Tesadüfün Böylesi

1.3K 104 20
                                    

(Not:Ben tarihten bahsetmemişim 2016 yılı Mayıs ayındalar)

Barış'tan

"Bir şey olduğu yok oğlum"
"Ne demek bir şey yok abi,etrafa hayran olmuş gibi bakıyorsun var bir şey kandırma beni" diyen Mert'e bakarak
"Off solandan çıkarken bi kızla çarpıştım saçları çok güzel di Kızıl rengin en mükemmel haliydi." Dedim bir çırpıda
"Demek hayranlık söz konusu yoksa bizim soğuk nevale aşık mı oldu."diyince Mert elimdeki yastığı kafasına attım tam isabet
"Bir ben kızı bir daha görmiycem nasıl aşık oluyum,iki ben soğuk nevale değilim."
"O zaman abicim bir ilk görüşte aşk var,iki sen soğuksun"
"Hayır yani benim ne soğukluğumu gördün bi örnek verir misin Mert"
"O zaman hemen ilk örnekten başlayalım,bir Deliha'da rol alırken Gupse'ye soğuk  davrandın kıza hep ters cevaplar verdin yeterli örnek bence bu abicim"Mert'in dedikleri doğruydu napıyım yani çok itici geldi bana
"Napıyım oğlum çok itici geldi bana bir an kızlardan soğudum ta ki Elçin'i görene kadar" itiraf ettim sonunda oh be.
"Vay demek kızın adını öğrendin,iş o kadar ilerledi diyorsun,Onur abime söylüycem bizim soğuk aşık olmuş diycem"
"Mert seni döverim,bak birinden duyuyum ölüm fermanın benim elimden olur,bak abicim seni uyarıyorum"
"Aman tamam be,kızı görsen tanır mısın sen onu söyle madem abicim"
"Tanırım tabi oğlum kız bende şok etkisi yarattı"
"Adı neydi şu kızılın,hah hatırladım Elçin hemen instagramdan arıyorum muhakak vardır instagramı"
"Bak bakıyım varmıymış"
"Abii"
"Ne var lan!"
"Şu kıza bak bu mu kızıl yanlız taş gibi hatunmuş" diyerek telefonu gözüme gözüme sokan Mert'in elinden telefonu çekmemle bakmam bir oldu işte Elçin bulmuş lan soy adı ne Elçin Sangu.
"Ştt abi yengemiz bu mu" Mert'in kafasına bir tane vurdum
"Senin yengen nerden oluyo,evet Elçin bu"
"Aman tamam be ne vuruyorsun ilerde o da olur merak etme"
"Ben zaten meraklı bir insan olmadığım için merak etmiyorum sen asıl kendin merak etme bir daha görüşmeyeceğimiz için aşk meşk olmuycak"
"Evet abi ben meraklıyım ama merak etmiyorum çünkü,siz sevgili olacaksınız Elçin benim yengem olucak bunu adım Mert kadar iyi biliyorum"
Mert'e tam cevap vericekken Ahmet abi aradı (Menejeri)
"Alo efendim abi"
"Barış bir dizi var baş rol teklifi ediliyor acilen gelmen lazım"
"Tamam abi geliyorum hemen"
"Ne oldu abi kim o Onur abim mi"
"Hayır Mert Ahmet abi bir dizi varmış,başrollük teklifi gelmiş ona gidiyorum şimdi."
**************
Elçin'den
Eve geleli yarım saati geçiyor ve ben hala manyak gibi etrafa gülücük saçıyorum. Elçin kendine gelmelisin acilen Sinem gelcek birazdan sen hala manyak gibi gülüyorsun.(Evet Sinem ve Elçini dost yaptım)
Beni düşüncelerimden ayırıran kapının zili oldu kalkıp kapıyı açtım.
"Hoş geldin Sinem geç"
"Hoşbuldum hoşbuldum da senin halin ne böyle manyak gibi sırıtıyorsun"
"Hadi ya o kadar belli oluyo mu"
"Konu ne ve evet o kadar belli oluyor"
"Yih ben onu dışımdan mı söyledim,aman boş ver sen niye geldin ve senin de benden kalır yanın yok"
"Elçin kızım çok mutluyum Gaye aradı dizi teklifi gelmiş sana ve bana da aynı dizide sen başrol bende başrol ama tabi sen bi tık daha öndesin 1 saat sonra gidicez Gaye'nin yanına eğer karşı ajansdaki 2 tane başrol de kabul edersen Ortaks Yapımda buluşcaz."
"Ohaa Sinem bu çok güzel bi haber,bir de ikimiz aynı dizide çok daha güzel"
"Aynen öyle şimdi sen bana ne oldu onu anlatıyorsun."
"Gördüğüme göre kaçış şansım yok pes ediyorum ve anlatmaya başlıyorum,şimdi şöyle oldu Sinem spor salonundan tam çıkıyordum çantamı kapatmaya çalıştığım için önüme bakmıyordum ve karşıdan gelen adamla çarpıştık,olayın şokunu atlatamadım bir an sadece yere düşen çantama bakıyordum ama tek bi gerçek var ki burnuma çok güzel koku geliyordu,artık çarpıştığım kişiye bakma gereği duydum kafamı çevirince iki  simsiyah göz saçlarıma bakıyordu gözleri benim gözlerimle buluştu kuzguni saçları,simsiyah gözleri ve gözlerine eşlik eden upuzun simsiyah kirpikleriyle her kızın ilk görüşte hayran olacağı dercede yakışıklıydı adı da Barış "
"Elçin sen bas baya aşık olmuşsun kızım,annen duysa bile inanmaz bırak anneni Sağır Sultan bile duysa inanmaz,kim derdi ki güzeller güzeli Elço ve aynı zaman da soğuk Elçin aşık olcak"
"Bir ben aşık değilim hem bir daha görüşmeyeceğim birine nasıl aşık olurum,bir ikincisi de Allah aşkına ne zaman benim soğukluğumu gördün söylesene bi Sinem"
"Hemen birinci soruya cevap veriyorum,Elçincim aşk bu hiç beklemediğin bir anda çıkarır karşına Barışı,hemen diğer soruya cevap veriyorum, hatırlıyor musun bir ay önce Gaye'nin doğum gününe Yunus diye bir adam gelmişti adam senle konuşmaya çalıştıkça sen ona hep soğuk davrandın"
"Ay Sinem sus sus ya o balinayı hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor napıyım kızım hem şişkoydu hem de çirkindi elmacık kemiğinin üstünde ben vardı erkeklerden soğudum bir an ama tabi Barış'ı görünceye kadar,ohh be söyledim rahatladın mı"
"Valla rahatladım zaten benim olayım rahatlık" ve Gaye'nin aramasıyla Sineme cevap veremedim.
"Alo efendim Gaye"
"Tamam geliyoruz Sinem benim yanımda"
Kalk Sinem kalk karşı tarafdan kabul etmişler.
**************
Barış'tan
Ahmet abinin odasına girmesiyle Salih'i göremem bir oldu
"Oo kardeşim nasılsın."(Evet evet Salih ve Barış ikilisi aynı dizide ki gibi.)
"Valla kardeşim Ahmet abi aradı dizi teklifi var dedi bende hemen geldim diğer oyuncuların hepsi kabul etmiş bi biz ve diğer iki başrol kalmış"
"Biz derken yoksa aynı dizi mi"
"Evet kardeşim aynı dizi"(Erkekler sert şekilde sarılırlar ya aynı o biçim sarılıyorlar)
"Arkadaşlar bölmek istemem ama kabul edip etmediğinizi merak ediyorum"
"Valla ben kabul ediyorum"
"Bende ama tabi bi seneryoya göz gezdirelim"
|1 saat sonra|
"Evet arkadaşlar ne düşünüyorsunuz"
"Ben kabul ediyorum seneryoda güzel Salih sen ne diyorsun kardeşim"
"Bende Barış'a katılıyorum"
"Eğer karşı taraf da kabul ederse Ortaks yapıma gidip imza atıcaz ve şöyle bi değişiklik var Star Tv tanıtımı çekilirken siz olcaksınız öyle anlaştık yapımla"
**************
Elçin'den
"Şimdi kızlar siz senaryoyu inceleyin 1 saat sonra eğer kabul ederseniz Star tanıtımda oynayacaksınız öyle anlaştık tabi zaten o zaman dizi başlamış olcak ama o husus da anlaştık."
|1 saat sonra|
"Ben kabul ediyorum Elçin sen"
"Valla bende kabul ediyorum hem senaryo da güzel daha ne istiyim"
"O zaman hadi gidiyoruz yapıma"
**************
Yazardan
Elçin Sinem ve Gaye Ortaks yapımda oturmuş karşı tarafın gelmelerini bekliyorlardı.
Kapıda menajer görününce Gaye ayağa kalktı hal böyle olunca Elçin ve Sinem de kalktı.
Ahmet'in arkasından Salih,Salih'in arkasından da Barış,devaju gibi Barış yine telefonla oynuyordu,Elçin ise Sinemle konuşuyordu.
Herkes birbiriyle selamlaşırken hâlen birbirlerini fark etmediler en sonda birbirlerine dönünce ikisi bir anda
"Yok artık tesadüfün böylesi"
**************
Bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenirsiniz.
Not:Bu bölüm benim GupYun için dediğim kelimeleri ElBar'a dedirttirdim ya da uyarladım,bence çok da güzel oldu daha bir sürü hakaretler var ama ilerki bölümlerde.
Umarım beğenmişsinizdir. Vote+yorum=Yeni bölüm.😊
Yazım yanlışları varsa şimdiden özür dilerim🙈
    ~~Ezgi😊

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin