Böylece geçen bir ilk günden sonra eve gittim. Justin'le geçen iki dersim ve Francis'le geçen 4 dersim vardı. Hocalar eğlenceliydi. Yani öyle demeliyim sanırım, yerin kulağı var.
Bunların yanı sıra Justin'in ilk günden fanları çıkmış ve benle sataşmıştı. Francis'e de sanırım 3 kişi asılmıştı. Justin pek umrumda değildi ama -
(Sen ciddi misin neden laf soktun acaba?)
Bu sadece, kendimi korumam içindi özel bir şey değildi iç sesim. Her neyse -
(Ama ben Francis için bunu yaptığını görmedim.)
Ama onlardan sadece biriyle karşılaştım ve koluna girerek yeterli cevabı verdim. Sonuç olarak birçok düşman edinmiş olabilirim ve bu hiç mi hiç hoş olmadı.Bunları atlatmak için biraz zehirlenmek eğlenceli olabilirdi. Francis'le mesajlaştık ve onun barına geleceğimi söyledim. O da bugün başka bir bar için iş aldığını söyledi. Yani ya yalnız gidecektim ya da gitmeyecektim.
Yalnız gitmeyi tercih ettim. Bu yüzden hızlıca hazırlandım. Siyah bir kot pantolon, siyah bir ceket ve beyaz bir büstiyer gidim. Saçlarımı at kuruğu yapıp siyah bir ruj sürdüm. Kirpiklerimi iyice rimelleyip eyeliner çektim. Sanırım biraz daha gotik bir hal almıştım. Bu yüzden çok kişinin ilgisini çekmeyecektim.
Annemin arabasını habersiz almış olabilirim. Ne var yani? Bana araba alınmadığına göre? Biraz hızlı sürerek kulübe vardım. Park edecek bir yer bulup park ettim.
Sıra içeri girmeye gelmişti. Önce bodyguardlar beni almadı. Kimliğimi gösterdiğimde (büyük ihtimalle kim olduğumu anladılar) içeri girmeme izin verdiler.
Köşelerde bir yere geçtim. Barman'dan bira istedim. Yüzümü görünce önce bir inceledi. Sonra kaşlarını yukarı kaldırıp birayı hazırladı. Bana verdi. Sonra diğer tarafa gidip telefonla konuştu. Cidden ne olduğunu anlamadığım için biramdan birkaç yudum aldım ve etrafa baktım. Zenginlerle sarmaş dolaş olmuş ucuz kadınlar mı dersiniz, çifter çifter gelmiş sürüler mi dersiniz, benim yaşlarımda bad boy grupları mı...
Bir dakika ne?
Badboy grubu mu?
Badboy
Justin!
Gördüklerimin gerçek olmadığını düşündüm ama yine de hızlıca önüme dönüp derince bir nefes aldım. Sonra biramdan içtim. Kafamda olan kapşonu yokladım. Yani şimdilik tanınmayacaktım. Ama sarhoş olmamayı ümit ediyordum. Çünkü saçma bir hareket yapabilir ya da bilmiyorum işte. Güzel şeyler olmayabilirdi. Tekrar oraya bakma cesaretini kendimde göremedim ve birayı tek dikişte bitirdim. O anlık bir istekti ve sadece. Ah sadece yaptım işte. Sonra biraz bekleyip arkamı dönmeden tuvalete gittim. Tuvalette elimi yıkadım ve bilmiyorum. İyi değildim. Ya da sanırım çok iyiydim. Aslında tam ortasıydı. Ufuk çizgisi gibi. Olan her şeyi unutmuş gibiydim ama sadece Justin'i hatırlıyordum. Francis'iyse cidden aklımın ucundan bile geçirmiyordum.
En sonunda buna alışabilince kapşonumu kafama taktım ve dışarı çıktım. Uzun ve çok hafif ışığı olan hol gibi bir yer vardı. Biraz uzundu. Geçerken bir şey gördüm. Bir kızla bir oğlan öpüşyordu ve benim yaşlarımdaydı. Ayrıca bu koku.. Bir dakika NE? Bu Justin'di ve bana lafatan kızlardan biriyle öpüşüyordu. Yani buna bu bilinçle dayanamadım ve kızı hızla ittirdim. Justin'in dudağına kısa bir öpücük koydum ve bizi şok etkisiyle izleyen kıza ayrıldığımızda "O BENİM SÜRTÜK, ŞİMDİ DEFOL GİT!" dedim. Justin de olayın etkisinde çıktı. Ben duvara yaslanmış ve başımı tutmuştum. Başıma fena bir ağrı girmişti. Justin en sonunda bana bakmayı kesip:
-- S-Sen cidden. Bunu neden yaptın? Bunu biraz sinirle karşılayıp ona doğru yaklaştım ve:
-- Ben - bunu - sana - aşık - olduğum için - yaptım.Her kelimede parmağımla onu ittirdim ve o da geriye bir adım attı. Duvara yaslanan şimdi oydu. Gözüme dolan yaşları bıraktım ve akmasına izin verdim:
-- SEN CİDDEN BUNLARI BİLEREK Mİ YAPIYORSUN? SÖYLESENE? YANİ BU KADAR ZAMANDIR BİLMİYOR MUYDUN? Derin bir nefes aldım çünkü bağırdığım için yorulmuştum:
-- Şu an bağırdığım için yorulan boğazım ağlarken ne kadar daha fazla yoruldu, bu kalbim kaç kat daha fazla acı çekti? Biliyor musun sen biliyor musun? Hıçkırmaya başladığımda kulağından çekildim ve geriye doğru birkaç adım gittim. Düşmüş olan kapşonumu umursamadan ellerimle yüzümü kapadım ve ağlamaya başladım.
VEEE BÖLÜM BİTER. KISA AMA BİR TANE DAHA BÖYLE ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM GECE YÜZDE 50 İHTİMAL. AYRICA EVERDAY ÇIKTI. BİR DE TWO JUSTİN KONUSUNDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
NEYSE EVERYDAYİ ŞU BÖLÜM İÇİN KOYDUM AYRICA YENİ ÇIKTI (LYRİC VİDEOSU)
Sana her gün bu işi yüklüyorumGece çöktüğünde güneş doğana kadarKötü bir çocuğa aşık olmaktan bıktınArzumla anlaşmaya varamıyorumSorun benim için yaptığın şey değil, ben de senin için aynısını yapıyorumKıvırmayacağım ve hata yapmayacağımGeçmişimde çok yaptım (doğru)Senin inandığın şeyler için savaşacağım...