-Satır arası yorumlarınızı bekliyorum....
#Barış'tan
Salih ve Mert'le kafa kafaya verdik nasıl ilan-ı aşk yapacağımı düşünüyorum 3 gün kaldı bugün 6 Ekim.
S-"Bence Elçin'i akşam yemeğine davet et orada söyle."
"Ya oğlum sabahtan beri ne diyorum yüzüne karşı söylemem,zaten söylecek olsam burda bunları düşünmezdik"
M-"Nasıl yani kıza aşık olduğunu bir kağıt parçaşı ya da ne biliyim bir videoyla mı söyleyeceksin."
S-"Evet kardeşim öyle mi öğrensin Elçin,ileride hatırlayacağınız güzel bir aşk-ı itiraf olmasın mı?"
"Ya öyle değil yüz yüze tabii ki diyeceğim,ama nasıl diyim bu yapacağımız şey fragman gibi bir şey olsun istiyorum. Diyelim ki video yaptım,sahile çağrıcağım Elçin'i,eğer Elçin de aynı şeyleri düşünüyorsa ki siz öyle diyorsunuz sahile geldiğinde bir de yüzüne karşı söyleyeceğim."
M-"Salih abi sence de video işi cazip degil mi?"
S-"Güzel,güzel olmasına da içeriğini nasıl yapıcağız onu düşünelim,tabii şu huysuzu ikna edersek."
"Kardeşim anlıyorum soğuk diyorsunuz,zaten kabul de ettim soğuk olduğumu,ama şimdi yukarıda Allah var! Ne zaman gördün huysuzluğumu?"
S-"Ayıpsın kardeşim hiç görmedim,sence nasıl olur video?"
M-"Bence harika olur,kulağa hoş geliyor."demek ki Müdürde aynı şeyi düşünüyor havladığına göre.(Ayıpsın Barış Müdür Kiralık Aşk Fandomundan yoksa bilmiyormuydun?😂)
"Evet evet kulağa hoş geliyor düşünebiliriz."
S-"Sahil fikride güzelmiş şöyle boğaza karşı aşk-ı itiraf madem Elçin'i de sahile çağıracaksın,sahilde çekelim videoyu."
M-"Bence de sahilde çekelim yengemi yani inşallah olacak(olacak olacak merak etme Mert Bey✋),boğaza çağırırsın,orda hem şey yaparız güzel bir restoranda yemek de yersiniz ay hayal edince bi garip oldum."(Mert, tam bizim duygular demi,çaktırmayın şşt😂✋)
Salih ve Mert'in dedikleri mantıklı geliyor,güzel olabilir.
"Güzel,güzel olacak,Mertcim inşaallah senin yengen benim de biricik sevgilim olacak,daha başka neler yapabiliriz onu düşünelim." (Merak etme Barış siz sevgili olacaksınız,Mert'in hatta Salih'in yengesi olacak Elçin o iş bende✋)
**********
[Bunlar düşüne dursun biz bakalım Elçin napıyormuş😂]
-Yazarınızdan[Benden,ben Ezgi başka kimden olabilir demi,bağlamdan kopmadan devam😂💪]
Kadın arkadaşını uğurlamış kahve makinesinin yanında bitivermişti. Hâlen ve hâlen adamın ona aşık olmadığını düşünüyor ve korkuyordu.(Sağır Sultan bile duydu bi şuna inandırmadık yahu!😊✋)
makineden gelen sesle düşüncelerinden sıyrılan kadın yazdığı mektubu yeniden okumak için masaya oturdu." Barış nasıl başlayacağımı bilmiyorum evet bu yazıyı yüz yüze konuşurken keşke benden duysaydın ama işte ben soğuk bir kızım ama sen karşıma çıkınca soğukluk diye bir şey kalmadı onun yerine utanç geldi.
Evet aslında sette kutlayacağız ama ben çok heycanlı olduğum için herkesin karışında ilan-ı aşk yapamam.
❤❤❤
Sana olan sevgim,aşkım,hayranlığım nasıl anlatayım bilmiyorum ama seni görünce karnım da kelebekler havalanıyor ve inmiyor da geri,kalbim tekliyor sanki yerinden çıkacakmış gibi sende de oluyor mu eminim oluyor çünkü karşılıklı benim sevgim,gibi seninde bana olan sevgin gözlerinde görüyorum. Aşkı anlat deseler bana Barış derim çünkü aşkı sana benzetiyorum ben,gülüşün gökyüzü mesela sen gülüyorsun ben iptal ya da benim ismimi duyduğunda aklından ne geçiyor ya da kalbinin durumu nasıl merak etmiyor değilim.Benim kelebeklerim kanat çırpıyor kalbim durmadan atıyor aklımdan gülüşün,kuzguni saçların, boncuk gözlerin,sesin geliyor çünkü sesine de aşığım ama sakın yanlış anlama ben sen olduğun için seviyorum ben senin kalbine tutuldum.
❤❤❤
Bana inkar edemezsin eğer beni özlemiyorsan rüyalarımda ne işin var? Annem dedi ki Allah onu senin karışına çıkardıysa bunun bir sebebi olmalı dedi,bizim sebebimiz;
Biz biriz ayrılamayız ELBAR'ız biz bir gemideyiz ve limana yaklaşıyoruz adım adım ve ben bundan adım gibi eminim,biz birbirimizin yörüngesine girdik. Sana tek bi sorum olacak sonra devam edicez bugün susmak yok sustuk zaten 5 ay boyunca, sence bir gün sarılırmıyız kokunu bir karakterin ardına saklanmadan çekebilir miyim doldururmuyum ciğerlerime senle sarılarak uyuyabilirmiyim hepsi hayalim benim ve tek tek gerçekleştircez inanıyorum buna.
Senden bahsederken gözlerimin nasıl güldüğünü bir görsen nasıl parlıyor adın geçince anlatamam.
❤❤❤
"Sen kokan hırkalar istiyorum."
"Ben istiyorum ki son görülmen bana ait olsun."
"Benimsin kelimesini kendimize uyarlamak istiyorum."
"Köpeklerimizle evimizin bahçesinde oynayalım"
"Kalbimin ritmini değiştiren gülüşün,sesin,bakışın var nasıl sevmeyeyim lan ben seni."
Hissediyor musun bilmiyorum ama benim özlemim günden güne artıyor."
❤❤❤
Hayallerim var benim içinde senin olduğun;
"Aynı yağmur altında aynı yıldıza bakarak aynı hayalleri kuralım istiyorum❤"
Lafı uzatmanın anlamı yok, İyki Doğdun Çarpık gülüşlüm iyi ki doğdun benle birlikte ilk doğum günün,kalanı da bana ait olsun. 29.yaş günün kutlu olsun kalbimin sahibi,seni seviyorum😍😍
Sevgilerimle Kızıl Sonya."
"Güzel oldu canım,zaten eğer güzel olmasa,Sinem derdi,demi ya derdi."(Derdi demi,dedirtirdim ama kötü olmasına imkan yok çünkü ben yazdırdım benğ!😊😂)
Kadın böyle zaman geçmeyeceğini anlayınca teyzesinin yanına gitmek üzere hazırlanmaya odasına çıktı.
--------------------------------------------
Adam dostu ve kardeşi ile boğaza gitmiş,boğaza bakan bir bank'a oturmuşlar ellerinde kağıt kalem akıllarına geleni yazmaya çalışıyorlardı.
-"Lan Mert bak boğaza karşı oturup düşünürsen fikir gelir dedin eğer bir tek bir gazeteci görsün o zaman senin helvanı kendi ellerimle kavururum ona göre!"
S-"Öff Barış sende aşkın için yapıyorsun başka bir şey için değil!"
M-"Aman bende ki hata zaten ne diye bir fikir verdiysem bırak düşünseydi Mert, iyi niyetine tüküreyim senin Mert! Sen kim iyilik yapmak kim Mert ah Mert ah!"(Yeter Mert saydırma artık kendine.)
-Öf be Mert iyi ki bir şey dedik böyle kendine saydıracağına buldun mu fikir ha sen onu söyle. Ya da sen Salih buldun mu?"
S-"Tabii buldum oğlum tabii ki bir tane olsun. En sonunda Duy Beni İstanbul Ben Elçin'i çok seviyorum diye bilirsin."
M-"Bende buldum en başta Kalbimin Kızıl süsü diye başlayabilirsin."
-"Harika ilk maddelerimiz bunlar, bende bir şey buldum. Video da bir tane söz söyleceğim. Artık seninle aynı evi paylaşmak istiyorum,senin kokunla uyumak istiyorum."
M-S-"Vay harika söz."1 saat sonra...
Hadi o zaman hazırsak artık başlayalım çekime.
3-2-1 Kayıt!
Elçin kızılım,kalbimin kızıl süsü, ne desem nasıl anlatsam bilmiyorum,zaten bilemem de çünkü seni anlatılmayacak kadar çok seviyorum...
Artık seninle aynı evi paylaşmak istiyorum,senin kokunla uyumak senin kokunla uyanmak istiyorum.180 gün geceyi bitirdim seni düşünmekle … Bir günü daha bitirdim seni beklemekle! Bir saatim daha geçti seni özlemekle… Ama bir saniyeyi daha kaçırmadım seni sevmekle…
Elçin kos koca 180 gün geçti sensiz. O 180 günden bugüne kadar ölüp ölüp dirildim sana bunları söylemek için,şimdi sen diyeceksin ki böyle ilan-ı aşk olur mu,merak etme sevdiğim bu sadece fragman asıl ilan-ı aşkı merak ediyorsan,ya da boş ver bunları sen beni seviyorsun dimi,seviyorsun adım Barış gibi eminim hem tek ben demiyorum herkes diyor.
Bazıları diyor ki asla senin gibi soğuk birine aşık olmaz öyle bir kadın,tek taraflı bu aşk diyorlar, ama yalan sen beni çok seviyorsun gözlerinde gördüm. Seviyorsun demi sevdiğim?
Eğer beni seviyorsan seni tam burada bekliyeceğim izlediğin gün burada ol saat tam 17.00
Boğaza gel,mutlaka gel seni bekliyeceğim.
(Boğaza dönerek)
-Ey koca İstanbul,aşıkların şehri koca İstanbul, bana ne iyi geldin şu 5 ayda, Elçin'i aşkı mı getirdin...
Ey İstanbul bana söz ver ne olursa olsun Elçin'le beni ayırmayacaksın. Olur da biz kendimiz ayrıldık sen bizi geri barıştıracaksın!
(Halen boğaza dönük, kollarını iki yana açarak)Duy beni İstanbul!
Ben Elçin'i çok seviyorum!...
Duy Benii!!
****************
Hello ben geldim🙌!
Geç geldi yine ama okul okul...
Uzun bi bölümle geldim söz verdiğim gibi.💪😊
Yeni bölüm söz vermeyeyim ama hafta sonu gelir yine tabii ki vote ve yorumlara göre.😏Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum...
-Ezgi🤓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)
FanfictionHer şeyi unutun,sil baştan yapıyoruz. Hiç göremediğimiz Elçin ve Barış'ın hallerini bu hikayede keşf ediyoruz. Ne Elçin Yunus'la sevgili ne de Barış Gupse'yle. Aşk tesadüflerle başlar bizimkilerin aşkı da tesadüflerle başladı nasıl mı? Spor...