Aşk!❤

669 57 71
                                    

-Sevgilim,hani biz şimdi sevgili olduk ya,fanlarımıza duyursak mı? Bizden çok onlar istedi sevgili olmamızı. dedi kadın en içten sesiyle.
-Sen nasıl istersen sevgilim.
-O zaman ben paylaşıyorum.
-Peki hangi fotoğraf ?
-Ben çok iyi biliyorum hangisi olduğunu merak etme sevgilim. dedi muzip bir şekilde
Masanın üzerinde duran telefonunu alıp instagrama girdi. Galerisinden istediği fotoğrafı seçip paylaştı.

 Galerisinden istediği fotoğrafı seçip paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kavuşmalı😍"

Kadın bir zamanlar fanların çıldırdığı olan fotoğrafı paylaşmıştı.

-Yok artık sevgilim senden korkulur. Fanlarımızı çıldırtmaksa niyetin başardın dakikasında bildirimlerle boğulmaya başladık.
-Ama sevgilim böyle güzel bi kareyle ilan etmek istedim kötü mü oldu.
-Hayır sevgilim kötü olmadı.
-O zaman sorun yok.
-Aşkım senden bir şey isteyebilir miyim?
-İste tabii ki hayatım.
-Bana şarkı söyler misin?
-Şarkı mı söyleyeyim sana.
-Evet hem bugün benim doğum günüm unutmayalım sevgilim.
-Peki sevgilim söylüyorum o zaman(multi de ki şarkı isterseniz açabilirsiniz.)

Doğum günün kutlu olsun al bu canım senin olsun acıda tatlı da gizlide saklıda sevginde öfkende seninleyim canım canımmmm doğum günün kutlu olsun sevdiğim ah sevdiceğim en kötü gün böyle olsun tadım tuzum canım sevgilim. 
Tanrı bana seni verdi ölüm bile ayıramaz ki Allahım seni verdi aşkla dolu yüreğini bak bu sana sözüm olsun al bu yürek senin olsun allahım duamızdır mutluluk bizim olsun. 
Tanrı bana seni verdi ölüm bile ayıramaz ki Allahım seni verdi aşkla dolu yüreğini bak bu sana sözüm olsun al bu yürek senin olsun allahım duamızdır mutluluk bizim olsun. 

Doğum günün kutlu olsun al bu canım senin olsun acıda tatlı da gizlide saklıda sevginde öfkende seninleyim canım canımmmm doğum günün kutlu olsun sevdigim ah sevdiceğim en kötü gün böyle olsun tadım tuzum canım sevgilim. 
Tanrı bana seni verdi ölüm bile ayıramaz ki Allahım seni verdi aşkla dolu yüreğini bak bu sana sözüm olsun al bu yürek senin olsun allahım duamızdır mutluluk bizim olsun. 
Tanrı bana seni verdi ölüm bile ayıramaz ki Allahım seni verdi aşkla dolu yüreğini bak bu sana sözüm olsun al bu yürek senin olsun allahım duamızdır mutluluk bizim olsun. 
-Doğum günün kutlu olsun sevgilim nice bizli senelere. Kadın adamın cevap vermesini beklemeden dudaklarına kapandı. Adam dudaklarının üzerinde hissettiği dudaklarla kısa bir an şaşırsa da hemen dudaklarını aralayıp sevgilisinin alt dudağını dudakları arasına aldı.
🍁🍁🍁
-Salih abi niye açmıyor bu kapıyı. Evde olması lazımdı.
-Zeki Mert'çim elinde anahtar var acaba açsanda kapıda kalmasak mı diyorum.
-Hee ben onu unutmuşum ya.
-Tamam o zaman hadi aç da girelim ağaç oldum oğlum burda.
-Tamam be açıyorum işte.
Anahtarla kapıyı açan iki genç adam içeri girdi. Mert oturma odasına giderken Salih mutfağa gitti.
-Ohaa diyen Mert'in sesini duyunca
-Ne oldu diye bağırır.
-Salih abi koş gel bayılmak üzereyim hayal mi görüyorum yoksa ben.
-Yuhh Mert bu evrenin bize kesin oyunu ya da biz daha uyanamadık gidelim biz bir uyanıp gelelim.
-Yok Salih abi bunlar olmuş, biz ne rüya görüyoruz ne de evren bize oynuyor bunlar bildiğin dümdüz olmuşlar bee.
-Ama yanlız bu kare çok mükemmel çekmem lazım bu kareyi.

(Böyle bir şey hayal edin evin dekarasyonu sizin hayal gücünüze bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyle bir şey hayal edin evin dekarasyonu sizin hayal gücünüze bırakıyorum.)

-Allah Barış uyandı ama olsun ben çektim bile.
-Susun lan görmüyor musunuz uyuyoruz burada.
M-Yaa ne uyumak ama be,zaten senle konuşmuyorum ben,bu ilişki olsun diye evden hatta az kalsın İstanbul'dan da kovuluyordum ama sen söylemiyor musun sevgili olduğunuzu.
S-Vallah katılıyorum Mert'e ayıp be Barış.
-Zaten söylemem mi gerekiyor. Dün Elçin foroğraf paylaştı gördünüz zannetmiştim. dedi adam hala sevdiği kadın kolları arasında uyurken.
M-Valla dün ben Salih abi de kaldım oraya gittiğimiz de de saat gece birdi hemen uyuduk biz sabahta erkenden buraya geldik bilmiyoruz yani öyle bir şey.
-Tamam öğrendiniz o zaman şimdi gelmeyin üstüme yeter be.
S-Valla bu Elçin'e kavuştu ya artık yine  bize soğukluk yapar.
M-Tek temmenimiz yapmaması yönünde.
-Sizde saçmalamaya başladınız oğlum! Değiştim ben o eski Barış yok artık!
🍁🍁🍁
Barış Arduç,fanların kıymetlisi,tabii ki Barış için de fanları kıymetli. Çok iyi kalpli bir adam bu özelliğini annesinden aldığı belli.  Abisi Onur o da Barış gibi iyi kalpli ve Mert Barış'ın kardeşi ailenin en küçüğü ve son olarak Salih! Barış'ın kardeşi Barış için Mert ve abisinden farkı yok.
Barış Arduç kim? ben söyleyeyim.
Barış Arduç demek aşk demek,sevgi demek, Barış Arduç genç kızların kalbini feth eden adam. Benim de kalbimi feth eden adam kısacası Barış Arduç, Elçin Sangu'nun yani benim biricik sevgilim,aşkım,hayatımın yeniden başlaması.
Bizim aşkımızın tacı olan iki kişi var.
Mert ve Salih, bizim aşkımızın tacı diyebilirim,bizim sevgili olmamız için uğraşan iki değerli insan!
Ve Sinem benim biricik arkadaşım,sırdaşım,kardeşim! Aşkımız da onun da katkısı çok büyük,benim gözümü açan canım arkadaşımdı.

Dün gece aşkımı itiraf etmiştim hiç beklemiyormuş benim şaşkın sevgilim benden umudunu kesmişti anlaşılan,dün gece hayalimin birini gerçekleştirmişdim, kimse olmadan,kestik ya da kayıt sesi duymadan istediğim gibi kokusunu içime çekerek uyumuştum, fotoğrafı paylaşınca instagram da fanlarımız çoştu bugünü bekliyormuşcasına -ki bekliyorlardı-.
ElBar Oldu,Gemi Geldi gibi bir sürü taglar açmışlardı. Bizi seviyorlardı,bizde çok seviyorduk onları,magazinlere konu olduk, bu benim için bir sorun değil sevgili olduğumuzu saklamak istemedim,gizli saklı bir aşk istemiyordum,herkes bilsin Barış'tan uzak dursunlar demi yani. Dışarıda sevgilimle el ele rahatça dolaşmak ya da sahil kenarında birlikte koşu yapmak istiyordum ve eğer bunları yapacaksam da her şeyi bilmeleri gerekiyordu ya da her şeyi bırakın, ben sevgilimle el ele gezmek için her şeyi yaparım.
🍁🍁🍁
Aşk bazen acıyla tanışmanın adıdır. Ve aşk uçmaya kanat aramak değil. Uçuruma onun için kanatsız atlamaktır.
Aşk çok ama çok nadir bir duygu,öyle herkese uğramaz aşk,bazen karşılıklı,bazen ise tek taraflıdır,ama o duyguyu tadan dünyanın seçilmiş insanlarından olmuştur artık. Seviyorum abi var mı daha güzel bir duygu aşığım onun için onsuz bile uçurumdan atlarım. Zaten aşk da onun için her şeyi göze almak değil mi? Ben sevgilim için her şeyi göze alıyorum aldım da. O benim kanatsız meleğim.
O-Yani sen Elçin'i çok seviyorsun.
-Tabii ki çok seviyorum abi.
-O zaman en kısa zaman da sevgilinle bize geliyorsun. Özge tanışmak istiyor.
-Tabii ki abi geliriz.
🍁🍁🍁
Aşk öyle güzel duygu ki,anlatılmaz yaşanır. Onlar birbirlerinde aşkı buldular. Hikayeleri daha yeni başlıyor. Bu bir hikaye değil serüveni değil.
Bu bir aşk serüveni....
🍁🍁🍁🍁
Hello ben geldim!🙌
Sizi çok beklettim umarım beğenmişsizdir.

Bu ara da size bir sorum olacak. Biliyoruz ki ne kadar üzücü de olsa KA final oluyor haftaya. Ben hikayeme devam etmek istiyorum. Siz okur musunuz?
Size soruyorum?
Hikaye devam etsin mi? Etmesin mi?
Eğer devam etmesini istemezseniz haftaya güzel bir final bölümüyle bitiririm hikayemi..
-Ezgi😎

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin