Günler geçiyordu. Buraya alışıyordum. Ayrıca bir arkadaş edinmiştim. Adı Beatris'ti. Ama tek çözemediğim nokta Justin'in kötü çocuk havalarıydı. Bu kadar para içinde kendince haklı olabilirdi. Ayrıca yakışıklı ve tatlıydı. İçten duygusal ve samimi olduğu, biraz konuşunca bile anlaşılıyordu. Bunu gizlemesi oldukça saçmaydı. 2 hafta önce Justin'e Jeff'in ondan kalır yanı yok derken yalan söylemiştim. Kesinlikle Justin daha yakışıklı ve havalıydı. Fazlasında gözüm olmasa da, neden benim olmasın? Aslında olabilirdi. Ama her gün başka biriyle para vererek yatan biriyle sevgili olamazdım. Gururumu bu kadar alt seviyeye getiremezdim.
Akşam
İlk defa akşam yemeğine babam gelebilmişti. Otele gitmek istediğimi söyledim. Bir ay tatil yapabilirdim. Babam izin verdi ve her şeyi ayarlıyacağını söyledi.
Bunu tek başıma yapmak istemiyordum. Ne de olsa zengindik, babamdan Beatris için de odaya ek bir yatak atıp atamayacağını sordum. Buna da izin verdi. Benle geçiremediği zamanları böyle telafi edecekti. Ben de mutlulukla yemeğimi bitirip sofradan kalktım. Odama çıktım. Ve tabiki Justin ve bir kızı aynı manzarayla gördüm. Bu sefer perdeyi kapatmadım ve Beatris'i aradım:
Bunlar Beatrice
Bunlar Ari
--Hey Beatrice, hemen bavullarını hazırla.
--Noldu?
--Otele gidiyoruz!(Biraz çığlıkla söyledim)
--Ariana sonunda babanı ikna ettin mi?
--Evet. O kadar basit oldu ki.
--Jeff gelecek mi?
--Jeff mi? Ona söylerim ayarlar. Bugüne kadar zaten onun beni götürmesi gerekiyordu.
--Tamam, tatlım ben bavulu hazırlamaya başladım kapatıyorum.
--Görüşürüz tatlım!
Telefonu kapatıp aceleyle bavulumu hazırlamaya başladım. Her ihtimale karşı 2 tane elbise aldım. Saks mavisiydi biri tabiki, diğeri de toz pembeydi. Sonra onlara uygun topuklular aldım. 20 tane tişört, 15 tane şort, 4 tane sandalet, 8 tane terlik aldım. Sonra ellerimi belime koydum ve çocuklarımdan bile ayırmayacağım makyaj malzemelerimden hangilerini seçmem gerektiğine baktım. 4 dakika falan böyle durduktan sonra neredeyse hepsini ayrı bir plaj çantasına koydum ve gözlerimi kısarak şaheserime baktım.
Pencerenin ötesindeki şaheseri de merak etmiştim. Oraya baktım. Duştan çıkmıştı. Kız orda yoktu. Onu biraz inceledim. Beni fark etmemişti. Sonra telefonumu elime aldım ve Jeff'i aradım:
Ari böyle
Jeff böyle
--Bebeğim, yarın otele gidiyorum geleceksin değil mi?
--Ariana özür dilerim.
--Gelemeyecek misin?
--Ariana, burda daha fazla kalamam.
--Nasıl yani, sen dememiş miydin aşk mesafe tanır mı diye? (Gözümden bir damla yaş döküldü)
--Ariana üzgünüm.
Telefonu yüzüme kapadı. Gözümden yaşlar akıyordu. Yapacak bir şeyimin olmaması gerçeği yüzüme çarptı. Dizlerim üzerine düştüm ve elimle yüzümü kapadım. "I am not your angel, Jeff" dedim. Olamazdı. Benden intikam almak için benimle tekrar sevgili olamazdı
Beni tekrar ağlatamazdı, olamazdı.
En kötüsü de benim duygularımla oynayamazdı.
OLAMAZDI!Multi Beatrice 😍😍😂😂😘