Sabah uyandığımda kalktığım yere inanamadım. Odamda değildim, buna kesinlikle emindim. Fakat nerde olduğumu kestiremiyordum. Sonra ayağa kalktım ve etrafa baktım. BURASI JUSTİN'İN EVİYDİ! Buna neden şaşırdığımı ben bile bilmiyordum. Ama bildiğim tek şey artık bu kötü çocuğa aşık olduğumdu. Alttan dünyanın en güzel yemek kokuları geliyordu. Aşağı indim ve Justin'in yanına gittim. Onu hayranlıkla izledim ve ne ara bu hale geldiğimizi düşündüm...
Evet dün akşam beraber onun evine gelmiş ve uyumuştuk. Şu an şaşırdığım bir şey varsa o da şu an da Justin'in kahvaltı hazırlıyor oluşuydu.
Ona, sırılsıklam aşık olduğum adama baktım ve "Tanrı seni neden bu kadar mükemmel yarattı? Gerçekten bunu kullanıp başka kızlara bakmanı istemiyorum Justin." Uyuduğumu zanneden Justin sesimi duyunca bana bakıp gülümsedi.
...
Kahvaltımızı yapmıştık. Okulun olup olmadığını hatırlamıyordum ama gitmeyi de düşünmüyordum zaten.
Justin'in odasına gidip yatağına oturdum. Bir süre sonra düşünceli bir ifadeyle yanıma geldi:
--Ne oldu Justin, dedim. Belkimde bir şey olmamıştı ama cidden çok düşünceliydi.
-- Ariana sana anlatmam gereken bir şey var. Yüzüm anlamamış biri ifade alırken:
--Anlatır mısın artık şunu?! Kızmıştım çünkü bilmediğim bir şey vardı.
--Ben birkaç ay önce şarkıcılık teklifi almıştım ve kabul ettim. Şimdi burdan taşınmam gerekiyor ve eski yaşantımdaki her şeyi bırakmam gerektiğini söylüyorlar.
Şaşkın bir şekilde ona bakarken kendimi hızla toparlayıp:
--Gerçekten içinden geleni ve istediğini yap Justin. Bana danışmaman konusunda hiçbir şey diyemem. Bu senin hayatın.
Zorla da olsa bunları söylemiştim ve gözlerim dolmuştu. Justin'in evinden hızla çıktım ve kendimi bulabildiğim bir kafeye attım. Başıma ağrı girmişti. Bu gerçekten kötüydü. Ben onu seçmiştim ama o beni bırakmıştı bile.
Biliyorum ki keşke demeyeceğim. Ben en doğru kararı vermiştim. Batıran ben değildim ama sonuçlarını düşünmüştüm.
Yüzüncü kez iyi olup olmadığımı soran garsona kafamı sallayıp gitmesini işaret ettim.
O şarkıcı olacaktı, ben bunu kabullenirdim. Ama benim oyuncu olmam. O kabul edebilecek miydi? (2. Kitap çok yakında..)
//Unuttuğu bir şey vardı ki, onun eski hayatı benimle silinmiş, yenisi de benimle başlamıştı...
__I don't Like Bad Boys__