Dümen

855 84 42
                                    

Barış'tan

Müdürü kaybetme korkusu çok kötüydü ama asıl konumuz bu değil Elçin Hanımın eski rol arkadaşı Seçkin Bey geldi kadroya nasıl sarıldı Elçin'e içine sokmak ister gibi halen çok sinirliyim benim Elçin'ime sarıldı daha ben bile o kadar sıkı sarılmamıştım o nasıl sarılıyor ya Seçkin midir nedir kenafir gözlü cılız bir şey zaten. Hiç sevmedim Elçin'e nasıl baktı kapıdan girer girmez sanki karısıymışda günlerdir görmüyo gibi. Karısımı dedim Allah yazdıyasa bozsun Amin.(Amin Barışçım Amin sizde amin diyin ha.)
M-"Dünyadan abime dünyadan abime burda mısın? Yok Salih abi gitmiş bu artık Seçkin'e ne kadar sinirliyse aklından keşke şunları yapsaydım diye geçiriyo baksana gözlerine nasıl karardı."
S-"Aynen  Mertcim Allahım sen Seçkin'i Barış'ın gazabından koru de ki Elçin'e çok yaklaşmasın  Amin Allahım Amin."
"Lan siz ne diyonuz nasıl sarıldı görmedin mi Salih he kardeşim görmedin mi,abi kızı resmen içine sokacaktı sen bana orda sakin Barış diyorsun nasıl sakin olayım he"
S-"Tamam kardeşim haklısın ama gittiğinde ne diyecektin ben Elçin'i seviyorum ondan uzak mı dur diyecektin ha ne diyecektin oğlum"
"Derdim bir şeyler işte derdim"
M-"Abi tamam Elçin'i seviyorsun ama daha aşkını ilan etmedin ona karışamazsın,hadi sevgili olsan neyse,elinden gelse kıza evinde otur diyeceksin."
"Anlamıyor musunuz Onu Kimseyle Paylaşamıyorum."
S-"Tamam abi git o zaman Elçin ben seni çok seviyorum sensiz yapamıyorum de,hadi gitsene oğlum ya hadi gitte  sende kurtul bizde kök söktürüyon geldiğinden beri"
"Ya anlamıyor musunuz korkuyorum beni sevmezse diye korkuyorum"
M-"Ya kız sana aşık diyoruz anlamıyor tamam abi sen bu akılla devam et  kararından bir adım şaşma,Salih abi sende çene yorma boşuna ben Müdürle bahçedeyim."

"Salih sence doğru mu beni seviyor mu?"
"Oğlum tabii seviyor hatırlasana ne demiştin Müdür kaybolduğu zaman seninle birlikte aramaya gitmişti ya sonra annende olduğunu öğrenince ne konuştuk demiştin."
"Hatırlıyorum ne konuştuğumuzu harfiyen hatta,Seni seviyorum demişti sonra da arkadaşca demişti."
"İşte oğlum o da korkuyo ikinizde korkuyorsunuz"
"Tamam abi doğum günüm geçsin ondan sonra söyliyeceğim söz kafamda ne diycem bir oturtayım."
"Ha şöyle şimdi git Mert'in gönlünü al."
"Ya tamam alırım ama bende haksız değilim ki korkuyordum ama şimdi korkuyor muyum kesinlikle hayır tüm taşlar yerine oturdu ama Mert hep haklıydı sonra konuşurum ben onla."
"Barış abi sana bir şey diyeceğim ama kızmıyacaksın."
"Dediğin şeye bağlı."
"Bak söz ver kızmıyacaksın"
"Tamam söz Salih söz."
"Bak aşk diyorum yanaş diyorum Elçin'e"(Yazar burada Sertap Erener Kime diyorum dinliyordu.)
"Haklısın yanaşmalıyım,Salih,abi o gemi gelecek demi?"(Gelecek demi Salihcim)
"Gelecek tabii ki oğlum o limana da "ELBAR" adını vereceksiniz siz yapacaksınız tabii sen geminin dümenini bırakamadığım sürece."
"Her şeyi bırakırım ama asla o dümeni bırakamam asla, önce soğuktum o yüzden Elçin'e  olan aşkımı geç öğrendim,her şeyden vazgeçerim ama asla bundan vazgeçmem asla!"
"Yok artık Barış soğuk dediyse kendine aşk cidden çok özel bi duygu cidden Allahım bu kulaklar neler duyuyor bugün"
"Salih şöyle konularda iki dakika ciddi kal ya bak aşk diyorum yanaş diyorum Elçin'e(😂) bu konuya dönsek diyorum."
"Barış neler duyuyorum bugün senin ağzından."
(Burdan sonrası benden yani yazardan)
Barış Salih'in telefonuna gelen bildirim üzerine susmuştu,ama Salih'i huzursuz eden bir durum yüzünün düşmesine sebebiyet vermişti.
"Salih iyi misin ne oldu kardeşim."
"Barış ıı nasıl desem ben bir şey gördüm ama sinirini bozma bak sakın umudundan vazgeçme ve bunu görünce umudundan vazgeçeceğini adım gibi biliyorum bakma kardeşim sen buna boş ver önemli değil zaten." diyen Salih'e karşılık Barış'ın da yüzü düşmüştü.
"Salih ne olduğunu söylüyor musun yoksa ben alıyım mi telefonu elime."
"Ya tamam söylüyorum ama sakin ol Seçkin Elçin'le fotoraf atmış ama sakin ol lütfen."
"Göster çabuk Salih"
Adam gördüğü fotoğrafla tüm hayalleri yerle bir olmuştu çünkü fotorafta Elçin Seçkin'in boynuna kollarını dolamış üstüne bir de o eşsiz gülümsemesini sunmuştu,açıklama daha da kötü yaptı adamı.
"Eski partnerler yine aynı kadroda❤" diyerek sesli okudu adam okurken bile kalbi bin parçaya bölünmüştü artık onun için Elçin ve Barış olmayacaktı umut bile yoktu artık adam için o eşsiz gülümsemesi bir tek Barış için olsun istiyordu adam ama öyle olmamıştı.
"Barış bak kötü bir anlamda düşünme dosça yazılmış bir açıklama."
"Yok Salih ben anladım anlayacağımı o eşsiz gülümsemesi tek bana özel benden başkasına gülmez diyordum ama yanılmışım."
"Ya sen ne saçmalıyorsun,bir fotoğraf için aşkından mı vazgeçiceksin yine soğuk Barış mı devreye girecek söylesene,ya susma tek bir şey söyle 6 ay sustun zaten daha ne kadar susacaksın Barış bi karar ver aşkın mı o gurur ve birleşimi soğukluğun mu karar ver! Ben Mert'in yanındayım."
Salih sandelyeden kalkıp giderken adam hâlâ fotorafı düşünüyordu adam düşünmekle bir yere varılamayacağını anlayınca kardeşinin ve dostunun yanına gitti.
S-"Oo Barış Bey erken vardınız karara bakıyorum."
M-"Yok abi yine bize korktuğunu anlatmak için gelmiştir."
"Benim o fotoğraftan sonra umudum kalmadı."
M-"Ne fotorafı?"
Salih Mert'e fotorafı göstermiş adamın verdiği tepkiyi kendi söylediklerini de anlatmıştı.
M-"Allah sana en kısa zaman da akıl versin abi, her şeyden kuruntu çıkarıyorsun valla pes."
S- "Haklı yani"
"Dosça bi fotoraf diyorsunuz yani."
M-" Tabii ki ne diyoruz biz Umut daima var!"
S-"Bunun da en iyi senin bilmen lazım."
"Evet umut daima var,mucize de öyle Elçin benim mucizem oldu."
"Gemi Gelecek yani."
S-M"Evet"
S-"Dümen senin elinde,yani gemiyi limana getirmen,o limana "ELBAR" adını vermen senin elinde.
"Evet benim elimde bende elimden gelenin en fazlasını yapacağım pes etmek yok."
S-"İşte Barış'a yakışan hareket de bu,Barış şey ya şu Elçin'in seni seviyorum dediği yeri bir daha anlatsana."
#Flashback

"Seni seviyorum Barış ama arkadaş manasında."
"Bende seni seviyorum Elçin arkadaş manasında."
"Hadi artık gidelim Müdürün yanına Barış ben çok merak ediyorum köpüşünü."
"O zaman istikamet Müdürün yanı."
#FlashbackSon
"O Gemi Gelecek "
"O dümeni bırakmıyacağım...!"

Hello ben geldim🙋!
Hikayemiz de birazcık böyle tek tek devam edicez ama çok az bi süre.
Bölüm hakkında ki yorumlarınızı bekliyorum.
Yeni bölüm Haftaya Cumartesi tabii ki oy ve yorumlara göre..
-Ezgi😎🤓

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin