Hande şuan da çaresiz hissediyordu. Taa ki bir saniye öncesine kadar.
"Bende sana beni yakalayamayacağını söylemiştim!"
Ani bir hamleyle polisin kolunu çevirip karnına diziyle sert bir şekilde vurdu.
Polisi yüzüstü şekilde yere serdiğinde kaçmaya başladı. Polis hızlı bir şekilde olduğu yerden toparlanıp Hande'nin saçından yakaladı ve yumuşak şekilde çekti.
"Benden kurtulamazsın küçük hanım!"
Polisin dişlerinin arasından söylediği belliydi. Hande, saçını polisten kurtarınca bu işi yüz yüze dövüşerek halledebileceğini düşündü. Önüne döndüğünde polisin sadece vücudunu görebildiğini farketti. Bu dövüşmesini zorlaştıracaktı.
"Dişe diş komiser!"
Polis ve Hande gardını aldığında sanki iki kişinin kavgasının başlangıcını belirtir gibi göğü yaracak biçimde bir gök gürültüsü koptu. Hande aniden irkilince polis, kahkahalar ile güldü.
Hande sinirlenip adamın karnına yumruğunu geçirince nefessiz kaldığı belli bir şekilde kıvrandı. Hande polise bir tane yumruk atacakken elinin tutulduğunu hissedip yüzünün soğuk betonla buluştuğunu hissetti.
Hande, polisin belinden çıkartmaya çalıştığı kelepçenin sesini duyabiliyordu.
Bir saniye...
İki saniye...
Üç saniye...Hızlı bir şekilde polisin özel bölgesine tekmeyi attığında hızlıca yerden kalkıp, ordan uzaklaşmadan önce bağırarak birkaç birşey söyledi.
"Polis bey, eşinize benden selam gönderin!"
*****
Hande arka kapıdan evine girdiğinde motosikletin giriş kapısının açık olduğunu farketti. Demek ki şuan da Ashley evdeydi.
"Ee nasıl atlattı o polisi?"
"Dövüştüm. Az daha yakalanıyordum. Manyak dövüşüyor. Aslında yenerdi beni ama kız olduğum için birşey yapmadı pek. Merhametli polismiş."
Ashley mutfağa gidip iki bardak bira koydu. Salona geri dönüp bardaklardan bir tanesini Hande'ye uzattı.
"Ben içki içmiyorum, biliyorsun."
"İçeceksin. Kendi kendimize takılıyoruz. Sarhoş olup sevişecek halimiz yok ya."
Hande bardağı alıp eliyle kavradı. Çok yorgundu, belki bu iyi gelirdi.
"Birşey diyecek ama kızma?"
"Söyleme."
"Yaaa Hanna!"
"Tamam söyle madem."
Ashley birasından bir yudum alıp konuştu.
"Geçen geceyi unutabiliyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN GÖLGESİ
RomanceGECENİN GÖLGESİ ADIYLA YAYINLANMIŞ İLK KİTAPTIR. Bu kitap herkes için değildir. Diziyle bir alakası yoktur.