İyi ki

452 50 158
                                    

#FlashbackBarış

Salaksın.

Adam senin sevgiline sarılıyor. Sen bir şey yapmıyorsun. Gidip ağzı ile burnunu yer değiştiresim var.

Ne diye gittin sen?! Manyak.

Adam gibi oturup sevgilini dinlemiyorsun ki. Neden dinlemiyorsun?!

Gelmiş itici,itin teki. Benim saçının teline kıyamadığım sevgilime o koca bedeniyle sarılıyor. O durum da ben ne yapıyorum? Hiç bir şey!

"Efendim Salih."

"Hayır Salih! Şuan çok sinirliyim. Olmaz."

"Görüşürüz."

Elçin beni istiyormuş,Salih adresimi sordu ama vermedim çünkü çok sinirliyim. Sevgilimin kalbini kırkmaktan korkuyorum.

Haksızım bu konuda. Dinlemeliydim.

Dışarıdan bir göz benim yaptığım şeyin gururdan başka bir şey olmayacağını idda eder,ama öyle değil! Çok sinirliydim, o durumda bir şey yapamadığım için,sinirim kendimeydi. Konuşurken kırıcı söz söyleyerek,sevgilimin kalbinde kalıcı hasarla yer açmamak için, geldim.

Burayı Elçin bilmiyor. Salih ve Mert biliyor.Salih'le yazları geliriz diye satın aldığımız. Dağ evi. Adresi bilirler ama burada olacağımı düşünmezler.

Şeytan diyor ki. Git ağzını burnunu kır.

Sakin ol Barış... Sakin olmalısın.

Hayır sakin niye oluyorum ki ben en iyisi ağzını burnunu kırayım ben bunun.

Yok o zaman Elçin'im üzülür. Kıyamam ben ona.

Off çıldıracağım. Ben bu pisliğe bir şey demezsem,yapmazsam çıldıracağım.

"Alo. Mert senden bir şey isteyeceğim."

"Ben, üç gün gibi bir süre düşünmem lazım,o iti bulup bi güzel benzeteceğim. Sonra ben seni arayınca sen Elçin'i alıp dediğim yere gelmeni istiyorum. Şimdiden çok özledim zaten. Yapabilir misin benim için?"

"Şuan gelirsem sevgilimin kalbini kırarım Mert! Görüşürüz... Teşekkür ederim..."

"Ben Barış... Yarın saat 14.00'da adamsan sahile gel! Bekliyor olacağım. Gelmezsen mekanını basarım buna emin ol."

Off çok özledim sesini duymak istiyorum. Dayanamıyorum!
O kadar çok aradı ki,kapatmak zorunda kaldım.

***
"Neden çağırdın beni dinliyorum."

"Sen,benim sevgilime nasıl sarılırsın,ben anlamadımda bir de senden duyayım dedim. He ne dersin bi anlatmaya başla istersen!"

"Elçin,benim... Sen onu benim elimden aldın."

"Oğlum şizo musun sen? Ne senin elinden alması. Elçin benim. Ve sonsuza dek öyle olacak."

"Yalan! Ben seviyorum onu! Benim aşkım yeter ikimize de."

"Oğlum,o kız benim,beni seviyor seni değil."

"Elçin benim!"

"Bak. Seni son kez uyarıyorum. Elçin'e  on metre yaklaştığını görürsem duyarsam,pimini çekerim senin! Tamam mı?!"

"Ta...tamam."

"İyi Aferin!"

***
"Mert abicim. Yarın saat iki de. Orada olun. Sen Elçin'i konuştur. Ben istediğim zaman çıkacağım."

"Tamam abi."

#Flashbackson

"Yaa böyle oldu sevgilim."

Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin