Onaj pravi//sequel to "Ljubav preko poruka"//

4.6K 272 53
                                    

Kao 21-godišnjakinja, svi od mene očekuju da ću se uozbiljiti, biti ću zrelija, pouzdanija, više fokusirana na ekonomski fakultet koji sam upisala zbog roditelja... mislim da se to neće dogoditi.

"Vidiš li ga?"upitala sam Moniku, koja se pravila da gleda kroz dalekozor. Čučale smo iza grmlja i vrebale jednog dečka s mojeg fakulteta. Odjednom sam ga ugledala. Visok, kratka smeđa kosa, plave oči (ne pitajte kako sam saznala boju njegovih očiju, duga priča), odlično građen. Zgodan. Sve cure sline za njim. Konkurencija mi je ogromna. "Vidi, sjedi tamo na klupici."

"Sa nekom ženskom."promrmljala je te skrenula pogled na mene. "Saro, ta kučka ti otima dečka."

"Ma to mu je najbolja prijateljica. Dobri su si još od srednje."rekla sam i pogledala u njega. Monika je zaprepašteno gledala u mene.

Pomalo me se plaši od onog dana kada sam joj rekla što sve znam o ovom dečku. Npr. znam gdje živi, kako mu se starci zovu, koliko godina ima, gdje je išao u školu, tko mu je BFF, gdje ljetuje, broj telefona... mogla bih komotno otić za špijuna. A da ne govorim o njegovim slikama koje imam na mobitelu. Bolje da ne zna o tome.

"Njega loviš sada?"

"Da."kimnula sam glavom.

"A što je s Markom?"

Nisam ništa odgovorila, samo sam slegnula ramenima. Marko i ja smo odavno završena priča. Krenula sam dalje, nadam se da je i on. Iako, ne mogu poreći da ga još uvijek volim. I voljet ću ga zauvijek. Nikoga neću gledati niti voljeti kao što Marka volim.

////////////

Tri godine su prošle, ona je krenula dalje sa svojim životom. On? Ne. Stizale su joj njegove poruke i njegovi pozivi. Čak je dolazio i k njoj kući, u nadi da će ju pridobiti natrag. Nije uspio. Svaki put ga je odbila. Nastavila je dalje, pomirila se sa činjenicom da im nije suđeno.

Ili to samo ona misli?

//////////////

Sara as random girl
Marko as random guy
Tin (Markov prijatelj) as random guy
David (Markov prijatelj) as random guy
Petra (Sarina prijateljica) as random girl

PLUS Novi likovi:

random guy as Mihovil
random guy as Matija
random girl as Ingrid
random girl as Monika
random guy as Moreno

Authors note

Ne pitajte odakle izvlačim imena 😂😂😂 al baš su cool, kj ne? 😂

Pa kao što sam obećala, samo za vas, nastavak na priču "Ljubav preko poruka"

Stari likovi + novi 😍

Puno više drame a i smijeha i tuge i tako lol

Marko vs. Mihovil 😂 WTF odakle mi to ime?

Htjela sam da bude spešl pa ono hahaha

Nadam se da će vam se svidjeti kao i "Ljubav preko poruka"❤

Lysm❤❤❤

Onaj Pravi Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang