Sahiden mi?

677 64 106
                                    


Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
Aşk her şeye değer miydi, aşk için savaşılır mıydı iç dünya da,aşk bir duygu mu yoksa bize biçilen bir kader mi? Aşk ne olursa olsun her hatasıyla kabullenmek mi?
Kadın oturduğu yerde halen beni bu kadar seven bi adamı nasıl üzdüm,gitsem acaba affedir mi diyordu,aşk her şeyi affeder mi?
Kadın gitse adam kadını affeder mi?
Aşk bir yol,eğer bu yolda canını verecek kadar seviyorsa bir kişiyi aşk her şeyi affeder,aşk itaat etmek boyun eymektir sevdiği için. aşk çok nadir bir duygu. İşte şimdi hikayeleri başlıyor aşkın nelerin üstesinden gelip,neleri yendiğini görme vaktimiz gelişimiydi? gelmişti hatta geçiyordu bile artık mutlu olmaları gerekiyor,önlerine aşkın tatlı engelleri çıktığında el ele bu engelleri geçmeli her şeyi beraber yapmaktır aşk. Kadın adama kendini nasıl affetirecek aşk serüvenleri nasıl başlayacak...
Aşk için savaşmalı mı insan?
--------------------------------------------------
Adam mesajı bekliyordu,ama anlamıştı adam,kadın adamı hiç sevmemişti,adam için her şeyi göze almamıştı belki de adamın aşkı gözünü kör ettiği için kadın ona aşık zannediyordu,ama anlamıştı,adam Elçin ve Barış  olamayacaklardı umut yoktu. Aşk da umut varsa da adamın aşkına uğramadan kırıntılarını da alıp gitmişti.
"Lan oğlum sana içme dedim gittiğimden beri telefona bakıyorsun geldim şimdi de bakıyorsun,iyice paranoyak oldun ha. Tamam işte sevmemiş seni. Uzatma yoluna bak,sana zarar veriyor bu hallerin."
"Salih en çok ne zoruma gidiyor biliyor musun?"
"Ne?"
"Birilerinin terk etmesi,gitmesi,sevmemesi gerçekten önemli değil! Ama seviyormuş gibi yapması kendine alıştırması hiç affedilir gibi değil! Herkes bir gün yaşattığını yaşamalı! Verdiği kadar mutluluğu  ve bıraktığı kadar Acıyı!"
"Yani açıkla bana biraz."
"Evet Elçin beni terk etmedi ama bana sevdiğini hissettirdi ya da ben yanlış hissettim,ha sakın bu lafımdan Elçin'e beddua ettiğimi sanma ben onu ne olursa olsun seviyorum aşığım ama aşkını içinde yaşayan aşık bir adam.
Sadece aklıma geldi söyledim ama benim durumuma da cuk diye oturdu."
M-"Yok artık senin burda ne işin var abi? Senin burda olmaman lazım"
"Ama işte burdayım."
"Vermedin mi yoksa?"
"Vermedim tamam mı abicim vermedim açıp durmayın şu konuyu ya!"(Yither cidden yither adam bıktı ya😂)
M-"Ne oldu gene bu deliye."
S-" Ya hani biz sette bugün doğum gününü kutladık ya, Elçin gelmedi,üstüne bir de boğazda fotoğraf atmış,anlayacağın sevmemiş be."(Lan Mert'e anlat bari Elçin'e o videoyu verdiğini.)
M-"Yok yook olamaz ben eminim seviyor abimi."
"Mert abicim sevmiyor ve sevmeyecek! Ben kapatın konuyu dedikçe daha çok konuşuyorsunuz."
M-"Ama gözlerin de vardı o aşk."
S-"Doğru söylüyor bende gördüm vardı"(Elçin'e destek tam destek!😂)
"Hey Allahım sabır ver bana!"
-----------------------------------------------------------
Aşk her şeye değer,aşk için savaşmalı insan. Kiralık Aşk Fandomu der ki:
Ömer İplikçi gibi sevin.

Adam Ömer İplikçi gibi sevdi mi?
Sevdi,hatta adamın aşkının yanında her şey sönük kalır.
Aşk her şeyi affeder,her aşk ikinci bir şansı hak eder, bizimkilerin aşkı da hak ediyor.
Peki kadın sizce aşkının peşinden gider mi?
**************************
"Off  ya beni bu kadar seven bir adamı nasıl üzdüm ben bugün,aklıma tüküreyim,salak Elçin valla süzme salaksın."
-Acaba gitsem kabul eder mi beni? Tabii eder ya niye kabul etmesin öküz değil ya. Of ya bu böyle olmayacak. Ne yapsam gitsem mi gitmesem mi?
(Bu kıza Allah akıl vermemiş,verdiyse de aşk alıp götürmüş vallahi!)
-Yok vallahi bu böyle olmuyor gitmem lazım benim gitsem de ne diycem ki?
Ben sana öküz gibi aşık oldum,sonra yengenin paylaştığı fotoğrafı gördüm o zaman sevgilin zannetim sonra Salih deyince mi öğrendim diyeceğim yaa!
Off Allahım ben ne salak bir kız oldum, iki gram aklım vardı o da gitti ya. Ne diyeceğim ben ne aklım almıyor.(Aklım Almıyor Şükürüğ geldi bir an😂)
-Kalk kızım her şeyi zaten mahvettin bari düzelt.
-----------------------------------------------------------
Aşk seven için ızdırap. Sevilen için gururdur. Karşılıklı sevenIer için mutluluk. Sevip de sevilmeyenIer içinse ölümdür.
Adam bu üç durumdan hangisini yaşıyordu.  Izdırap mı? çekiyordu,gurur mu? duyuyordu ya da her geçen gün ölüyor muydu?
Aşk neydi? Sevgi mi emek mi, yoksa sevgi ve emeği içine alan bir şey miydi aşk?

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin