Sevgilisi Varmıymış?

1.1K 100 23
                                    

Barış'tan
Yok artık tesadüfün böylesi,aynı dizi,ikimizde başrol,acaba Mert'in dedikleri olabilirmiydi ki,sevgili olabilirmiydik,Barış saçmalama ya sevgilisi varsa senin yok diye onunda mı sevgilisi olamıyacak saçmalama,aaa Elçin oyuncu değil mi Mert'e söyliyimde araştırsın o zaman kendime bile açıklayamadığım hislerimin bir adı olur en azından,şu an arabamdayım eve gidiyorum ve yollar bitmek bilmedi,anlamadığım bu heycan ne, Barış acilen kendine gel bu ne be liseli ergenler gibi oldun.
**************
Elçin'den
Nerdemiyiz şuan arabadayız,Sinem'in sorularına haps oldum,yok neymiş efendim ben Barış'ı nasıl tanımazmışım yok neymiş ben film izlemezmiymişim,bunların hepsine bir cevabım var ama ,Barış'tan hoşlanıyor musun?,sorusuna bir cevap veremiyorum hoşlanıyormuyum bilmiyorum ayrıca ben sapım diye adam da sap olacak hali yok ya,işte Sinem bunu anlamıyor,neymiş efendim Barış'ın sevgilisi yokmuş,buna hayatta inanmam sonuçta Barış gibi yakışıklı birinin mutlaka bir sevgilisi vardır demi yani,araştırırsam inanırım ama yani Sinem'in yanında araştırıp da eline daha fazla koz vermek istemiyorum haksız mıyım ya artık konuşur durur,ay çok merak ettim ama ben nasıl dayanacağım eve kadar ya bir de o yokmuş gibi bir şeyler içmeye gidiyoruz,bari Sinem'e çaktırmadan bakayım,

Barış Arduç'un sevgilisi?
Haa siz şimdi soy adını nerden biliyorsun derseniz sonuçta partnerim ya benim imza atarken gördüm,ay biz aynı dizi de rol alıyoruz bir de ikimizde başroluz,

Deliha'nın oyuncusu Barış Arduç gala da sorduğumuz sevgiliniz var mı sorusuna verdiği cevap buydu.

B:"Şuan bir sevgilim yok,ne zaman gerçekten aşık olduğum kadını bulursam ve oda bana,benim ona karşı aşkım kadar aşkı gerçekse o zaman" diyerek cevap verdi.

Oha gerçekten sevgilisi yokmuş da ben niye buna bu kadar sevindim,yoksa Sinem'in dedikleri doğru olabilir mi ki ben Barış'a aşık olabilir miyim,olurum tabi canım niye olmayım benim ki de kalp sonuçta ama ya o bana aşık değilse ya sadece beni arkadaşı partneri olarak görüyorsa,o zaman bizim için bir sanş yok demektir eğer benim gibi o da benden hoşlanıyorsa bir umut kırıntısı olabilir,peki Elçin Hanım aşık olursan nasıl itiraf edersin,ya da anneni arayıp aşık olduğunu,liseliler gibi "Anne ben aşık oldum"mu dersin,ya da ne yapacağını annene mi danışırsın ya da önce kardeşin gibi gördüğün Sinem'e mi söylersin yani aşk bu Elçin ya hazırlıksız yakalanırsan,aynı ilk görüşte hoşlanman gibi sonuçta hayran olmaya bile hazırlıksız yakalandın,ya da nasıl aşık olduğunu söylersin hayatında neredeyse hep bir programın olmuştu ama bu program da aşık olman gibi bir madde yoktu,neyse eve gidince Barış'ı biraz daha araştırıyım en azından lazım olur bu bilgiler.
"Elçin geldik"
"Tamam,kuzum hadi inelim arabada mı duracağız"
"Elçin bana baksana bi ne böyle bi afra tafra hayır yani aşık olmak sana hiç yaramadı."
"Bak Sinem kuzum benim kafamın tasını attırma zaten kafam karışık"
"Aşktandır o kafa karışıklığı,diyeceğim Müyesser teyzeye bizim soğuk aşık oldu diye"
"Sinem seni döverim!"
"Aman tamam be sana da şaka yapılmıyor hadi gidip kahvemizi içelim"
"Bana Barış konusunda ve aşk konusunda şaka yapma bu konuda netim daha kendime bir şey açıklayamadım!"diyip indim arabadan kafenin kapısının önüne gelmemle ağzımın açık kalması bir oldu. Burdaydı Barış burdaydı ve yanında Salih vardı.
"Elçin hadi daha ne bekliyorsun"diye çemkirdi Sinem,
"Sinem bak orda"
"Kim orda Elçin iyi misin?"
"Ya kızım saf mısın,kim olacak Barış orda"
"Oha kızım hayat resmen sizi heran birleştiriyo,valla sizin evlerinizde birbirine yakın çıkarsa hiç şaşırmam."
"Ay yok ben bu kadarını kaldıramam hayali bile şey etti beni gerçekten olsa ölürüm her halde." Allahım nolur beni fark etmesin,etmesin.
"Aa Elçin nasılsın"
"Aa Barış iyiyim sen nasılsın,napıyorsun"
"Bizde ne olsun Salih'le kahve içmeye geldik,peki sen ya da siz niye geldiniz."
"Bizde diziyi kutlamaya gelmiştik"
"Aa o zaman oturun bizle demi Salih"
Sa:"Tabi tabi otursanıza,ya Elçin ben sana bir şey soracağım sakıncası yoksa tabi"
"Tabii ki sorabilirsin"
"Senin için bazı siteler sevgilisi var ama,bazı siteler yok diyor"
**************
Barış'tan
Salih merak ettiğim soruyu sormuştu Elçin'e,acaba ne diyecek Salih'ten ben istemiştim sormasını.
#Flashback
Eve giderken kafeye çağırmıştı.Gelir gelmez tabi ki Salih bende bir şeyler olduğunu anladı başladı beni soru yağmuruna tutmaya.
"Off Salih yeter ya,Elçin'le spor salonundan çıkarken çarpıştık,hayran kaldım,ohh be rahatladım,peki sen rahatladın mı!?"
"Ooo bizim soğuk Barış aşık oldu ha ,ay ben şok(!)"
"Hay allahım al burda da soğuk diyen biri,hayır anlamıyorum nerem soğuk ki benim"
"Oğlum sen soğuksun bunu kabullen"
"Her neyse boşver senden bir şey istiycem yapabilir misin?"
"Yapabileceğim bir şeyse tabi ki kardeşim"
"Aslında ben Mert'e araştırmasını söyliycektim ama internete inanmıyorum,senden isteyeceğim tek şey Elçini gördüğün yerde Sevgilisi olup olmadığını sormak,yapar mısın bunu kardeşin için ha ?"
"Yani sen kısacası şöyle mi diyor-"
"Off Salih,Sevgilisi varmıymış bunu öğren dedim!"
"Tamam be bağırma soğuk şey"
#Flashbackson
"Benim ağzımdan duymadığınız hiç bir şeye inanmayın,sevgilim yok yalan haber."

Ben geldim!🙋
Birazcık kısa olmuş olabilir,evet birazcık bekletmişde olabilirim ama nedenlerim var,okul açıldı ve ben 9.sınıfım o yüzden bölümler hafta sonu gelicek😊
Not:Diğer bölümde 6 ay kadar ileriye gideceğiz sizce bu 6 ay da ne olur aşağıya 👇 yorum olarak yazarsanız sevinirim.
Eğer vote ve yorumlar beklediğim gibi olursa bölüm Cumartesi günü.

~~Ezgi~~🤓

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin