Onaj pravi - 21.❤

1.6K 128 22
                                    

Author's note:

Prije nego što počnete s čitanjem, upozorenje!

Jako, jako, jako, jako bolestan početak. Perverzan. Za ljude 18+.... jk. Ali, da, perverzno je i bolesno i ako ne volite perverzno slobodno preskočite doslovno cijeli nastavak 😂 FYI sa zadovoljstvom sam pisala ovaj nastavak! Bilo je pomalo čudno, ali zabavno i uzbudljivo 😏😏 ali ne garantiram da je ovaj perverzan nastavak kvalitetan. Sve perverzno što zamislim UVIJEK ispadne bolje u mojoj glavi...

Volim vas jako jako jako jako jako puno ❤❤❤ (ne znam što mi je u zadnje vrijeme često izjavljujem ljudima ljubav. Da li bih trebala tražit profesionalnu pomoć? 😂😂😂😂)

P.s. znate onu priču Perfect mistake? Well dobila sam novu, bolju ideju za tu priču pa sam ju obrisala, napisala novo i objavila. Značilo bi mi kada biste pogledali i ostavili vote i komentar❤❤❤❤

Jedva čekam da započnem tu priču i iskreno nadam se da će vam se svidjeti isto onoliko koliko se meni sviđa!😏

Uživajte u nastavku!
Lysm❤❤❤










Sara pov







"Baš sam razmišljao..." tiho je rekao i poljubio me u rame. Zatim se nadvio iznad mene, tako da sam bila prisiljena gledati ga u oči. Mislim, ne osjećam se prisiljeno. Gledala bih ja njega i da se nije nadvio iznad mene. "Sljedeći put bi mogli..." zatim me poljubio u vrat. Zapravo, to nije bio poljubac, to je bilo više slinjenje. Zašto zaljubljeni parovi vole sliniti jedno po drugome? Ajde kada se ljubite i razmjenjujete male količine sline i onih 200+ bakterija koje se nalaze u ljudskim ustima... ali kada tako samo isplaziš jezik i poližeš nekome vrat? Koji kurac? To je tako fuj! "Uzeti šlag i---"

"I jesti ga?" prekinula sam ga pitanjem. Ja obožavam šlag! Pogotovo na torti. Što je torta bez šlaga?

"Ne. Mislim, da. Ali..." imao je nekakav pogled koji mi je govorio da mi se neće svidjeti ono što će izjaviti. "Jedno s drugoga..."

"Jedno s drugoga?" zbunjeno sam pitala i izvila obrve. Ah, zašto me taj osjećaj nije prevario?

"Da. Znaš, pošpricam te sa šlagom i... ma pokazat ću ti." rekao je i ustao se te tako gol otišao u kuhinju. Jebote, pa mogao je barem uzet plahtu a ne tako gol hodati po kući. Što ako netko naiđe? Meni se to jednom dogodilo, a sve što sam radila je išla iz kupaone (koja mi je preko puta sobe) u sobu. Bila sam sama doma, a zaboravila sam ručnik i odjeću ponijeti sa sobom. Srećom sam brzo uletjela u sobu i zaključala se. "Dođi ljubavi!"

Viknuo je i protresao tu bočicu sa šlagom. Sjela sam i otvorila usta, čekajući da ušprica šlag u usta. Ali, ne, nije on to napravio...

"Lezi na leđa, opusti se i uživaj." namignuo mi je. Namršteno sam ga pogledala i baš kada me htio pošpricati sa šlagom, zaustavila sam ga.

"Koji kurac Marko? Zašto trošiš šlag bez ikakve potrebe?"

"Ima potrebe..." rekao je i zagrizao usnicu. Zna on da sam ja na to slaba... "Dat ću ti da ti odlučiš gdje želiš da te prvo ližem?" sjeo je preko puta mene, odmjeravajući me od glave do pete.

"Zašto bi me lizao?" zbunjeno sam odgovorila. "Marko... ti znaš da ja baš nisam upoznata sa tim stvarima koje parovi rade u vezi." podsjetila sam ga u slučaju da je zaboravio. Pitam se kako nije već izludio sa mnom? Doslovno sve mi mora objašnjavati. Ponekad mi ga je žao.

"Znači," uzdahnuo je. "Ovo je jako ugodno, vjeruj mi. Ja te pošpricam sa šlagom na jednom dijelu tijela i onda te tamo ližem i ljubim."

Napravila sam zgrožen izraz lica. Jedno pitanje... čemu to?

Onaj Pravi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin