"Boşuna çekiştirip durma hiç bırakmayacağım ."
Devran duyduğu şeyle ağzı açık kalmış şekilde sinirle yanına yaklaştı "Baran bırakmayacağımda ne demek ? bırak."
"Sus!!!" diye olanca gücüyle bağırınca sesi avluda yankılandı Baran'ın. "Karışma! Sus!!"
"Bileği kötü olacak görmüyor musun!?" diye haykırdı sonunda Devran. "Canı nasıl yanıyor görmüyor musun? Acı çeksin mi istiyorsun?"
Baran "Sana ne lan !!!" diye kükredi bütün sesiyle. " Ne olursa olsun burada kalacak!" Sonra hırsla Dide' in kolunu kavrayıp sıktı. "Burada benimle kalacak!"
"Bir yere gitmiyor..bırak artık "
Kudret ağa bu kadarın yettiğini düşünerek sinirle "Oğlum sen delirdin mi? bırakmayacağımda ne demek ? bırak şu kızı"
Baran öfkeden kararmış yüzüyle babasına döndü " Yeter! Bu konuda tek kelime daha duymak istemiyorum!!"
"Asıl sana yeter! sen ne yapmaya çalışıyorsun?!Böyle dengesiz ve tutarsız davranarak"
"Sen niye karışıyorsun baba !Karışmayın!"diye gürledi Baran "Sonunda beni delirtiniz "
"Delirdin demek peki bu kimin kabahati"diye bağırdı kudret ağa "Aklın başında olsaydı karının parmağına bir alyans alırdın.Ama sen ne yaptın karını umursamadığın gibi tenezzül edip takmadın. şimdi bu olanlarda katlanacak çeneni kapatacaksın"
Baran elini cebine atıp Dide'in eline bıraktı "Al o zaman!?" dedi bağırarak. "O alyans parmağından çıkmayacak Dide! seni uyarıyorum yoksa çok kötü olacak"
Dide eline bırakılan kutuya gözleri dolu dolu baktı..Elleri öyle çok titriyordu ki yere düşecekti ... Hiçbir şey hissetmiyordu.Kutu tenini yakarken ürperdi. Hiçbir şey diyemiyordu. Dilinden dökülmek isteyen onlarca kelimeye rağmen sustu. Birbiri ardına dizemiyordu kelimeleri. Ağzını dahi açmadı. Gözlerinde birikmesine engel olamadığı yaşları elleriyle sildi.
**********
Not : bölüm yarın akşam bir aksilik olmazsa gelecek.Görüşmek üzere sevgiler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATILIK EŞ
General Fiction"Bana kalsa dönüp bakmazdım bir kez bile" "Karım olsa bile, benden bir şey beklemeye hakkı olmayan kadın!!!" "Zoruna mı gitti" "Neden zoruna gidiyor!" "Gözümde zaten bir ölüsün" Her bir kelime güçlü zırhını delerken hissettiği acı öylesine...