💟Хүсэл Биелүүлэгч Шидтэн💟 3-р хэсэг

530 28 0
                                    

Цайны газраас гаран шалгалт авсан ангируугаа орон цүнхээ авчихаад сургуулийн 00 орон толинд хараад дахиад л өөрөөсөө цочин ориллоо ............

Би~ ААААААААААААААА энэ одоо ЮУУУУУ ВЭЭЭ???? ИЧМЭЭР ЮМАА!!! САЯ ОЛНЫ НҮДЭН ДЭЭР ИЙМ БАЙДАЛТАЙ ЗОГСОЖ БАЙСАН ГЭЖ ҮҮҮҮ???? Гээд гүн шоконд орлоо

БОДИТ БАЙДАЛ №1

ӨГЛӨӨ ГЕЛЬДСЭН ҮС НЬ ТҮРҮҮНИЙ ОРСОН БОРООТОЙ НИЙЛЭГЖЭЭД ҮСИЙГ НЬ АРАЙ ЯДАН ТОГТООЖ БАЙСАН.. ГЭВЧ СУРГУУЛИЙН ЦАЙНЫ ГАЗАР ИЙШ ТИЙШЭЭ ХАРАН ТОЛГОЙГОО ИХ СЭГСЧИЖ ДЭЭРЭЭС НЬ БААХАН БӨХИЙЖ ТОНГОЛЗООД БАЙДЛЫГ УЛАМ ХҮНДРҮҮЛЖ ХӨӨРХИЙ ГЕЛЬ ТЭСВЭР АЛДАН ҮСНҮҮДИЙГ НЬ БАРЬЖ ЧАДАХАА БОЛЬЖ АЛДАЖ ЭХЭЛСЭН

Би~Тэгээд л тэр охидууд миний өрвийсөн үсийг хараад тэгэж хэлсэн юм байна шд.. Аргагүй ш дэээ аргагүй СЭ ХИ минь чи ч өнөөдөр хангалттай их адал явдал тууллаа.. Гэхдээ одоо яаж ийм байдалтай харина? Гэдэг л байна. Ер нь үсээ угаачихвал гайгүй болох байх...

Гээд карантанд нь толгойгоо арай ядан багтаан нуруугаа чилээн байж зогсон гараараа ус онгойлгох гэж байгаад цэв хүйтэн ус гоожуулаад цочин дээш өнгийхдөө дагзаа цоргонд нь урчих шиг болов. Аймшигтай өвдөн доош тонгойсон хэвээр дагзаа даран зогстол духаар нэг бүлээн зүйл урсах нь мэдрэгдэж дээш өнгийтөл 00-н хаалга онгойж гаднаас цэвэрлэгч эмэгтэй орж ирэн намайг харсанаа аймшигтай чарлан...

Цэвэрлэгч~ АААААА С-С-СҮНС

Гээд хаалга саваад гараад гүйчих нь тэр.

Би~ А-ААААААА Х-ХААНА?????????

Би ч нэг иймэрхүү юманд итгэдэг болохоор байрандаа хөшин айсан нүдээр эргэн тойрноо болгоомжлонгуй гүйлгэн хараад өөрийнхөө толинд туссан тусгалыг санамсаргүй олж харан орилох биш энэ удаад бүр ухаан алдахаа шахав

БОДИТ БАЙДАЛ №2

ТЭРЭЭР САЯХАНЫГ ХҮРТЭЛ ЗҮГЭЭР БАЙСАН БАЙЖ ҮСЭНДЭЭ ХЭТЭРХИЙ ИХ АЧ ХОЛБОГДОЛ ӨГДӨГӨӨСӨӨ БОЛЖ ҮСЭЭ КАРАНТАНД УГААХААР ШИЙДЭН ТОЛГОЙ ДЭЭРЭЭСЭЭ ХҮЙТЭН УС ГООЖУУЛАН ЦОРГОНД ДАГЗДУУЛАВ. ХӨӨРХИЙ МИНЬ СЭГСИЙСЭН БАС ӨВДСӨН ТОЛГОЙГОО ХАМГИЙН ИХ ӨВДӨЖ БУЙ ГАЗАРТАА ДАРАН ДООШОО ТОНГОЙН БАРЬХАД ЦУС НЬ ДУХААР НЬ НЭГ УРСАВ. ЦЭВЭРЛЭГЧИЙН ТУХАЙД БОЛ ӨНӨӨДӨРХӨН АЖИЛД ОРСОН ШИНЭ ЦЭВЭРЛЭГЧ БАЙЛАА Л ДАА. ТЭГЭЭД ДАРГААСАА ТУШААЛ АВАН 00-Н ӨРӨӨНӨӨС УГААЛГЫН ХЭРЭГСЭЛЭЭ АВАХ ГЭЖ ОРТОЛ ӨӨДӨӨС НЬ СЭГСИЙСЭН БАС Ч ГЭЖ БОЛООГҮЙ ЦУС НӨЖТЭЙГӨӨ ХУТГАЛДСАН ЮМ ЗОГСОЖ БАЙХААР ЧИНЬ СҮНС ГЭЖ ЧАРЛАН ЗУГАТАХ НЬ АРГАЧГҮЙ БИЗ. ГАЛЗУУРАХАД ГАНЦ ХУРУУ ДУТУУ ТЭР ӨДӨРТӨӨ БУЦАЖ АЖЛААСАА ГАРСАН ДАА ЗАЙЛУУЛ:')))

~Миний талаас~

Арай гэж ухаан орон өөрийгөө таниад бүлээн усаар нүүрлүү урссан цусаа арчиж цэвэрлээд алчуур хайн цүнхээ ухтал нимгэн малгайтай цамц гараад ирэв.

Би~Ямар азаар цүнхэнд малгайтай цамц байсан юм? Залхуурал ч бас зарим талаараа ашигтай юмаа :3 *ҮХЭХ ГЭЖ БАЙЖ БАС МААЗРАХТАЙГАА*

малгайтай цамцаа форм дээрээсээ давхарлан өмсөж давхарт нь малгайг нь өмсөөдгэрийн зүг алхав. Бороо ч зогсчихсон гадаа чийг үнэртээд үнэхээр гоё байсан болохоор таксинд суулгүй алхахаар шийдсэн нь энэ.Толгой өвдөж гэртээ хурдан харих минь гэж бодож байсан ч өөр бодлууд үүнтэй чихэлдэн орж ирж байлаа..

*Тэр залуу захирлын хүү байсан юм байхдаа? Ер нь захирлын хүүг хүлээгээд шалгалт авж эхлээгүй байсан бололтой?!!! За яахав захирлын хүү гэж бодъё, гэхдээ *УУЧЛАЛТАА АРАЙ ӨӨРӨӨР ИЛЭРХИЙЛЭХ ЮМ БИШ ҮҮ??* Гэдэг нь одоо юу гэсэн үг юм бол? Тэгэж их мөнгөндөө цатгалдсан, бүх хэрэгцээ нь хангагдсан баян захирлын хүү над шиг хар бор амьдралтай охиноос юу хүссэн юм бол?? АРАЙЙЙЙ НӨГӨӨӨӨӨ!!!! за арай ч үгүй байлгүй дээ*

Гээд өөрийнхөө хачин хачин бодлоосоо ичин эргэн тойрноо хартал гадаа аль хэдийн харанхуй болжээ. Ядаж байхад зун эрт харанхуй болдгыг ч хэлэх үү?! Гаднах төрхөөрөө хальт эрэгтэйлэг харагддаг ч гэсэн дотроо эмэгтэй л юм болохоороо харанхуйгаас жаахан жийрхэн элдэв юм бодохоо болиод хурдан хурдан алхаж эхэлтэл ард лааз өнхрөөд цаад байрны буланд юм түжигнээд унах нь тэр.

Хүн л юм хойно сониуч зандаа хөтлөгдөн доороо зогсоод чимээ гарсан зүг эргэж хартал харанхуй болохоор юу ч харагдсангүй. Нүдээ онийлгон харахыг хичээсэн ч харагдсангүй гэтэл улам түжигнээд шил хагарах сонсогдож нэг зүйл наашаа ойртоод байгаа юм шиг санагдан би ч сандарсаар цүнхээ уудлан утсаа гаргаж ирэн гэрлийг нь асаагаад тэр зүг тусгалаа. Аз болж хэн ч байхгүй байв. *Саяных миний төсөөлөл байсан бололтой*гэхдээ л юу байсныг нь мэдэх гээд ойрттол нүдний буланд нэг юм сүүтэгнэх шиг болоход цочсондоо утсаа газар унагаахад гэрэл нь унтарчихав. Нүд минь харанхуйд дасаагүй болоод ч тэр үү эргэн тойрон тас харанхуй болж би доош суун утсаа хайтал баттерей нь салчихсан байв. Гэхдээ энэ удаа яг нэг зүйл надруу ойртох нь мэдрэгдэж нуруугаар хүйт даана.

Би~Бурхан минь адал явдал дуусаагүй гэж үү? Энэ хавиар хулгиан ихтэйг ч хэлэх үү*БИ Ч ИНГЭЭД ӨНГӨРДӨГ ЮМ БАЙЖ ЭЭ!!!*

ДУУССАН 💟Хүсэл Биелүүлэгч Шидтэн💟 (Manyshot) EXOWhere stories live. Discover now