5 Ay sonra...
Barış'tan
Dizi başlayalı Elçin'le tanışalı koskoca 5 ay olmuştu.
Bu 5 ayda o kadar çok şey yaşadım yaşadık Elçin'le birlikte,o ağladı bende bin parçaya bölündüm ama yine Elçin'le birlikte,her yaşadığımız olay hâlâ dün gibi aklım da. Bu 5 ayda kendime açıkladığım en büyük gerçek ve farkına vardığım aynı zaman da, ben aşık olmuştum çünkü "Onun gülüşü ilk bahardan daha renkliydi" çünkü o sürekli yanım da olsun istiyordum. Aşık olduğumu kendime açıklamama Mert yardımcı oldu. Aşk o kadar güzel bir duyguymuş ki zaten ne derler "Önce gülüşü seversin sonra aşık olursun." Bende önce Elçin'in gülüşünü sevdim sonra aşık oldum. Kendime açıklayamadığım duyguları hisleri yine bir gün Mert ve Salih'le otururken açıkladım çünkü o gün öyle bir şey yaşadım ki yaşadığım şey,bütün hislerimi ortaya çıkarmaya yetmişti. Koskoca 6 ay ve ben bu 5.ayın başında kendime açıkladım bu duyguları,cidden ben harbi salakmışım ya nasıl duygularıma 5 ay boyunca bi ad koyamadım nasıl halbu ki ilk gördüğümden beri hayranmışım o zaman aşıkmışım ama kendime zor açıkladım eğer o gün olmasaydı ben duygularımı yine açığa çıkaramıycaktım. Ama peki halen niye mutlu değilim,niye hâlâ içim de korku duygusu var,neden Elçin beni sevmezse diye korkuyorum. Ama Mert saçmalıyorsun Elçin sana aşık asıl o korkuyo çünkü gözlerin de gördüm diyor, peki ben niye göremiyorum o bal gözlerde ki aşkı,o korkuyu diye sorduğum da göremezsin tabii çünkü aynı duygular senin gözlerinde de var,çünkü sende aşıksın ve korkuyorsun aynı Elçin gibi o da senin gözlerinde ki korkuyu ve aşkı göremez. "Ağlayan kız seviyordur aşıktır" diye bir söz varmış yine Mert'den öğrendim. Öğrendiğim zaman da aynı şu sözleri duydum. Elçin senin için ağladı yani kız seviyor seni aşık anla artık şunu. Tamam o da beni seviyorsa son zamanlar da niye soğuk davranıyor. Neymiş ben ona son zamanlar da çok soğuk davranmışım,evet tamam soğuk davranmış olabilirim kabul ediyorum ama ben onu kıskandım,kıskandığımı belli etmemek için soğuk davrandım çünkü "Seven kıskanır". Evet kıskanır kıskanmasına ama ben kardeşim dediği kişiden kıskandım,aşkım o kadar gözümü kör etmiş ki ondan başkasını görmüyorum,benim için her yer Elçin,benim için her şey o bal gözler ve o kızıl saçlar.
**************
Elçin'den
Koskoca 5 ay söylemesi kolay ama anlatırken dile gelmesi zor olan bu 5 ayda hayatım yeniden başladı 1 Eylül aslında benim miladımmış hayatımın yeni başlangıcıymış,yeni Elçin için bir adımmış,o yokken hayatım çok boş geliyordu bir şeyler eksik gibiydi ama ne eksikdi bilmiyordum,ama buldum hayatımda aşk yokmuş en önemlisi Barış yokmuş,şu an o olmazsa yine eski soğuk Elçin olurum diyorum ya o benim miladım hayatımın yeni başlangıcı o olmazsa Elçin de olmaz bundan adım gibi eminim. O olmazsa doğru yolu bulamam. Bu koskoca 5 ayda,ben Barış için ağladım o karşımda bin parçaya bölündü,eğlendik güldük bazen senaryo çalışırken didişdik Barış'la birlikte,her gün kahve saatimiz olurda yine Barış'la birlikte, evet Barış'a aşığım ama son zamanlar da bana soğuk davrandı tamam bende soğuk davrandım ama kıskandım napabilirim, sonuçta seven kıskanmaz mı,kıskanır işte bende kıskandım o yüzden soğuk davrandım bide Barış'ın soğuk davranması da cabası. Her akşam mesajlaşırdık,hatta mesajlaşırken bile didişirdik ama şuan tek dediğim şey "Aptalca sırıtarak mesajlaşmayı özledim",soğuk davranmaya başladıktan sonra bana hiç mesaj atmadı ya, ama inat değil mi bende ona mesaj atmadım. Bir gün Sinem bana geldi tesadüf o ki aşık olduğumun bilincine vardığım gündü, saolsun dertleşti benle içimi dökdüm,aşk çok güzel bir duyguymuş,aslında Barış benim ilk aşkım ben hep okuluma önem veren kişiydim,sevgilim oldu ama Barış kadar aşık olmadım, ama ben neden korkuyorum o bana aşık değilse diye,ama Sinem korkmamı soylüyor gidip açık açık ben sana aşğım de diyor,ya ya beni sevmezse arkadaşı olarak görüyorsa dediğim de ise seni arkadaşı olarak görmüyor çünkü sana aşık diyor. Bugün 1 Ekim 8 gün sonra Barış'ın doğum günü aklıma koydum o zaman açıklayacağım çünkü 3 gün önce o kadar güzel bir şey yaşadık ki o zaman o dakika emin oldum Barış'ta bana aşıkdı...#Flashback (3 gün önce)
Yazar'dan
Barış o gün sette güzelce sahnesi çekiyordu ta ki Mert'ten o haberi alıncaya denk.
"Mert ne demek Müdür yok"
"Abi yok işte aradım bütün evi yok,bahçede de yok"
"Mert sen evde değil miydin nasıl çıkıp gitsin bu köpek"
"Bütün kapıları kapattım eminim sonra markete gittim annemin dediklerini aldım 1 saat bile oyalanmadım geldiğimde yoktu."
"Mert emin misin bak eğer yaptığın o pis şakalardansa seni öldürürüm."
"Abi valla bak böyle konular da şaka yapılır mı?"
"Tamam ben geliyorum iyce ara bahçeyi."
Barış koşarak çıktı bahçeden, Elçin önünü kesince durmak zorun da kaldı.
"Elçin çekil önümden acelem var."
"Ne oldu Barış niye gözlerin dolu."
"Elçin Müdür yokmuş,koca evin içinde kaybolmuş"
"Ne demek yokmuş ya bahçe de bir yere gitmiştir. Ayrıca Mert yanında değil miydi?"
"Annem akşam yemek için bir şeyler almaya markete göndermiş 1 saat olmadan gelmiş ama yokmuş evde. Elçin onu bulmam lazım benim,yapamaz o bensiz,mama kabı olmadan yemek yemez suda içmez." dedi Barış gözünden bir yaş damlayarak.
"Ağlama bulucaz Müdür'ü" Elçin de ağlıyordu.
"Ağlamıyorum ben,neyse eve gidiyorum arayacağım Müdür'ü" diyerek arabasına koştu tabii ki Elçin de.
Barış ne oldu der gibi bakıyordu.
"Yanında Olmam Lazım,birlikte arayalım Müdür'ü" Barış ağlarken bile güldü ve arabaya bindi Elçin de tabii,Elçin de binince arabayı çalıştırdı Barış.
"Barış bir şey soracağım? Müdür'ün uyku oyuncağı gibi bir şeyi var mıydı?"
"Yoktu benim yanımda uyuyordu." derken bile ağlıyordu tabii Elçin de.
"Barış telefonun çalıyor."
"Efendim anne"(telefon hapörlerde)
"Yaa Barış bir şey soracağım sana da,sen niye ağlıyorsun?"
"Anne Müdür yokmuş,Mert markete gitmiş geldiğin de yokmuş,sen ne soracaktın?"
"Oğlum Müdür benim yanımda ağlama korkulcak bir şey yok,Mert'i markete gönderince,market uzak diye geldim aldım Müdür'ü ben,sana da şey soracaktım karnı aç bu paşanın mamasını nasıl yapiyoruz diycektim."
"Sen mi aldın anne niye haber vermiyorsun öldük burada. Mamasını kabına koy o yer ,Mert'i ara o gelsin ben geri sete dönüyorum."
"Tamam oğlum sende ağlama artık."
"Bak gördün mü ağlanacak bir şey yokmuş ağlama artık Barış."
Elçin'in yüzünü elleri arasına alarak.
"Ağlama sende kıyamıyorum sana"diyip yanağından öptü.
"Ağlama sende bende kıyamıyorum..."
"Seni seviyorum Barış ama arkadaş manasında."
"Bende seni seviyorum Elçin arkadaş manasında."Hello ben geldim!🙋
Evet yine gecikmiş bir bölüm hepinizden özür dilerim,yorumlar ve voteler artıyor git gide hikayemiz büyüyor sizin sayenizde.🙏
Barış'ı ağlattım demii kızmayın bana çiftimiz iyi günler görecek çok kısa zaman da.😊Bu bizim Whatssap grubumuzun instagram hesabı,büyümemize yardım edin. Bu sayfa için güzel etkinlikler güzel şeyler düşünüyoruz sizin de seveceğiniz şeyler. Şimdiden takip edenlere teşekkürler🙏😊🤓
Yeni bölümümüz oylar ve yorum iyi olursa ve bi aksilik çıkmazsa inşallah Cumartesi..
~~Ezgi🤓🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Seninle Ne Sensiz (ElBar)
Fiksi PenggemarHer şeyi unutun,sil baştan yapıyoruz. Hiç göremediğimiz Elçin ve Barış'ın hallerini bu hikayede keşf ediyoruz. Ne Elçin Yunus'la sevgili ne de Barış Gupse'yle. Aşk tesadüflerle başlar bizimkilerin aşkı da tesadüflerle başladı nasıl mı? Spor...