Şok olmuştum. Bu Francis'ti ve ben onu tanıyamamıştım. Üstüne bir de onu oyunum için kullanmıştım. Bu cidden iğrenç bir şeydi ve. Ve ben bunu nasıl yaptığımı bilmiyordum.
Bir tarafta bana yıllardır aşık olan, istediğim her şeyi yapacak biri vardı. Beni biraz olsun sosyalleştirmişti. Onun sayesinde Jeff'le tanışmıştım. Öyle ya, çok da iyi olmamıştı ama hayatımın birkaç yılını mutlu geçirmiştim.
Diğer yanda da beni kendine sadece birkaç ayda sırılsıklam aşık eden Justin vardı. Gözlerini bana çevirdiği an, içindeki iyi çocuğu gördüğüm Justin'di bu.
İkisi arasında seçim yapmam istenseydi, kesinlikle ikisini de seçmezdim ve şehirden ayrılırdım. Ama işte seçimimi yapmış, Justin'i seçmiştim.
O gerçekten aşık olduğum kişiydi. Bana öylece bakakalmıştı şu an da. Ben de onun koyulaşmış gözlerinde kaybolmuştum. Beni sevenle mi olmalıydım, sevdiğimle mi?
Şu an kararımdan vazgeçmem için çok da geç değildi. Ama ben yine de akışına bırakacaktım.
Öylece şok içinde kalmış Justin benden gözlerini çekmiş yere doğru bakıyordu. Dudaklarımı birbirine bastırıp ona sarıldım. O da bana sarıldı. Saçlarımı kokluyordu. Ben de o an için biraz olabilirsem mutlu olmaya bakıyordum. Sonra ondan ayrıldım ve hiçbir şey söylemeden el salladım.
Eve geçtim ve yorgun olduğuma karar verip biraz uzandım. Teen Wolf'un izlemediğim bölümünü izledim. Sanırım evde dondurma yoktu. Yine de bakmam gerekiyordu. Mutfağa gittim.
Mutfak bahçeyle bitişikti. Justin hamakta uyuya kalmıştı. Ona baktım. Sonra kıyamayıp bir örtü getirdim ve üstünü örttüm. O sırada "Gitme." dedi. Boğazıma düğümlenen birkaç şeyle orda kaldım.
__________________________________
Selam gençler biliyorum çok kısa bir bölüm ve saçma oldu snrm bilmiyorum.Öncelikle babamın amcası öldü, okul başladı, instagram hesbı açtım ve bunun gibi olaylar olaylar oldu. Cidden instagrama yoğunlaştım çünkü yapmak zorundaydım. Eğer takip etmek isterseniorda #hayalet paylaşıyorum. Yani Justin'le kısa hikayeler kendinizi karakterin yerine koyuyorsunuz. Hesap: biebah.belieberstr
Justin'in doğum günü yaklaşıyor ona göre bir bölüm yapmayı planlıyorum ama hikayenin gidişatına göre zor. Belki özel bölüm yapabilirim.
Ayrıca malesef hikayeyi kötü bir sonla bitirmem gerekiyor çünkü 2. Kitabı yazıcam bununla ilgili. Ayrıca instaya bakmam ve Değişebildiğim Kadar istek aldığı için onu devam ettrimem lazım.
Bu bölüm finalden önceki 2. Bölüm. Okuyanınız varsa teşekkür ederim. 2. Kitabı gelecek.