Elçin'den
Bugün 5 Ekim üç gün sonra Barış 29 yaşına girecek,korkuyor muyum evet halen korkum var ama vazgeçmeyeceğim aslında gündüz sette kutlayacağız ama ben herkesin içinde ilan-ı aşk yapamam ama aklımda çok güzel bir plan var nasıl ilan-ı aşk yapacağımı biliyorum.
Evet doğru bunların hepsini yapıcağım,gördüm o gözlerde ki aşkı korkuyu gördüm.
Eski partnerim Seçkin katıldı kadromuza geldiğin de hoş geldin için sarıldım Salih zor tuttu gözlerin de ki öfkeyi görmeliydiniz bir de Seçkin fotoraf attı Salih çıldırdığına dair bi kaç ipucu vermiş olabilir ştt çaktırma Barış'a dedi bende söz verdim belli etmeyeceğime dair bir de çok büyük yemin ettirdi bana eğer söylersem Barışla hiç birlikte olmayayım dedim böyle yemin olur mu ayıp yani yaptığı Salih'in (Tabii ki ayıp öyle beddua mı olur.)
Ha size en önemli gelişmeyi söylemedim. Annemle konuştum aşık olduğumu söyledim nasıl şok oldu,ama annem ikna etti beni yoksa vazgeçmiştim çoktan korkum hep gün yüzündeydi ama annem öyle güzel konuştu ki korkunun "k" harfi bile kalmadı Barış'ın hediyesi için de annem fikir verdi ha hediye demişken onu sevdiğimi açıkladığım bir hediye olacaktı yüz yüze konuşamayacağım için mektup vardı annemde biraz tüyo vererek mektup işini aklıma kazıdı.
"Elçin hazır mısın?"
"Ayy Sinem haşlayalım mı?"
"Evet."
"Ya Sinem ben yazayım sen en son oku yorum yap.""Merhaba Barış nasıl başlayacağımı bilmiyorum evet bu yazıyı yüz yüze konuşurken keşke benden duysaydın ama işte ben soğuk bir kızım ama sen karşıma çıkınca soğukluk diye bir şey kalmadı onun yerine utanç geldi.
Evet aslında sette kutlayacağız ama ben çok heycanlı olduğum için herkesin karışında ilan-ı aşk yapamam.
❤❤❤
Sana olan sevgim,aşkım,hayranlığım nasıl anlatayım bilmiyorum ama seni görünce karnım da kelebekler havalanıyor ve inmiyor da geri,kalbim tekliyor sanki yerinden çıkacakmış gibi sende de oluyor mu eminim oluyor çünkü karşılıklı benim sevgim,gibi seninde bana olan sevgin gözlerinde görüyorum. Aşkı anlat deseler bana Barış derim çünkü aşkı sana benzetiyorum ben,gülüşün gökyüzü mesela sen gülüyorsun ben iptal ya da benim ismimi duyduğunda aklından ne geçiyor ya da kalbinin durumu nasıl merak etmiyor değilim.Benim kelebeklerim kanat çırpıyor kalbim durmadan atıyor aklımdan gülüşün,kuzguni saçların, boncuk gözlerin,sesin geliyor çünkü sesine de aşığım ama sakın yanlış anlama ben sen olduğun için seviyorum ben senin kalbine tutuldum.
❤❤❤
Bana inkar edemezsin eğer beni özlemiyorsan rüyalarımda ne işin var? Annem dedi ki Allah onu senin karışına çıkardıysa bunun bir sebebi olmalı dedi,bizim sebebimiz;
Biz biriz ayrılamayız ELBAR'ız biz bir gemideyiz ve limana yaklaşıyoruz adım adım ve ben bundan adım gibi eminim,biz birbirimizin yörüngesine girdik. Sana tek bi sorum olacak sonra devam edicez bugün susmak yok sustuk zaten 5 ay boyunca, sence bir gün sarılırmıyız kokunu bir karakterin ardına saklanmadan çekebilir miyim doldururmuyum ciğerlerime senle sarılarak uyuyabilirmiyim hepsi hayalim benim ve tek tek gerçekleştircez inanıyorum buna.
Senden bahsederken gözlerimin nasıl güldüğünü bir görsen nasıl parlıyor adın geçince anlatamam.
❤❤❤
"Sen kokan hırkalar istiyorum."
"Ben istiyorum ki son görülmen bana ait olsun."
"Benimsin kelimesini kendimize uyarlamak istiyorum."
"Köpeklerimizle evimizin bahçesinde oynayalım"
"Kalbimin ritmini değiştiren gülüşün,sesin,bakışın var nasıl sevmeyeyim lan ben seni."
Hissediyor musun bilmiyorum ama benim özlemim günden güne artıyor."
❤❤❤
Hayallerim var benim içinde senin olduğun;
"Aynı yağmur altında aynı yıldıza bakarak aynı hayalleri kuralım istiyorum❤"
Lafı uzatmanın anlamı yok, İyki Doğdun Çarpık gülüşlüm iyi ki doğdun benle birlikte ilk doğum günün,kalanı da bana ait olsun. 29.yaş günün kutlu olsun kalbimin sahibi,seni seviyorum😍😍
Sevgilerimle Kızıl Sonya."
(Yazardan(yani benden😂))
Kadın yazdığı yazıyı Sinem'e okuması için verirken kendisi de zarfın üstüne yazı yazıyordu.
"İyi ki doğdun Aslan Partner❤"
(Çaktırmamak için öyle yazdın dimi Elçin)
Kadın küçük bir kağıt daha çıkarıp yine bir şeyler yazdı."Eğer aynı düşünürsen seni 17.00 da sahilde bekliyor olacağım." yazdığı yazıyı zarfın içine koydu.
"Ee Sinem ne düşünüyorsun?"
"Elçin harika olmuş bu yazı."
"Tabii ki güzel olacak ben yazdım onu."(Hayal bile edemedim bu tip bi Elçin😂)
"Aman hemen de bi tiplere girdin yakışmıyor sana bu tipler."
"Of, Sinem sana bir şey soracağım."
"Sor tatlım."
"Hani ben bunu yazdım filan ama gemi gelecek demi."
"Sende o gün Seçkin'in sana sarıldığı zaman ki sinirini görmemiş gibi konuşuyorsun.
Sence Barış bırakır mı o dümeni?"
"Bırakmaz demi."
"Eğer sen pes etmezsen o da pes etmez."
"Evet pes etmeyeceğim..."
"Barış'a da o dümeni bıraktırmayacağım..."
"Elbet bir gün gelecek o gemi er ya da geç gelecek..."
"Tabii ki kızım gelecek ayrıca çok saçma bi soru sordun,dur sen sormadan ben söyleyeyim çünkü Barış'ta sana aşık yani gemi çok yakında gelecek."
"Diyorsun. Ne kadar da eminsin."
"Adım Sinem gibi eminin,kendin mektubta da yazmışsın ya iyi misin kuzum."(İyi değil Sinem aşk kafasına vurdu.)
"Ay üf ya ben ne dediğimi biliyorum sanki de sen ne diyorsun bana."
"Tamam şapsal aşık tamam"
"Üff Sinem aşık olabilirim ama asla şapsal değilim."
"Tamam Elçin sen haklısın."
"Ama olabilir ya şapşal aşık olabilirim."
"Elçin iyisin demi."
"Evet evet iyiyim."
"Şapşal Aşık Elçin, kulağa hoş geliyor demi Sinem."
"Harika geliyor Elçin."
"Şapşal Aşık Elçin..."Hello ben geldim🙋!
Öncelikle başlıktan dolayı sevgili oldular diye sananlardan özür dilerim.
Ama az kaldı ha gayret gemi karada görüldü.
Evet cumartesi dedim ama vote ve oylar ne yazık ki çok az evet yorumlar normal olabilir ama voteler düşük ve bu benim üzüyor😔
Ama yazma isteğimden vazgeçtim mi hayır!
Biraz da kısa oldu ama okul ve yönettiğimiz instagram sayfamız var onulan ilgilenenmekten biraz kısa oldu ama diğer bölüm telafi edicem. Eğer sayfamızı takip etmiyorsanız bekliyoruz @loverental
Tüyo veriyim mi diğer bölüm🔥🔥
Evet yine aynı klişe sözüm vote ve yorum istediğim gibi olursa Cumartesi...
-Ezgi😎🤓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)
FanfictionHer şeyi unutun,sil baştan yapıyoruz. Hiç göremediğimiz Elçin ve Barış'ın hallerini bu hikayede keşf ediyoruz. Ne Elçin Yunus'la sevgili ne de Barış Gupse'yle. Aşk tesadüflerle başlar bizimkilerin aşkı da tesadüflerle başladı nasıl mı? Spor...