-7-

5.8K 263 2
                                    

RAFIQ bermain dengan hujung rambut Delisha.Delisha yang sedang ralit menonton rancangan korea kegemarannya hanya membiarkan sahaja Rafiq berbuat sedemikian.Apabila idol kesayangannya keluar membuat persembahan Delisha menampar-nampar lengan Rafiq.

"Auch sayang..sakitlah..kau ni kan diaorang buat persembahan je pun.."rintih Rafiq.

"Wehh Fiqq!!!!Hensemnya abang pinit aku!!!My god Fiqqq!!!"jerit Delisha.

Rafiq menjelingkan matanya ke atas.Dia mengambil alat kawalan jauh dan menukar ke siaran WWE.

"Woii!!Aku tengah tengok tadi..dahlah part chorus!!!"marah Delisha.

Rafiq tersenyum meleret.Dia menutup televisyen dan mendekatkan muka kepada Delisha.Delisha segera menolak tubuh Rafiq.

"Alah bagilah can sekali.."kata Rafiq dan memuncungkan bibirnya.

Rafiq melihat Delisha yang diam tidak berkutik sedari tadi.Rafiq turun dari sofa dan melihat Delisha sedang menangis.Rafiq mula berasa gelisah.

"Wehh..kenapa kau menangis wehh..aku buat salah dekat kau ke.."kata Rafiq.

"Infinite aku!!Dah habis!!"teriak Delisha.

Rafiq menjelingkan matanya ke atas."Aku ingat kenapa lah tadi.."

"Ni semua salah kau..kalau kau tak tukar cerita WWE tadi mesti aku dapat tengok dorang sampai habis.."tangis Delisha.

"Alahhh..kau tengok aku jelah weh..aku ni hensem ape.."kata Rafiq memuji dirinya sendiri.

Tangisan Delisha kedengaran semakin kuat.

"Dah kenapa pula kau ni?Kena sampuk eh?"tanya Rafiq.

Delisha menggelengkan kepalanya dan menjawab"Takk..aku sedih..sebab dapat suami macam kau ni..kesian kau kan..mesti takde orang puji kau hensem kan..sebabtu kau puji diri sendiri.."kata Delisha"Ya Allah ya tuhanku..mengapa lelaki di hadapanku ini sungguh menyedihkan Ya Allah..aku bermohon kepadamu Ya Allah agar kau ubahlah dirinya"tambah Delisha sambil menadahkan tangannya.

Delisha ketawa terbahak-bahak.Tangisannya tadi sengaja dibuat-buat.Rafiq di sebelahnya menjeling tajam.

"Eh makcik..lelaki menyedihkan depan kau ni lah yang jadi suami kau tau.."balas Rafiq.

"Emmm tulah.."kata Delisha sambil mengagguk.

"Apa yang tulah?"tanya Rafiq.

"Tulah..kenapa aku jumpa kau..kalau tak mesti aku dapat suami Encik Perfect 100!"kata Delisha lalu ketawa.

"Eyy..ada juga aku rogol kau dekat ruang tamu ni karang Delly.."kata Rafiq.

Delisha sudah menelan air liur apabila mendengar perkataan 'rogol' terpacul keluar dari mulut Rafiq.Mukanya serta merta berubah 360 darjah.

"Weh Fiq..kau nak kopi tak?Aku buatkan.."kata Delisha.

"Kecutt..kecutt.."ejek Rafiq sambil gelak terbahak-bahak.

Delisha mempunyai satu idea untuk mengenakan Rafiq semula.Dia duduk di hadapan Rafiq dan mendekatkan mukanya.Perlahan-lahan Delisha mengucup bibir Rafiq lembut.Tangannya mula menjalar di lengan Rafiq.Rafiq yang mulai tewas dengan perlakuan Delisha tidak sedar akan apa yang akan menimpa dirinya sebentar lagi.Delisha mencubit lengan Rafiq sekuat hatinya lalu berlari pergi ke bilik tetamu.

Muka Rafiq berkerut seribu menahan bisa cubitan Delisha.Kedengaran tawa Delisha dari bilik tetamu.Rafiq tersenyum sinis lalu pergi ke laci di sebelah pintu bilik tetamu.Dia mengeluarkan sebentuk kunci.Dia memasukkan anak kunci tersebut ke dalam lubang tombol dan membukanya.Dia melihat Delisha yang sedang ralit ketawa berguling di atas katil.

"Best gelak?"kata Rafiq dan mengunci pintu.

Delisha yang mendengar suara Rafiq menelan liur berkali-kali.Tulah orang kata jangan pernah buat perangai berani mati.Hah sekarang ni habislah kau Delisha!

Rafiq tersenyum sinis dan memanjat katil bersaiz sederhana itu.Dia merangkak mendekati Delisha yang kini sudah menimbuskan badannya dengan bantal.

"Kau yang start dulu ehh Delly..kau nak sangat kan?"kata Rafiq.

Rafiq mengangkat bantal yang menimbusi badan Delisha satu persatu.Dellisha menutup matanya apabila tiada bantal lagi yang tinggal untuknya melindungi diri.Delisha membuka matanya perlahan-lahan apabila tiada apa yang berlaku terhadapnya.

Gasp!Muka Rafiq sangat hampir dengannya.Delisha mula menelan liurnya yang terasa kelat.Dia menatap anak mata Rafiq yang tidak beralih sedari tadi.Rafiq mengucup bibir isterinya itu dan meleraikannya.Delisha terkejut dengan tindakan Rafiq itu.

"Aku tahu kau tak bersedia lagi.."kata Rafiq dan turun dari katil.

Delisha berasa lega bercampur simpati.Kasihan dia melihat Rafiq.Dari awal perkahwinan mereka sehingga ke hari itu Rafiq masih belum pernah menyentuhnya.

"Weh Fiq.."panggil Delisha.

Rafiq memusingkan badannya menghadap isterinya itu.
Delisha melihat Rafiq yang sedang menunggu kata-katanya.

"Aku..aku rasa aku dah..aku..aku.."kata Delisha tersekat-sekat.

"Kau apa?"tanya Rafiq lalu kembali duduk di birai katil.

"Aku rasa..aku dah sedia.."kata Delisha.

Maka dengan rasminya mood Rafiq bertukar menjadi miang semula!Nasib kau lah Delly!!

"Kau serious ni Delly..jangan nangis pula nanti.."kata Rafiq.

"Kejap..kejap..bagi aku berpantun dulu.."kata Delisha.

"Aikkk..pantun pula..kau ingat ni rombongan belah lelaki nak masuk rumah pengantin perempuan ke apa?"kata Rafiq.

"Dua tiga kucing berlari..mana nak sama si kucing belang.."

"Masalah ni kau yang cari sendiri..harap tabah lah ya Delly ku sayang.."pintas Rafiq.

Rafiq tersenyum miang dan mula menerkam rusa di hadapanya.

***********************************

Okay okay..relax relax..tenangkan fikiran dulu..maaf sebab part di atas amattttttt sangattttttt menggelikan..huaaaaa plis I belum habis spm lagi!!!hampir ternoda jari author create part mcmtu..maaf maaf author baru 16 so takleh lebih-lebih..cukuplah setakat tu aje ehh..lmao..okaylahh bye byeee..Assalamualaikum 💞💞💕💕

#pls vote and comment 💕

En.Husband Mr.PoyoWhere stories live. Discover now