Herkes kraliyetlerde prensler ve prenseslerin sadece çocuk yapmak için evlenmediğini biliyor, değil mi? Bunun iki kraliyetin birliğini ve barışını sağlamak ya da ortak çıkarlar için çocuklarını evlendirmek olduğu bilinir.Kore'de bulunan en büyük iki krallık Jeon ailesinin krallığı ve Park ailesinin krallığı bunu yapmıştı. Bundan sonraki olacak çocuklarını evlendirme sözünü birbirlerine verip evlendirmişlerdi. Jeon Krallığı'nın büyük oğlu ve Park ailesinin tek kızı evlendirilmiş, ortaklık sağlanmıştır. Bu ortaklık güzel idare edilmişti bir süre, taki yıllar geçtikçe o alınacak büyük haber hiçbir zaman duyulmamıştı.
Prens Kwang ve Prenses Jihyun'un çocukları olmuyordu. Bu ülkenin geleceği açısından kargaşaya yol açmış, halkı tedirgin etmişti.
İki krallığın şimdiki hedefi başkaydı. Bu sefer gerçekten başkaydı. Çocuk haberi alamayan başka krallıklarla araları bozulacaktı, ortaklık çatırdayabilirdi.
Evlendirme amaçlarının sadece çocuk olmadığını başta belirtmiştim değil mi? Jeon Kraliyeti'nin küçük oğlu ve Park Kraliyeti'nin tek oğlunu evlendirme kararı alınmıştı.
Erkek ve erkek evlendirilecekti ama krallıkların huzuru sağlanacaktı. Bu tür ilişkilerin halk arasında özellikle kraliyetlerdeki örnekleri oldukça fazlaydı, bu yüzden yadırgayacak bir insan olmayacaktı.
İki genç çocuk da bu olaydan habersizdi ve sadece bir kez görüşmüşlerdi o da büyüklerinin düğünleriydi.
İki aile çocuklarını tekrar bir araya getirmek için çalışmalarına başlamıştı artık. Bu çocuklar evlendiğinde başka ülkelerin tehditlerini de alamayacaklardı çünkü ortada iki prens olacaktı.
*
Bayadır kütüphanedeydi atayım dedim, bir ara başlarız buna da ajjdşdjfldsigk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Prince |Jikook|
ФанфикJeon Kraliyeti ve Park Kraliyeti evlendirdikleri büyük çocuklarından çocuk haberi alamayınca dış tehditler yüzünden iki kraliyette iki oğlunu evlendirme kararı alır. İki aile çocukları tekrar bir araya getirmek için çalışmalarına başlamıştı artık...