-Satır arası yorumlarınızı bekliyorum...
Aklım da hala Şule'nin neden bana soğuk davrandığının cevabını arıyorum ama cevabını bulamıyorum,canım sevgilim de sahil havası alalım dediği için şuan sahile doğru gidiyoruz,ne kadar sormaya çalışsam da çabalarımın hepsi boşa beni susturuyor ve sahile gittiğimizde konuşuruz diyordu,ama halen de içim de bir huzursuzluk var Mert şuan için söylemeyeceğim dedi,söyleyeceğinden adım Elçin gibi eminim,Mert'den önce benim söylemem lazım ama adamıda ilk günlerden bıktırmak istemiyorum kıskançlıklarımdan dolayı çünkü çok kıskancım benden bıkar filan diye korkuyorum.Kalbim,aklım,ruhum bana diyorki Barış seni çok seviyor,sana aşık bırakmaz seni,bende biliyorum beni bırakmayacağını,ben bunları düşünürken çoktan gelmişiz."Sevgilim sahile, geldik" diyen Barış'a doğru dönerek"Hadi o zaman inelim seninle konuşmam gereken bir konu var,Sevgilim"
🍁🍁🍁
Sahil,deniz havası.
Bir daha buraya gelebileceğimi sanmıyordum,ama şuan Elçin'le sevgiliydik,çok mutlu da bir beraberliğimiz vardı,konuşmak için ilk bulduğumuz banka oturduk,konuşmamız gerekiyor dediği için ilk sevgilimin söze başlamasını bekliyorum ama kendisi denizin hırçın dalgalarına bakmakla meşgul daha fazla dayanamadan ellerini tutarak "Sevgilim"diye seslenerek dikkatini bana vermesini sağlıyorum. Elçin'in konuşmasını beklemeden lafa giriyorum."Hani konuşacaktık,korkuyorum Elçin ne olduğunu söyler misin artık?" gözlerimin içine bakıyor,gözleri doluyor sevgilimin hiç bir şey demeden sarılıyorum."Elçin artık anlatıcak mısın ne olduğunu." diyorum bir tarafdan kızsam da anlatmadığı için bir tarafdan da deli gibi üzülüyorum,ağlamasının sebebi ne diye merak da ediyorum,daha fazla da bekleyemeden kendimden uzaklaştırıp elimin tersi ile göz yaşlarını siliyorum."Ağlama artık sakinleş,sevgilim ve bana ne olduğunu neden ağladığını anlat. Hem benim kızıma ağlamak yakışmıyor."sözlerimden sonra derin bir nefes alarak konuşmaya başlıyor. "Kötü bir şey olmadı sevgilim,üzülmemin sebebi kötü bir olay değil aslında,Şule bana çok soğuk davrandı sanki düşmanmışız gibi,kendimi çok kötü hissettim." Benim biriciğim bu konu için mi göz yaşı dökmüştü.
"Korktum sevgilim kötü bir şey oldu zannettim,Şule'yi bende pek fazla tanımıyorum,zaten ilk kez Onur abimin düğünün de gördüm,ama iyi kızdır Şule,emin ol ki canı bir şeye sıkılmıştır o da sana denk gelmiştir,çünkü Mert'le cok iyi geçinirlerdi bugün ona karşıda soğukmuş." Konuşmamdan sonra,Sevgilim kendini kollarımın arasına bırakıyor,saçlarına ard arda öpücükler koyuyorum,saçlarının kokusu beni benden alıyor,kullandığı parfüm bile kendi kokusunu kapatamıyor,beş dakika kadar böyle sarılarak duruyoruz,daha fazla dayanamıyorum ellerinden tutarak önce kendim sonra da kızılımı ayağa kaldırıyorum,bana meraklı gözlerle bakıyor daha fazla bu tatlılığa merak ettirmeden konuşmaya başlıyorum. "Birazcık sevgilimle gezmek istiyorum,sahil boyu yürümek."
"O zaman bende sevgilimi kırmıyorum,gerçi sormadın ama kabul ediyorum,yürüyelim zeytin gözlüm." Elçin'in dediğine ikimizde gülmeye başlıyoruz,eli avcumun içinde küçücük kalıyor, önce pamukdan daha yumuşak eline küçük öpücük kondurup,sevgilimi kolumun altına alıyorum,yürümeye başlıyoruz,beş veya altı dakika yürüyoruz,karşımıza bir magazin ordusu çıkıyor, kızılımın sessiz bir şekilde dili ile dişi arasında "Eyvah"dediğini duyuyorum,bence geç bile çıktılar önümüze çünkü 1 haftadır birlikteyiz ve hakkımızda hiç haber çıkmadı,halen yürümeye devam ediyoruz ki gazatecilerden biri bizi durdurmasına kadar.
Gazateci(G):"Merhaba Barış bey,Elçin hanım,ilişkiniz hakkında bir kaç soru sormak istiyoruz" gözlerimi Elçin'in gözlerine kenetledim,tamam dercesine gözlerini kapattı,
"Tabii ki sorabilirsiniz üç veya dört soru."
G:"Ilişkinizi bir hafta önce sosyal medyadan duyurdunuz,yani ilişkiniz bir haftalık mı yoksa daha uzun süre mi başladı?" Bu soruyu sevgilimin cevaplamasını istediğim için gözlerine baktım.
E:"Evet doğrudur bir haftalık bir ilişkimizin olduğu ama o size göre,biz zaten hep sevgiliydik,kalplerimizi bir hafta önce birleştirdik,yani şöyle ki altı ay boyunca yine kalplerimiz birbirimiz için atıyordu ama biz bir hafta önce yani 9 Ekim'de birleştirdik kalplerimizi artık hep birlikte atacak ölünceye kadar."
G:"Peki ilişkinizi saklamayı düşünüyor muydunuz?"
"Belki kısa bir süre için saklamayı düşünmüş olabiliriz ama,kıymetlilerimiz için erken açıkladık onlar mutlu oldukça biz de mutlu oluyoruz.
***
Aşkımızla ilgili ilk soruları cevapladık,aşk serüvenimiz de daha çok soruları cevaplarız. Magazincilerden sonra Mert geldi,yanımıza bizde otururken fotoğrafımızı çekmiş. Elçin aşkımızla ilgili fotoğraf paylaştı ben paylaşmadım o yüzden Mert'in habersizce çektiği fotoğrafı paylaşmayı düşünüyorum. İnstagramda girdim ve paylaşmak istediğim fotoğraf seçtim."Hayatımın Anlamı❤"
diye yazdım ve Elçin'i etiketleyerek paylaştım.Ben şimdi Elçinim'le oturmam gerekiyordu,Salih ve Mert'le değil.
Suratsız suratsız otururken Salih dayanamadan lafa girdi."Mert ara Elçin'i gelsin bu böyle suratsız suratsız otururken biz de Elçin'le sohbet ederiz,Barış'ın kısknaçlıklarını anlatırız hem." dayanamayarak söze girdim."Elçin'i çağrın ama kızın yanında salak salak konuşmayın,ne kıskançlığı oğlum ben kıskanç filan değilim."
"Tabii tabii değilsin sen kim kıskanmak kim abi."
🍁🍁🍁
Mert aradı beni Barış'a gelmemi söyledi,önemli bir konu varmış,korkuyorum Mert söyleyecek diye ilk benim söylemem gerekirdi şuan masa da oturduk dördümüzde anlaşmış gibi susuyoruz,suskun olmamıza dayanamıyorum artık derin bir nefes alıp"Beni susmak için mi çağırdın Mert,Salih Barış ha niye geldiğimden beri konuşmuyorsunuz yüzünüz beş karış zaten." diyerek kızıyorum,ve ilk cevap veren kişi de biricik sevgilim "Mert ve Salih bize bir şeyler anlatıcakmış,onların konuşmasını bekliyoruz." Barış'ın sözleri üzerine Salih'de konuşmaya başlıyor."Senin sevgilinin önce evinden sonra da nasıl İstanbul'dan kovduğunu anlatacağım ben."
"Peki ya sen Mert" dedim,verdiği cevabı deli gibi merak ederken
"Bende yengemin kıskançlığını anlatacağım." bir şey dememe izin vermeden Salih anlatmaya başladı.
"Şimdi biz videoyu yaptık ya,doğum gününde yoktun sen sette o akşam biz konuşuyorduk,işte Elçin sana aşık filan bu bize bir kızdı ışte evime gelmeyin de hatta mümkünse Istanbul'dan gidin gibi şeyler dedi,ama görüyoruz ki bizi kovmasına değmiş." duyduklarım karşısında yanımda oturan Barış'a dönerek,ellerimi yüzüne koyuyorum yüzünde ki elimi alarak avcumun içini öpüyor dayanamayarak "Şaşkınsın sevgilim" diyorum.
Büyülü anımız Mert'in sesi ile bozuluyor "Sen mi anlatmak istersin yenge yoksa ben mi?" daha bir şey dememe kalmadan Barış diyor "Biriniz anlatsın hemen" bende Mert söze başlamadan"Ben anlatırım,ben sana mektup gibi bir şey hazırlamıştım ama siz hani gece kutlamışsınız ya ilk doğum gününü,işte her neyse Özge bir fotoğraf paylaşmış,Canımcımın doğum günü diye,bunu görünce çok kısandım ağladım,soy adına bile bakmamışım,işte Salih geldi bana yaptığın videoyu verdi,o söyledi Özge'nin yengen olduğunu,o videoyu izledim o kadar mutlu oldum ki dedim kendi kendime hayat bana güzel sevdiğim aşık olduğum adam da bana aynı duyguları besliyor. Videonu izledikten sonra baya bi ağladım,sonra kendime geldim,kendime gelince de soluğu senin yanında aldım." Sevgilim bana bakıyor "Bundan sonra sebebi ne olursa olsun tek başına ağlamak yok hatta hiç ağlamak yok." "Neden?" diye sordum cevabını deli gibi merak ediyorum. "Çünkü;
Ağlamak yakışmıyor benim kızıma." Bir şey dememe izin vermeden Salih ve Mert'i umursamadan dudaklarım üzerinde hissettiğim dudaklara karşılık verdim.
Seviyordum var mı daha güzel bir duygu Aşığım işte hemde delicesine....
🍁🍁🍁Hello ben geldim🙌!
***
Hikayem de hangi olayların olmasını ya da çiftimizin neleri yapmasını isterdiniz?
***
Hatalarım varsa sorry (:
Keyifli okumalar, Bu arada neredeyse 4bin okunmaya yaklaşmışız teşekkürler şimdiden (:
Kapağımız nasıl olmuş,diğer kapağımıza göre daha profesyonel,kendimi baya geliştirmişim.😂-Ezgi💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)
Fiksi PenggemarHer şeyi unutun,sil baştan yapıyoruz. Hiç göremediğimiz Elçin ve Barış'ın hallerini bu hikayede keşf ediyoruz. Ne Elçin Yunus'la sevgili ne de Barış Gupse'yle. Aşk tesadüflerle başlar bizimkilerin aşkı da tesadüflerle başladı nasıl mı? Spor...