Strawberry

37 8 3
                                    

       Biraz daha kendimi iyi hissedince ayağa kalktım ve hemen duşa girdim. İnanmak istemiyordum. Beni kandırmış olamazdı. Çünkü bu cidden onun sonu olurdu. Kafamdan aşağı soğuk suyun inmesini bekledim. Sonra çilekli duş jelimden bolca alıp vücudumu yıkadım. Saçlarımı çilekli şampuanla yıkadım ve çıktım. 

     Üzerime oldukça rahat bir tişört ve şort giydim. Sonra aşağı bahçeye indim. Babamla annem burda değildi. Hamak vardı. Buraya oturdum ve telefonumu unuttuğumu farkettim. Gidip telefonumu ve kulaklığımı aldım ve şarkı dinlemeye başladım.

1 saat sonra

      1 saattir şarkı dinliyordum ve bundan oldukça memnundum. Hamakta uzanır vaziyetteydim. Gözlerim kapalı olduğu için daha daha huzurlu hissediyordum kendimi. Sonra üstümde bir nefes hissettim hemen gözümü açtım. JUSTİN Mİ?

     Oturur vaziyete geldim ve "Burda ne işin var?" dedim. Sesim biraz ağlamaklı ya da bilmiyorum, çok kırılmış ve duygusal çıkmıştı. "Ağladığını gördüm ve şu sevgilinden dolayı olduğunu düşündüm. En az benim kadar kötü bir çocukmuş." dedi ve kahkaha attı. Ne komikti ama! "Çok mu komiğine gitti Justin, yürü git paranla başka bir oyuncak satın al!" dedim bağırmadan. "Aslında ücretsiz bir oyuncak varken genelde paralısını tercih etmem." dedi. Gözleri bir an dudaklarıma kaydı. İstemsiz alt dudağını ısırmıştı. "Bak, moralim oldukça kötü. Hatta senin düşüncelerin veya kalbinden daha kötü. Bu yüzden benimle uğraşma rica ediyorum." dedim.  "Pekala, sanırım laf yarışında geçemeyeceğim tek varlık sensin.Ödül olarak bana gerçekten ne olduğunu anlatabilirsin." dedi. Bu çocukta bipolar bozukluk vardı. Kesinlikle emindim. "Emeğimle kazandığım için anlatayım bari." dedim. Yalandı, sadece konuşmaya ihtiyacım vardı. "Aslında özet geçmem gerekirse benim ona yaptığımın aynısını yaptı. Ama o benim gibi bu defa özür dilemeyecek sanırım." dedim. Yanıma oturmuştu. Omuz silkti ve "Bu durumda yapabileceğin en mantıklı şey intikam almak." dedi.  "E tabi bu intikam içinde biri lazım." dedim. Bana yan bir bakış attı. Belli etmemeye çalışarak bakmıştı. 

     Ben de "Büyük ihtimalle en yakın arkadaşı en mantıklısı olacak. O zaten bana takıktı." dedim. "Canını acıtabilmen için ondan daha üstün biriyle bunu denemen gerek." buna karşılık kıkırdadım ve "O zaman o kişinin sen olma ihtimali yok." dedim. "Sen ne dersen de, neyi savunursan savun ben ondan daha üstünüm. Yakında o çocuğun babasının şirketi bizim olacak. Sadece izle." dedi. "O günü bekliyorum." dedim. Omzuma vurdu ve "Daha iyi hissetmiyorsan seni şuracıkta öldürürüm. Hiçbir kıza bu kadar tavsiye vermem. Kıymetimi bil." Yine kıkırdadım ve "Ben 'hiçbir kız' sıfatında değilim, onlardan ayrıyım. Ayrıca gerçekten daha iyi hissediyorum, teşekkürler Jus." dedim. Sonra sarıldım.

Ondan ayrıldım ve "Sanırım uyumalıyım. Yarın erken kalkmalıyım." dedim. Kafasını salladı ve "Görüşürüz." dedi. Ben de el sallayıp yukarı çıktım. Neden erken uyanmam gerektiğini sormamıştı. Bu biraz beni kırsa da belli etmedim. Sonuçta biraz daha iyi hisseden ben, ve ömründe ilk kez iyilik yaptığına inandığım Justin vardı.

--------

  Focused, I'm focused
Odaklandım, odaklandım
She got a body like that
Kızda o şekil bir vücut var
I ain't never seen nothing like that
Ben o vücudun hiçbir yerini göremedim
Like a fantasy in front of me
Önümde bir fantezi gibiydi
I think that something special is going down
Özel bazı şeylerin olduğunu düşünüyorum
That's right I think she foreign
Onun bir yabancı olduğunu düşünüyorum evet bu doğru
Think she foreign, got passports
Yabancı olduğunu düşünüyorum, farklı bir pasaportu var
Mi amor started slow, got faster
Aşkım yavaş başladı, sonra hızlandı..

Confident ^^

Bu şarkıyla Justin'in duygularını anlayabilirsiniz. Bölümle de uyumlu...  Bu arada multideki her şarkının çevirisine bakıyom öyle koyuyom yoksa kafandan sallama değil, tüm şarkılar gidiyo jsjsjs.

YOUR HEART \ JARIANAWhere stories live. Discover now