||-Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.-||
"Her hikaye evvel zaman için de diye başlar,hep aşkın tatlı basit engellerini ele alan ve çok çabuk mutluluğu bulan çiftleri anlatırlar. Genellikle ya adam kördür gururu yüzünden affetmiyordur ya da kadın kendi gururu yüzünden affetmiyordur,ayrı kalıyorlar ama sonun da her ne şekilde olursa olsun mutlu son oluyordu! Aşkın hiç zorlu engelleri ile karşılaşmıyor. O engelleri aşmak için savaşmıyorlardı.
Bir erkek,bir kadın ve ikisinin arasında doğan,gün geçtikce büyüyerek bağlılığını arttıran bir aşk! Bu çiftin aşkı evlikle taçlanma süresine kadar hep basit badireler mi atlatırlar? Hayır! Her aşkın kendine göre,aşılması zor ama uğraştığında başarılabilen engelleri vardır. Bazıları çok uzun sürede aşılır,ama aşkları güçlü olan,aşkının peşinden vazgeçmeden koşan çiftler bu badireleri erken atlatanlardır.
Bu zorluklar her çifte var olan zorluklardır."
Bu zorluklardan en basiti bizim iki aşık çiftimize uğradı,aralarında buzlanma olacak kadar büyük bir kavga değildi hatta kavga bile değildi! Yanlış anlaşılma idi.
Her aşka ikinci bir şans verilir.
Peki yanlış anlaşılma o zaman da bir şans verilir demi?
🍁🍁🍁
"Sinem açıklamama bile izin vermedi. Bastı gitti. Geldi o sarıldı,ben sarılmadım bile! Tanımadım ki ilk başta. Şizofren o! Seni seviyorum dedi. Ben onu sevmiyorum ki ben Barış'ı seviyorum Sinem. Arıyorum açmıyor. Otuz kez aradım artık "aradığınız kişiye ulaşılmıyor" cevabı alıyorum,ben onun sesini duymak isterken,sesini duyup nefes almak isterken,ben bir ses kaydı dinliyorum. Hak etmedim ki bunu ben! Çok sevdim fazla sevdim,hediye olarak kabul ediyorum bu aramızın açıklığını ama onun sesini duymaya ihtiyacım var,Sinem yalvarırım Barış'ı bir de sen ara. Belki açmıştır telefonunu ben o sesi duymak istemediğim için aramadım. Lütfen ara Sinem."
Umutla Sinem'e bakıyorum her şeyden çok istiyorum aramasını,sesini duymak çok istiyorum.
"Bir insan, hele ki o insan canınızdan çok sevdiğiniz sevgiliniz ve seni başka bir erkekle sarıldığını görüyor.
Ve seni dinlemeden basıp gidiyor. Ne hissedersin Sinem? Bana dürüst ol ne hissedersin?
Ölür müsün? Ne hissedersin? Sinem dürüst ol bana!
Ben iki dakika sesini duymasam özlüyorum ve ben iki gündür kos koca iki gündür sesini duymuyorum. Kendini benim yerime koy bi empati kur.
Eğer aramıyacak isen ben kendim ararım.
Her ne kadar o sesi duymaya korksamda ararım ben."
***
O kadar mı kızdın sevgilim,o kadar mı kırıldın da hiç bir telefonumu açmıyorsun,o kadar mı kalbin kırıldı da Mert ve Salih senin hakkında hiç bir şey söylemiyor ya da söyleyemiyorlar. O kadar kötü mü oldun. Seni nasıl sevdiğimi bilmiyor musun da öyle hemen basın çekip gittin sevgilim.
Merak ediyorum bu soruların cevabını Barış nasıl inandı böyle bir şeye inanmaz benim aşkım inanmaz ki. Çünkü onu nasıl sevdiğimi biliyor.
Kalbini dinlendiriyor benim sevgilim yarın yanım da olacak ben inanıyorum. Umut ediyorum yarın uyanırken yatağımda bana o eşsiz gülümsemesiyle,en güzel sesiyle "Günaydın sevgilim" diyecek.
***
Bütün umutları insanın bir anda yıkılır mı? Hepsi yerle bir olur mu?
Hani gözlerini açtığında sevgilisi olacaktı yanında,hani o eşsiz gülümsemesi ile "Günaydın sevgilim." diyecekti.
En mutsuz olduğum anda telefonuma mesaj geliyor. Barış'tan gelme ihtimali ile sevinerek açsamda Mert yazısı gerçekleri yüzüme bir tokat gibi vurdu.
Gönderen:Mert
Sahile gelir misin? Seninle konuşmak istediğim bir konu var da.
***
Geliyorum...
***
Barış mı konuşmak istedi de Mert'e mi söyletti acaba?
İçimde ki son umut kırıntılarımı alıp da gidiyorum.
Seviyorum ben,o da beni seviyor.
Eminim sahilde beni karşılayan sevgilim olacak. Yani bence öyle olmalı. İçimde ki son umut kırıntılarım ve tüm kalbimle inanıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)
FanficHer şeyi unutun,sil baştan yapıyoruz. Hiç göremediğimiz Elçin ve Barış'ın hallerini bu hikayede keşf ediyoruz. Ne Elçin Yunus'la sevgili ne de Barış Gupse'yle. Aşk tesadüflerle başlar bizimkilerin aşkı da tesadüflerle başladı nasıl mı? Spor...