Elçin Arduç

439 45 125
                                    

"Elçin hayatım telefonuna mesaj geldi."

"Duş alıyorum aşkım sen bakar mısın?"

Masanın üzerinde ki telefonu alıp ekranı sağa doğru kaydırarak mesajı açtım. Rehberinde kayıtlı olmayan birinden gelmişti.

+90*********

"Sevgilim görüşmeyeli nasılsın?"
-Y.Ö

Ne. Ne diyor lan bu mal.

"Elçin!!"

"Noldu aşkım,kırmızı görmüş boğa gibisin."

Hiç bir şey demeden telefonu masaya atıyorum.

"Al bi bak bakalım."

"Barış,aşkım bunun benimle bi alakası yok. Hem nasıl buldu bilmiyorum da numaramı. Valla bilmiyorum."

"Söyle o zaman bana Elçin nasıl buldu numaranı. Söylesene ya bi söyle Allahaşkına bir söyle ya!"

Yavaşça yere çöktüm. Aynı şeyi Elçin'de yaptı tek farkımız o ağlıyordu.

"Aşkım,bilmiyorum yemin ederim ki bilmiyorum,nasıl buldu numaramı filan hiç bilmiyorum. İnanıyorsun di mi bana?"

İnanmak istiyorum ama çok güç bu.

"İnan ki hiç bir şey bilmiyorum Elçin. Kime inanacağımı şaştım."

"İnanmıyorsun bana di mi? Söylesene Barış inanmıyorum sana,o mesajı atan kişiye inanıyorum desene ya. Hadi söyle bekliyorum."

"İnanmak istiyorum. Sana inanmak istiyorum."

"Ama inanmıyorsun. Neden Barış neden!"

"Ben çıkıyorum,hava almam lazım."

                     *Yazardan*

Barış arabasına binerek evden uzaklaştı,uzaklaştı çünkü evde kalırsa sevdiği kadının kalbini kırabilirdi.

Son sürat,gidiyordu. İşin garibi nereye gittiğini de bilmiyordu ki.

Barış,o kadar dalmıştı ki,karşıdan gelen arabayı görmemişti.

Ve bom!

Barış, çok hızlı gittiği için ve emniyet kemerini takmadığı için, arabanın ön çamından dışarıya uçmuştu, yani araba Barış'ı altına almıştı.

Yoldan geçen arabalar kazayı görünce,durmuş, oradan bir kişide ambulansı aramıştı.

************************************

Hastanede ki görevli kişi Barış'ın telefonundan birilerine haber vermek için rehbere girmişti, en başta duran
"Elçin Arduçum❤" kişisini görünce eşi olduğu için,aramaya başlamıştı.

"Alo,aşkım."

"Merhaba. Elçin Arduç mu?"

"Evet benim de siz kimsiniz. Barış'ın telefonu sizde ne arıyor."

"Ben hastaneden arıyorum. Barış Bey bir kaza geçirdi. Gelseniz iyi olacak."

Ve telefon kapanmıştı.

Elçin olayları idrak etmeye çalışıyordu, ne yani kocası kaza mı yapmıştı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin