılaştığı mavi gözler ve onun seçildiğini iddaa eden siyahlılarla karşılaşınca hayatına dair bildiği herşey değişir. Hiçbir zaman dövmelere ilgi duymayan bu çocuk, göğsünde beliren Anka kuşu ile tüm hayatını değişmiş bulur. Artık o karanlığın içinde aydınlık bulmak için amansızca yapılan bu mücedelede herkese meşale tutmaktadır.

~~

Neffinler ;

Suho - Neffin ırkının şimdiki lideri. Korkusuz ve bağışlayıcı görünse de, bu görünüşü altında insanlara ve düşmanlarına korku salan bir lider yatıyor. Dövmesi : Aslan Gücü : Su

Minah - Sığınağın en iyi kılıç kullananı. Her zaman korkusuzca kendini düşmanlarını yenmeye adasa da, aslında en büyük düşmanı onun en büyük zafıı. Dövmesi : Kuş. Gücü : Zihin kontrolü.

Jongin - Kehanetin aydınlık kısmını taşıyan, eğitimi olmayan kendi halindeki genci. Zorlu eğitim dönemi ve öğrendiği gerçeklerle herkese meşale olabilecek mi? Dövmesi : Anka Gücü : Koruma/Hiçbir güçten etkilenmeme/Kalkan

Lay - Sakin ve umursamaz bir tavrı olsada sevdikleri tehlikedeyken düşünmeden kendi canını ortaya koyar. Dövmesi : Rüya Kaçıran  Gücü : İyileştirme

Sehun - Sessiz ve agresif bir yapısı var. Minah ve Lay, onun için gerçek bir aile, ve o asla ailesinin zarar görmesine izin vermez. Dövmesi : Tüy Gücü : Hava

Baekhyun - Daha çok grubun beyni, tüm plan ve taktikler mutlaka onun elinden geçer. Dövmesi : Baykuş Gücü : Işık

Eunji - Minah'ın asi ruhunun tersine sıcakkanlı ve anlayışlı bir yapısı vardır. Ama bu masumluğunun yanında en güçlü cadılardan biri ve cadı müttefiklerin kaynağıdır. - Cadı olduğu için dövesi yok.-

Kraunlar; 

Wufan - Karanlıkların efendisi demek doğrudur. Acımasız ve cesur yapısıyla gözünü sakınmadan amacına ulaşır. Kehanetin avantajlı tarafıdır çünkü ona sahiptir*. Dövmesi : Ejderha Gücü : Uçabilme

Xiumin - Tek mavi gözlerin aksine onun iki gözüde mavidir, taaki o dövmeye sahip olduğu günden beri... Kuzgun'u simgeleyen bu karakter dünyanın kaderini değiştirecek olsa da zayıf noktası varken Wufan'ı hem koruyor hemde ondan nefret ediyordur. Dövme : Kuzgun  Güç: Karşısındakinin gücünü kopyalama

Luhan - Eski bir Neffin olan Luhan, masum görünüşünün altına acımasız bir kalbi sığdırmayı başarmış ve ihanet etmekte oldukça başarılıdır. Bu yüzden Wufan'ın hem en çok güvendiği hemde korktuğu adamıdır. Dövme : Geyik Gücü : Akıl okuyabilme

Chanyeol : Periler kötüdür demiştik değil mi? İşte birde acımasız ve insanların hayalleriyle işkence eden erkek periyle tanışın. 

Tao : Kurt ve vampir melezi olan bu çocuk Neffinlerde dahil tüm karanlık alemin en korkulan canlısı.  Kötüleri seçmiş olması şaşırtıcı değil ha?

Luna : Luhan'ın kardeşi ve grubun saflığı hala üstünde barındıran tek üyesi belkide. Sevgiyi tatmaya aç bu kız da herkes gibi kötülüğe çekilecek mi? Dövmesi : Kelebek Gücü : Toprak/Bitkiler

                                                                          ~~

Evettttt az saçmaladım mı ne!! :D Başka karakterlerde gelicek sık sık hikayeye ama bunlar ana kadro gençler hatta her an süpriz adlar çıkıp ana role girebilir bilemedim kafama bağlı :dil:

Yeni bir hikaye düşündüm , aslında kısa yazasım var ama uzun olur gibi bakalım daha 3 bölüm yazdım nasıl devam eder ne olur hiçç bilmiyorum ama kafamda 3-5 şey oluşmadı değil hanii.... Hep böle fantastik birşeyler yazmak istemişimdir. Aşk işini oldukça kısa kesmeyi düşünüyorum :P Çift ise beklediğinizden farklı olabilir :dil: Yorum olsa hoş olurdu ya okuyun yorum yapın...

                                                                                                                                              supernaturel~

Tattoos~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin