16

4.8K 225 8
                                    

Nowa książka na profilu u mnie o Niallu Horanie zapraszam 💜

Powolnym krokiem wchodzę niepewnie na teren szkoły. Staje pod wejściem i wpuszczam  i wypuszczam  powietrze. Po chwili otwieram drzwi i stawiam pierwsze kroki na pustym holu szkolnym, który będzie zapełniony dokładnie za dziesięć minut, mam czas aby się przebrać i dyskretnie pójść do łazienki, nie chcę aby Devries i jego paczka mnie zaczepili, dostała bym wpierdol odrazu przed lekcjami czego właśnie chcę mocno uniknąć. 

Wchodzę do szatni, widzę poszczególne osoby, które nawet nie zwracają na mnie najmniejszej uwagi. Zbytnio nie odstaje od tłumy, tak właściwie to wcale. Jedynie co jestem jedną z tych osób, które słyszą na codzień obelgi, jednak najgorsze jest to kiedy dostajesz z pięści w brzuch lub inną część  ciała, to jest straszne. 

Wychodząc z szatni szybko zaczęłam biec w stronę łazienki jednak coś nie wyszło i walnełam o kogoś klatkę piersiową i upadłam tyłkiem na podłogę, super.

Spoglądam na góre i widzę Devriesa, nie mam ochoty na kolejne ciosy, proszę. Chłopak podnosi ręce a ja automatycznie zamykam oczy i czekam na uderzenie z jego strony, przez parę sekund nie dostaje wiec lekko uchylam powieki i widzę uśmiechnięta twarz Leondre, który podaje mi rękę. Łapie ja i wstaję.

-Następnym razem uważaj.-Mówi spokojnym tonem i odchodzi, a ja w totalnym szoku wchodzę do toalety.



****

Dziś taki trochę inny ; )) chcecie czasami takie rozdziały ? Jeżeli tak nie ma sprawy Haha 

Nowa książka na profilu tym razem o Niallu Horanie!

Wpadajcie na grupę na fb : Jednorozce vicifxx 

Stalker L.DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz