3

1.2K 20 0
                                    

"Murphy, wees niet te luidruchtig. Ik hoorde dat ze een harde klap had gehad en de bult op haar hoofd zag er niet heel vrolijk uit." Dus zijn naam is Murphy! Dacht Clarke, terwijl ze deed alsof ze sliep. Op een gegeven moment hoorde ze niks meer, maar ze wist dat Murphy nog in de kamer zat. Ze bleef liggen, maar ze begon een zuurstoftekort te krijgen onder deze dekens. Toch bleef ze liggen totdat ineens haar deken een beetje naar beneden werd geschoven en hij haar gezicht kon zien. Ze deed haar ogen nog dicht, maar Murphy had door dat ze wakker was. "Je kan nu zonder problemen meekomen en dan kun je je wassen en daarna met de baas spreken, of je gaat tegenstribbelen en krijgt nog zo'n spuitje waardoor je weer een paar buiten bewustzijn bent en je met nog meer hoofdpijn wakker wordt." Clarke keek voorzichtig omhoog en wist dat ze nu maar even mee moest werken, want ze voelde zich ontzettend smerig en ze wist dat er naar die bult op haar hoofd gekeken moest worden. Ze probeerde op te staan. Dit ging nog met best veel moeite, waardoor Murphy haar ondersteunde. Ze vond het heel raar dat ze nog niet gemarteld was, maar in plaats daarvan met respect behandeld werd. Hij zette haar in een rolstoel en duwde haar uit de kamer, door de gang in de lift. In de lift was er zelfs een muziekje voor de sfeer. Ze kende het nummer, het was Starboy van The weeknd. Dit nummer draaide ze toen Murphy haar ontvoerde. Murphy herinnerde het zich zelf ook en zei "Wat een toeval, haha." Hij moest er hard om lachen, maar ik zag de humor er niet zo van in. Ik zag dat ik in een gebouw zat met 10 verdiepingen. Waar ben ik in hemelsnaam, dacht Clarke. De liftdeuren opende op de 3e verdieping en ze had meteen door dat dit een verdieping was waar er werd gesport en gedoucht. Ze werd naar een douchehokje geduwd en Murphy zei: "Je hebt 20 minuten om je te douchen en op te frissen. Doe niet de moeite om te ontsnappen, want er is maar een deur naar buiten en daar sta ik." Hij duwde me naar binnen en deed de deur achter me dicht. Ik zag een set nieuwe kleren liggen. Ik draaide de douche kraan open en kleedde me uit.

In love with the maffiaboss who kidnapped meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu